INFORMAČNÍ CENTRUM Olomouc
Oficiální název: Statutární město Olomouc
DIČ: CZ00299308
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: kazbzri
Kontakty
- 585 513 385 - informace
- 585 513 392 - předprodej, rezervace
- infocentrum@olomouc.eu
Provozní doba
| Pondělí | 09:00-19:00 | |
| Úterý | 09:00-19:00 | |
| Středa | 09:00-19:00 | |
| Čtvrtek | 09:00-19:00 | |
| Pátek | 09:00-19:00 | Otevřeno |
| Sobota | 09:00-19:00 | |
| Neděle | 09:00-19:00 |
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
19-1801731369/0800 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 |
|
9021-1801731369/0800 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 |
|
1801731369/0800 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 |
|
27-4180790297/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 |
|
35-5946560247/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 |
|
27-1801731369/0800 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 |
|
19-1146160247/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 |
|
107-1801731369/0800 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 |
|
20108-1801731369/0800 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 |
|
6015-1801731369/0800 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 |
|
43-4851340247/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 |
|
29022-1801731369/0800 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 |
|
2006-6127811/0710 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 |
|
94-6127811/0710 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 |
|
34534-10919811/0710 DPH účet, zveřejněn 31.05.2014 |
|
107-8297990207/0100 DPH účet, zveřejněn 23.11.2016 |
|
107-9442970267/0100 DPH účet, zveřejněn 23.11.2016 |
|
7432332/0800 DPH účet, zveřejněn 05.08.2017 |
|
7188712/0800 DPH účet, zveřejněn 19.05.2020 |
|
115-3673840227/0100 DPH účet, zveřejněn 29.05.2020 |
|
115-6668480267/0100 DPH účet, zveřejněn 29.05.2020 |
|
9085442/0800 DPH účet, zveřejněn 01.07.2021 |
|
9271042/0800 DPH účet, zveřejněn 15.12.2021 |
|
123-5410710227/0100 DPH účet, zveřejněn 02.03.2022 |
|
10364932/0800 DPH účet, zveřejněn 11.02.2023 |
|
131-150950247/0100 DPH účet, zveřejněn 29.04.2023 |
|
10562402/0800 DPH účet, zveřejněn 05.05.2023 |
|
10562592/0800 DPH účet, zveřejněn 05.05.2023 |
|
10609952/0800 DPH účet, zveřejněn 01.06.2023 |
|
11043612/0800 DPH účet, zveřejněn 28.09.2023 |
|
11030942/0800 DPH účet, zveřejněn 28.09.2023 |
|
11806712/0800 DPH účet, zveřejněn 13.03.2024 |
|
11902122/0800 DPH účet, zveřejněn 09.04.2024 |
|
11902042/0800 DPH účet, zveřejněn 09.04.2024 |
|
11915572/0800 DPH účet, zveřejněn 09.04.2024 |
|
12074592/0800 DPH účet, zveřejněn 07.05.2024 |
|
12007592/0800 DPH účet, zveřejněn 07.05.2024 |
|
12007402/0800 DPH účet, zveřejněn 07.05.2024 |
|
12002652/0800 DPH účet, zveřejněn 07.05.2024 |
|
11949502/0800 DPH účet, zveřejněn 07.05.2024 |
|
11949692/0800 DPH účet, zveřejněn 07.05.2024 |
|
12092352/0800 DPH účet, zveřejněn 30.05.2024 |
|
12092432/0800 DPH účet, zveřejněn 30.05.2024 |
|
12300692/0800 DPH účet, zveřejněn 23.07.2024 |
|
12324432/0800 DPH účet, zveřejněn 23.07.2024 |
|
12260942/0800 DPH účet, zveřejněn 23.07.2024 |
|
12487362/0800 DPH účet, zveřejněn 30.08.2024 |
|
12612442/0800 DPH účet, zveřejněn 17.09.2024 |
|
12837182/0800 DPH účet, zveřejněn 03.12.2024 |
|
12877942/0800 DPH účet, zveřejněn 03.12.2024 |
|
12953642/0800 DPH účet, zveřejněn 16.01.2025 |
|
12891592/0800 DPH účet, zveřejněn 16.01.2025 |
|
13164602/0800 DPH účet, zveřejněn 11.03.2025 |
|
13166982/0800 DPH účet, zveřejněn 11.03.2025 |
|
13246202/0800 DPH účet, zveřejněn 11.03.2025 |
|
13260282/0800 DPH účet, zveřejněn 11.03.2025 |
|
13288912/0800 DPH účet, zveřejněn 27.03.2025 |
|
13304652/0800 DPH účet, zveřejněn 27.03.2025 |
|
13385632/0800 DPH účet, zveřejněn 06.05.2025 |
|
13381092/0800 DPH účet, zveřejněn 06.05.2025 |
|
13460452/0800 DPH účet, zveřejněn 17.06.2025 |
|
115-1416860287/0100 DPH účet, zveřejněn 18.07.2025 |
|
14339822/0800 DPH účet, zveřejněn 24.07.2025 |
|
14338272/0800 DPH účet, zveřejněn 24.07.2025 |
|
43-1756430267/0100 DPH účet, zveřejněn 24.07.2025 |
|
14338352/0800 DPH účet, zveřejněn 24.07.2025 |
|
43-5249490247/0100 DPH účet, zveřejněn 24.07.2025 |
|
16021842/0800 DPH účet, zveřejněn 05.08.2025 |
|
16021762/0800 DPH účet, zveřejněn 05.08.2025 |
|
19427012/0800 DPH účet, zveřejněn 02.09.2025 |
|
20035972/0800 DPH účet, zveřejněn 11.11.2025 |
|
Provozovatel
Činnosti firmy
- informační centrum
Volná pracovní místa
Statutární město Olomouc - území správního obvodu obce s rozšířenou působností Olomouc
Jen písemně| Směnnost: | Pružná pracovní doba |
| Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
| Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
| Požadovaná dovednost: | |
| Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
| Pracovní poměr: | od 1. 2. 2026 |
| Mzdové rozpětí: | od 33 280 Kč/měsíc do 41 520 Kč/měsíc |
Výběrové řízení č. 2025/80 Druh práce: výkon komplexních, koncepčních právních činností statutárního města Olomouce zařazených v odboru právním Magistrátu města Olomouce Požadovaná kvalifikace: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu Obor: právo, právní věda Praxe: praxe ve veřejné správě výhodou Jiné požadavky: -velmi dobrá znalost práce na PC (MS Office, ASPI, Codexis, Beck-online) -schopnost koncepční a samostatné práce -adaptabilita a analytické schopnosti -dobré organizační a komunikační schopnosti -spolehlivost, zodpovědnost, pečlivost -korektní a profesionální vystupování -schopnost jednat s lidmi -smysl pro týmovou spolupráci -ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům Bližší specifikace pracovní činnosti: -zpracování právních stanovisek, rozborů a vyjádření, včetně konzultace a poradenství zejména v oblasti občanského zákoníku, zákona o obcích, zákona o právu petičním, zákona o svobodném přístupu k informacím, zákona o registru smluv, správního řádu pro ostatní odbory MMOl -právní poradenství pro vedení města (primátor, náměstci, RMO, ZMO) -příprava materiálů předkládaných v orgánech města (RMO, ZMO) -vyhotovování smluvní dokumentace -metodická pomoc v oblasti ochrany osobních údajů -příprava právních předpisů města, a to včetně konzultace s příslušnými ministerstvy -zastupování SMOl v soudních řízeních Přihláška - uchazeč je povinen podat písemnou přihlášku, která musí obsahovat: (Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze ji nahradit údaji uvedenými v životopise, osobním dotazníku, průvodním dopise, atd.) -jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, popř. jinou kontaktní adresu, pokud se neshoduje s trvalým pobytem -druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství a, je-li zájemcem cizinec, který není občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu -název pozice číslo VŘ -datum a podpis uchazeče K přihlášce je nutno přiložit: -strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností -výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, (při podání přihlášky lze nahradit čestným prohlášením) -ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (při podání přihlášky lze připojit v prosté kopii) Lhůta pro podání přihlášky: 12. 1. 2026 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty - později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení) Způsob podání přihlášky: -poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc) -datovou schránkou (ID: kazbzri) -e-mailem (podatelna@olomouc.eu) -osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583) Výběrové řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: https://kariera.olomouc.eu nebo na oddělení personálním. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu i bez uvedení důvodů zrušit nebo nevybrat žádného vhodného uchazeče.
Statutární město Olomouc - území správního obvodu obce s rozšířenou působností Olomouc
Jen písemně| Směnnost: | Pružná pracovní doba |
| Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
| Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
| Požadovaná dovednost: | |
| Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
| Pracovní poměr: | od 1. 2. 2026 |
| Mzdové rozpětí: | od 33 280 Kč/měsíc do 38 570 Kč/měsíc |
Výběrové řízení č. 2025/79 Funkce: správní pracovník/pracovnice Odbor/ Oddělení: agendy řidičů a motorových vozidel/ přestupků v dopravě I Druh práce: zajišťování činností v oblasti výkonu státní správy a samosprávy a zastupování celospolečenských zájmů při rozhodčí činností v oblasti přestupků souvisejících s provozem na pozemních komunikacích zařazených v odboru agendy řidičů a motorových vozidel Magistrátu města Olomouce Bližší specifikace pracovní činnosti: -vykonává státní správu na úseku provozu na pozemních komunikacích, ukládá správní tresty při porušení povinností stanovených právními předpisy v rozsahu své působnosti -samostatně posuzuje oznámení o přestupcích v dopravě -projednává přestupky proti bezpečnosti a plynulosti provozu na pozemních komunikacích, včetně přestupků provozovatelů vozidel -zpracovává stanoviska k obecně závazným právním předpisům v agendě, odpovídá na dotazy podnětů, státních a nestátních orgánů a organizací a občanů Zákonné předpoklady: -státní občanství ČR; občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru; popřípadě povolení k trvalému pobytu v České republice u fyzické osoby, která je cizincem a která není uvedena výše -dosažení věku 18 let -plná svéprávnost -bezúhonnost -znalost českého jazyka -splnění dalších předpokladů pro výkon správních činností stanovených zvláštním právním předpisem Požadovaná kvalifikace: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu Obor: zaměřený na právo, právní vědu a správní činnost výhodou Praxe: praxe ve veřejné správě výhodou Jiné požadavky: -schopnost koncepční a samostatné práce -komunikativní dovednosti -schopnost jednat s lidmi -adaptabilita -dobrá znalost práce na PC (Word, Excel) -řidičský průkaz skupiny B -ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům Přihláška - uchazeč je povinen podat písemnou přihlášku, která musí obsahovat: (Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze ji nahradit údaji uvedenými v životopise, osobním dotazníku, průvodním dopise, atd.) -jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, popř. jinou kontaktní adresu, pokud se neshoduje s trvalým pobytem -druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství a, je-li zájemcem cizinec, který není občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu -název pozice a číslo VŘ -datum a podpis uchazeče K přihlášce je nutno přiložit: -strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností -výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, (při podání přihlášky lze nahradit čestným prohlášením) -ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (při podání přihlášky lze připojit v prosté kopii) Lhůta pro podání přihlášky: 6. 1. 2026 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty - později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení) Způsob podání přihlášky: -poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc) -datovou schránkou (ID: kazbzri) -e-mailem (podatelna@olomouc.eu) -osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583) Výběrové řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: https://kariera.olomouc.eu nebo na oddělení personálním.
Statutární město Olomouc - území správního obvodu obce s rozšířenou působností Olomouc
Jen písemně| Směnnost: | Pružná pracovní doba |
| Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
| Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Magisterské |
| Požadovaná dovednost: | |
| Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
| Pracovní poměr: | od 15. 1. 2026 |
| Mzdové rozpětí: | od 33 280 Kč/měsíc do 38 570 Kč/měsíc |
OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ č. 2025/78 Odbor/Oddělení odbor investic/oddělení právní Druh práce: výkon komplexních právních činností zejména v oblasti majetkoprávní, zadávání veřejných zakázek a veškerá právní činnost s těmito agendami související pro odbor investic Magistrátu města Olomouce Místo výkonu: území správního obvodu obce s rozšířenou působností Olomouc Platová třída: 11. platová třída (33.280 – 38.570,- Kč) dle délky uznané praxe v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů (popř. výjimečné zařazení podle §3); možnost přiznání osobního příplatku a poskytování odměn za úspěšné splnění mimořádných nebo zvlášť významných pracovních úkolů dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů Požadovaná kvalifikace: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu Obor: právo Praxe: praxe v oblasti majetkoprávní agendy nebo veřejných zakázek vítána Jiné požadavky: počítačové dovednosti (MS Office, práce s Internetem) schopnost koncepční práce adaptabilita analytické schopnosti dobré organizační a komunikační schopnosti samostatnost flexibilita řidičský průkaz skupiny B výhodou vhodné i pro absolventy ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům Co Vám můžeme nabídnout: jistotu, stabilitu, perspektivu, spolehlivost a prestiž možnost trvalého vzdělávání, osobního rozvoje a kariérního růstu 5 týdnů dovolené 5 dnů osobního volna (personal days), 2 dny osobního volna na dobrovolnickou nebo reprezentační činnost a dále až 3 dny volna za mimořádných situací („likvidace živelných pohrom“) příjemné pracovní prostředí a přátelský tým zaškolení zkušeným mentorem pružnou pracovní dobu i možnost úpravy pracovní doby služební mobilní telefon/SIM karta benefitní programy mobilních operátorů Multibenefitkartu Pluxee (stravování a volnočasové aktivity) příspěvek na některé formy penzijního spoření řadu dalších benefitních programů magistrátu interní jazykové kurzy Lhůta pro podání přihlášky: 6. 1. 2026 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty – později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení) Způsob podání přihlášky: poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc), datovou schránkou (ID: kazbzri), e-mailem (podatelna@olomouc.eu) osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583).
Statutární město Olomouc - území správního obvodu obce s rozšířenou působností Olomouc
Jen písemně| Směnnost: | Pružná pracovní doba |
| Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
| Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
| Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
| Pracovní poměr: | od 15. 1. 2026 |
| Mzdové rozpětí: | od 33 280 Kč/měsíc do 41 520 Kč/měsíc |
Výběrové řízení č. 2025/82,83 Odbor/ Oddělení odbor stavební/oddělení dopravních a technických staveb a úřadu v dopravě Druh práce: komplexní výkon působnosti obecního stavebního úřadu, včetně věcí bytových domů, silnic II. a III. třídy, místních a veřejně přístupných komunikací, technické infrastruktury v elektroenergetice nebo plynárenství, staveb a zařízení pro ukládání energie, sítí elektronických komunikací a vodních děl zařazených v odboru stavebním Magistrátu města Olomouce Platová třída: 12. platová třída (33.280 - 41.520,- Kč) dle délky uznané praxe v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů (popř. výjimečné zařazení podle § 3), možnost přiznání osobního příplatku a poskytování odměn za úspěšné splnění mimořádných nebo zvlášť významných pracovních úkolů dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů Bližší specifikace pracovní činnosti: posuzování a povolování stavebních záměrů technické infrastruktury a vodních děl kolaudace staveb vedení správních řízení o odstraňování staveb, nařízení nezbytných úprav, zabezpečovacích prací provádění technickobezpečnostního dohledu nad vodními díly a provádění kontrolních prohlídek staveb konzultace se stavebníky ve věcech týkajících se jejich stavebních záměrů Co Vám můžeme nabídnout: jistotu, stabilitu, perspektivu, spolehlivost možnost trvalého vzdělávání, osobního rozvoje a kariérního růstu 5 týdnů dovolené 5 dnů osobního volna (personal days) a 2 dny osobního volna na dobrovolnickou činnost 3 dny volna dobrovolnictví za mimořádných situací (povodně aj.) příjemné pracovní prostředí a přátelský tým pružnou pracovní dobu i možnost úpravy pracovní doby zaškolení zkušeným mentorem služební mobilní telefon/SIM karta benefitní program mobilních operátorů Multibenefitkarta Pluxee (stravování a volnočasové aktivity) příspěvek na některé formy penzijního spoření možnost jednorázové sociální výpomoci bezúročné zápůjčky k překlenutí tíživé finanční situace finanční dary řadu dalších benefitních programů (využití městského plaveckého bazénu, abonentky do Moravského divadla Olomouc, permanentky do ZOO a na vybraná sportovní utkání) interní jazykové kurzy (skupinové i individuální v různých úrovních pokročilosti) K přihlášce je nutno přiložit: strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, (při podání přihlášky lze nahradit čestným prohlášením) ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (při podání přihlášky lze připojit v prosté kopii) Lhůta pro podání přihlášky: 12. 01. 2026 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty - později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení) Způsob podání přihlášky: poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc) datovou schránkou (ID: kazbzri) e-mailem (podatelna@olomouc.eu) osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583)
Statutární město Olomouc - území správního obvodu obce s rozšířenou působností Olomouc
Jen písemně| Směnnost: | Pružná pracovní doba |
| Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
| Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
| Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
| Pracovní poměr: | od 15. 1. 2026 |
| Mzdové rozpětí: | od 33 280 Kč/měsíc do 41 520 Kč/měsíc |
Výběrové řízení č. 2025/81 Odbor/Oddělení: odbor stavební/oddělení stavebního úřadu II Druh práce: komplexní výkon působnosti obecního stavebního úřadu, včetně věcí bytových domů, silnic II. a III. třídy, místních a veřejně přístupných komunikací, technické infrastruktury v elektroenergetice nebo plynárenství, staveb a zařízení pro ukládání energie, sítí elektronických komunikací a vodních děl zařazených v odboru stavebním Magistrátu města Olomouce Místo výkonu: území správního obvodu obce s rozšířenou působností Olomouc Platová třída: 12. platová třída (33.280 - 41.520,- Kč) dle délky uznané praxe v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů (popř. výjimečné zařazení podle § 3), možnost přiznání osobního příplatku a poskytování odměn za úspěšné splnění mimořádných nebo zvlášť významných pracovních úkolů dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů Požadovaná kvalifikace: vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání stavebnictví, právo, architektura, urbanismus, doprava, ekonomické obory, biologie, ekologie a životní prostředí, lesnictví, dřevařství, nebo vědy o zemi vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví, geodézie a kartografie, obecně právní činnost, veřejnosprávní činnost, nebo doprava střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví, geodézie a katastr nemovitostí, nebo veřejnosprávní činnost Uchazeč nesplňující kvalifikační požadavky může vykonávat činnost stavebního úřadu na úseku stavebního řádu, pokud je zajištěno, že bude do doby splnění uvedených požadavků vykonávat tuto činnost pod odborným vedením úředníka splňujícího kvalifikační požadavky pro výkon činnosti na úseku stavebního řádu, nejvýše však po dobu 3 let. Co Vám můžeme nabídnout: jistotu, stabilitu, perspektivu, spolehlivost možnost trvalého vzdělávání, osobního rozvoje a kariérního růstu 5 týdnů dovolené 5 dnů osobního volna (personal days) a 2 dny osobního volna na dobrovolnickou činnost 3 dny volna dobrovolnictví za mimořádných situací (povodně aj.) příjemné pracovní prostředí a přátelský tým pružnou pracovní dobu i možnost úpravy pracovní doby zaškolení zkušeným mentorem služební mobilní telefon/SIM karta benefitní program mobilních operátorů Multibenefitkarta Pluxee (stravování a volnočasové aktivity) příspěvek na některé formy penzijního spoření možnost jednorázové sociální výpomoci bezúročné zápůjčky k překlenutí tíživé finanční situace finanční dary řadu dalších benefitních programů (využití městského plaveckého bazénu, abonentky do Moravského divadla Olomouc, permanentky do ZOO a na vybraná sportovní utkání) interní jazykové kurzy (skupinové i individuální v různých úrovních pokročilosti) Lhůta pro podání přihlášky: 12. 01. 2026 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty - později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení) Způsob podání přihlášky: poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc) datovou schránkou (ID: kazbzri) e-mailem (podatelna@olomouc.eu) osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583)
Zdroj: Úřad práce
Prezentace na veletrzích, výstavách a konferencích
66. pokračování stavebního a technického veletrhu.
06.11.2025 - 08.11.2025
stánek
64. pokračování stavebního a technického veletrhu.
07.11.2024 - 09.11.2024
stánek , , ,
Mezinárodní strojírenský veletrh
07.10.2019 - 11.10.2019
stánek PAV Z / 089
56. pokračování stavebního a technického veletrhu.
08.11.2018 - 10.11.2018
stánek
Mezinárodní strojírenský veletrh
01.10.2018 - 05.10.2018
stánek MSV
54. pokračování stavebního a technického veletrhu.
09.11.2017 - 11.11.2017
stánek
Mezinárodní strojírenský veletrh
09.10.2017 - 13.10.2017
stánek PAV Z / 123A
Mezinárodní veletrh požární techniky a služeb
31.05.2017 - 03.06.2017
stánek PAV F / 053
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 02.05.2022Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.05.2022Projekt finančně ukončen ze strany ŘO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 07.03.2022Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.11.2021Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 13.05.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Doprava (FS)
Datum alokace: 10.05.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 01.05.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.04.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 15.03.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 15.03.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.03.2021Projekt finálně uzavřen
OP Doprava (FS)
Datum alokace: 08.10.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Doprava (FS)
Datum alokace: 22.06.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 04.06.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.06.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 07.05.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Doprava (FS)
Datum alokace: 05.03.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 04.03.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.03.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.02.2020Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 04.11.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.09.2019Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 29.04.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 16.04.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 16.04.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 08.04.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 04.03.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 03.09.2018Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 13.08.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 06.08.2018Projekt finálně uzavřen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF; ESF; ESF; ESF)
Datum alokace: 01.08.2018Projekt finálně uzavřen
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.06.2018Projekt finálně uzavřen
OP Doprava (FS)
Datum alokace: 21.05.2018Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.03.2018Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 14.02.2018Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 05.02.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.02.2018Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 04.01.2018Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 02.10.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 04.08.2017Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 01.08.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 25.07.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 17.05.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 12.04.2017Projekt finálně uzavřen
OP Doprava (FS)
Datum alokace: 07.04.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.04.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 22.03.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 09.01.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 09.01.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 27.12.2016Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 08.12.2016Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 30.11.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.09.2016Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 25.08.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.06.2016Projekt finálně uzavřen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.03.2016Projekt finálně uzavřen
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.02.2016Projekt finálně uzavřen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 07.12.2015Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 24.11.2015Projekt dokončen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 18.11.2015Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 21.08.2015Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 11.08.2015Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 30.06.2015Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 30.06.2015Projekt dokončen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 17.06.2015Projekt finálně uzavřen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 12.06.2015Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 27.03.2015Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 27.03.2015Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 26.02.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 12.02.2015Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 24.10.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 24.10.2014Projekt nedokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 14.10.2014Projekt nedokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 02.10.2014Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 10.09.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 09.09.2014Projekt nedokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 30.07.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 30.06.2014Projekt dokončen
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 29.04.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 24.04.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 22.04.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 22.04.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 18.03.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 18.03.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 14.03.2014Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 19.02.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 06.01.2014Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.11.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 07.11.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 01.11.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 23.10.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 07.10.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 11.09.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 16.08.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 19.07.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 24.06.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 24.06.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 18.06.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 07.06.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 25.04.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 24.04.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 17.04.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 08.04.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 08.04.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 08.04.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 18.03.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 01.02.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 01.02.2013Projekt nedokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 14.01.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 14.01.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 23.10.2012Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 26.09.2012Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 26.09.2012Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 26.09.2012Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 27.06.2012Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 26.06.2012Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 10.04.2012Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 17.01.2012Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 20.12.2011Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 20.12.2011Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 20.12.2011Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 27.09.2011Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 15.09.2011Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 18.08.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 16.06.2011Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 22.04.2011Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 22.04.2011Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 23.03.2011Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 23.03.2011Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 10.01.2011Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 10.01.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 22.11.2010Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 10.09.2010Projekt nedokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 31.08.2010Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 02.07.2010Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.03.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 17.03.2010Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 22.02.2010Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 21.08.2009Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.09.2008Projekt dokončen
OP Životní prostředí (FS)
Projekt nedokončen - ukončen ŘO
OP Životní prostředí (FS)
Projekt nedokončen - ukončen ŘO
OP Životní prostředí (FS)
Projekt nedokončen - ukončen ŘO
OP Životní prostředí (FS)
Projekt nedokončen - ukončen ŘO
Zdroj: Strukturální fondy EU





