INFORMAČNÍ CENTRUM Kutná Hora
Oficiální název: Město Kutná Hora
DIČ: CZ00236195
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: b65bfx3
Kontakty
- 326 551 049
- info@sedlec.info
- hoskovec@sedlec.info
Provozní doba
Pondělí | 08:45-17:45 | |
Úterý | 08:45-17:45 | Zavřeno |
Středa | 08:45-17:45 | |
Čtvrtek | 08:45-17:45 | |
Pátek | 08:45-17:45 | |
Sobota | 08:45-17:45 | |
Neděle | 08:45-17:45 |
Kontaktní osoby
- Dagmar Sobotková - vedoucí
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
19-444212389/0800 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
27-444212389/0800 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
27-2107720277/0100 DPH účet, zveřejněn 09.05.2013 | ![]() |
444212389/0800 DPH účet, zveřejněn 16.05.2013 | ![]() |
444560359/0800 DPH účet, zveřejněn 16.05.2013 | ![]() |
218858528/0300 DPH účet, zveřejněn 28.05.2013 | ![]() |
218859424/0300 DPH účet, zveřejněn 28.05.2013 | ![]() |
1222-444212389/0800 DPH účet, zveřejněn 16.08.2024 | ![]() |
7512268029/5500 DPH účet, zveřejněn 16.08.2024 | ![]() |
94-444212389/0800 DPH účet, zveřejněn 16.08.2024 | ![]() |
220038-444212389/0800 DPH účet, zveřejněn 06.09.2024 | ![]() |
Provozovatel
Činnosti firmy
- informační centrum
Volná pracovní místa
Město Kutná Hora
Mgr. Lenka Hotovcováe-mail: hotovcova@mu.kutnahora.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 9. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 33 280 Kč/měsíc do 40 000 Kč/měsíc |
Charakteristika pracovní pozice: Komplexní koordinace a realizace krátkodobých projektů v oblasti cestovního ruchu; organizační zajištění programů nebo akcí po stránce provozní, finanční a technické; zajišťování výběrových a poptávkových řízení na dodavatele, vyhotovení smluv o dílo, následná kontrola fakturace. Pracovní pozice je zařazena v Oddělení cestovního ruchu a vnějších vztahů. Požadavky zaměstnavatele: - ukončené vysokoškolské vzdělání bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání, - nutná znalost angličtiny slovem i písmem úroveň min. B2, případně znalost dalšího cizího jazyka výhodou, - praxe v oblasti rozvoje cestovního ruchu, - zkušenosti v marketingu v oblasti cestovního ruchu a kultury, Výhodou: - praxe s řízením kampaní a tvorbou obsahových strategií, - schopnost koordinovat více projektů současně a efektivně komunikovat s interními i externími partnery, - cit pro budování značky města Kutná Hora, - zkušenost se základními grafickými programy (např. PDF Creator, Canva), - řidičské oprávnění pro skupinu "B" - aktivní řidič, - samostatnost, pečlivost, spolehlivost, flexibilita, odpovědnost, - organizační a komunikační schopnosti, - vysoké pracovní nasazení. Zaměstnanecké výhody: stravenky, penzijní připojištění, dovolená 5 týdnů, indispoziční volno 5 dní. Veškeré informace pro přihlášení do VŘ najdete ve vyhlášeném výběrovém řízení na úřední desce MěÚ Kutná Hora.
Město Kutná Hora
Mgr. Lenka Hotovcováe-mail: hotovcova@mu.kutnahora.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 9. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 29 120 Kč/měsíc do 35 000 Kč/měsíc |
Obecná charakteristika pracovní pozice: Zajišťování informačních a organizačních prací v oblasti cestovního ruchu a marketingu. Aktualizace souborů informací, webových a tištěných katalogů v oblasti cestovního ruchu. Účast na veletrzích, příprava mediálních balíčků, zajišťování propagačních předmětů, správa příslušné části finančních prostředků. Spolupráce s organizacemi v oblasti cestovního ruchu. Evidence skladu propagačních předmětů, zajišťování výběrových a poptávkových řízení na dodavatele, vyhotovení smluv o dílo, následná kontrola fakturace. Objednávky, evidence smluv, zveřejňování v Registru smluv. Pracovní pozice je zařazena v Oddělení cestovního ruchu a vnějších vztahů. Požadavky zaměstnavatele: - ukončené střední vzdělání s maturitní zkouškou nebo vyšší odborné vzdělání v oboru cestovního ruchu nebo ekonomického zaměření, - znalost angličtiny slovem i písmem úroveň min. B1. Výhodou: - praxe v oblasti cestovního ruchu, - zkušenosti v marketingu v oblasti cestovního ruchu a kultury, - cit pro budování značky města Kutná Hora - řidičské oprávnění pro skupinu "B" - aktivní řidič, - samostatnost, pečlivost, spolehlivost, flexibilita, odpovědnost, - organizační a komunikační schopnosti, - vysoké pracovní nasazení. Zaměstnanecké výhody: stravenky, penzijní připojištění, dovolená 5 týdnů, indispoziční volno 5 dní. Veškeré informace pro přihlášení do VŘ najdete ve vyhlášeném výběrovém řízení na úřední desce MěÚ Kutná Hora.
Město Kutná Hora
Mgr. Lenka Hotovcováe-mail: hotovcova@mu.kutnahora.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 9. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 55 000 Kč/měsíc do 70 000 Kč/měsíc |
Charakteristika pracovní pozice: Vedení organizace - Vybudování a řízení nové organizace po provozní i personální stránce. - Zajištění každodenního chodu organizace v souladu se strategií a cíli zřizovatele. Tvorba strategie - Spolupráce se zakladatelem a úřady na dlouhodobé koncepci rozvoje sportu ve městě. Správa sportovišť - Postupné převzetí městských sportovišť a jejich efektivní provoz, údržba i modernizace. Spolupráce s partnery - Budování vztahů s místními sportovními kluby, školami i dalšími městy. - Vytváření výhodných podmínek pro místní uživatele sportovišť. Podpora a organizace sportovních aktivit - Plánování a realizace sportovních akcí pro veřejnost. - Podpora aktivního pohybu napříč generacemi - od registrovaných sportovců po hobby nadšence. Finanční řízení - Správa rozpočtu, vyhledávání a využití dotačních příležitostí. - Nastavení cenové a bonusové politiky. Budování týmu - Převedení stávajících zaměstnanců pod novou organizaci. - Návrh dalších pozic dle strategie rozvoje a vlastní vize. Komunikace s veřejností - Vytvoření vizuální identity a komunikační strategie. - Aktivní informování veřejnosti a spolupráce s médii. Požadavky: - VŠ vzdělání (ideálně management, sport, veřejná správa, ekonomie) nebo min. 5 let praxe ve vedení obdobné organizace - Zkušenost s vedením týmu či organizace - Strategické a organizační dovednosti - Orientace v prostředí veřejné správy (výhodou) - Znalost provozu sportovišť - Praxe s dotačními projekty (výhodou) - Výborné komunikační schopnosti - Samostatnost, zodpovědnost, rozhodnost - Pokročilá znalost práce na PC - Řidičský průkaz skupiny B - aktivní řidič - Angličtina na komunikativní úrovni (výhodou) Přihláška a její náležitosti: - Jméno, příjmení, titul - Datum narození - Místo trvalého pobytu - Státní příslušnost - Datum a vlastnoruční podpis K přihlášce přiložte: - Strukturovaný životopis - Motivační dopis (včetně možného data nástupu a kontaktů na reference) - Úředně ověřený doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání - Výpis z rejstříku trestů (ne starší než 3 měsíce) - Reference od předchozích zaměstnavatelů - Koncepci rozvoje Zapsaného ústavu (ZÚ) - min. 2 normostrany A4, písmo velikosti 12
Město Kutná Hora
Ing. Mgr. Václav Mareček, tel.:327 710 131,132e-mail: marecek@mu.kutnahora.cz
poptat práci
Směnnost: | Nepřetržitý provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Jazyková znalost: | Angličtina - Aktivní |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 26. 3. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 32 650 Kč/měsíc do 47 580 Kč/měsíc |
Upřesnění: ŘP skupiny B, jazykové znalosti - angličtina, zbrojní průkaz skupiny D Nabízíme: náborový příspěvek 50 000,-Kč a bonus za odsloužená léta po minimálně 10-ti letech služby, bonus na podporu zdraví, možnost požádat o služební byt Zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené, 5 dnů zdravotního volna (sick days), zdravotní péče o zaměstnance, výkonnostní prémie, velmi výhodný příspěvek na stravenky, příspěvek na penzijní připojištění, možnost odborného růstu. V případě zájmu pište na níže uvedený email.
Zdroj: Úřad práce
Prezentace na veletrzích, výstavách a konferencích
9. veletrh cyklistiky
06.04.2018 - 08.04.2018
stánek 2/D08

Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 19.01.2022Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 19.01.2022Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 27.07.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 03.12.2020Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 01.10.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.05.2018Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 01.10.2017Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 16.08.2017Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.06.2017Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.02.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 21.09.2016Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 30.05.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 17.03.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 30.11.2015Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 20.11.2015Projekt dokončen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 30.06.2015Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 02.06.2015Projekt dokončen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 15.04.2015Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 09.02.2015Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 24.11.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 13.11.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 30.09.2014Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 15.09.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 20.05.2014Projekt dokončen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 20.03.2014Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 13.02.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 10.02.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 04.11.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 30.10.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 05.03.2013Projekt nedokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 18.01.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 29.11.2012Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 26.11.2012Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 25.06.2012Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 17.08.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 15.03.2011Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 24.06.2010Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 24.06.2010Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 24.06.2010Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 28.05.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 08.07.2009Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 25.06.2009Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 21.11.2008Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU