INFORMAČNÍ CENTRUM Brušperk
Oficiální název: Město Brušperk
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: 37cbe8h
Kontakty
- 558 666 271
- info@brusperk-mesto.cz
Provozní doba
| Pondělí | zavřeno | |
| Úterý | 08:00-11:30 | 13:00-16:30 |
| Středa | 08:00-11:30 | 13:00-16:30 |
| Čtvrtek | 08:00-11:30 | 13:00-16:30 |
| Pátek | 08:00-11:30 | 13:00-16:30 |
| Sobota | 09:30-12:30 | |
| Neděle | zavřeno |
Webové prezentace
Související firmy
Ústředí
Město Brušperk - K náměstí 22, BrušperkNejbližší pobočka
MĚSTSKÁ KNIHOVNA Brušperk - K náměstí 22, Brušperk136 mČinnosti firmy
- informační centrum
Volná pracovní místa
Město Brušperk - pracoviště
Ing. Petr Urbanec Přihlášky do 30.11.2025,, tel.:591 144 453e-mail: tajemnik@brusperk-mesto.cz
poptat práci
| Směnnost: | Pružná pracovní doba |
| Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
| Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
| Požadovaná dovednost: | |
| Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
| Pracovní poměr: | od 1. 1. 2026 |
| Mzdové rozpětí: | od 24 790 Kč/měsíc do 35 770 Kč/měsíc |
z:15/10/2025 VEDOUCÍ MĚSTSKÉ KNIHOVNY BRUŠPERK 1. Zaměstnavatel: Město Brušperk, Městský úřad Brušperk 2. Místo výkonu práce: Městská knihovna Brušperk a knihovny v rámci jí spravovaného regionu 3. Náplň práce: - vedení a řízení činnosti městské knihovny, - metodická, konzultační a poradenská činnost pro obsluhované obecní knihovny v rámci výkonu regionálních funkcí, - administrace dotačních titulů týkající se provozu knihovny, - zajištění vzdělávacích a komunikačních akcí knihovny, - správa a revize knihovních fondů včetně výměnného fondu, - organizace a koordinace vzdělávání knihovníků ve svěřeném regionu, - zprostředkování automatizovaných knihovních systémů, - akvizice – nákup, výběr a doplňování dokumentů do fondů knihoven, - vedení městské kroniky včetně shromažďování a zpracování podkladů o dění ve městě. 4. Požadavky pro vznik pracovního poměru: - středoškolské vzdělání ukončené maturitní zkouškou nebo vysokoškolské vzdělání (obor knihovnictví nebo informační systémy výhodou), - praxe v knihovnictví vítána, - výborné komunikační dovednosti, schopnost samostatné i týmové práce, - znalost práce s PC, orientace na knižním trhu, - znalost knihovnických systémů výhodou, - řidičský průkaz skupiny B, - předložení výpisu z RT. 5. Doba uzavření pracovního poměru: leden 2026 6. Platová třída: 10. (od 24.790 Kč do 35.770 Kč podle započítané praxe) + osobní ohodnocení 7. Zaměstnanecké výhody: - 25 dnů dovolená, - 5 dnů indispoziční volno (sick days), - pololetní odměny, - 5 000 Kč příspěvek na rekondiční aktivity a produkty (např. dovolená, pohybové aktivity, vitamíny, …), - příspěvek na stravování, - až 21 000 Kč roční příspěvek na důchodové připojištění, - pružná pracovní doba, - možnost odborného i osobního rozvoje. 8. Přihláška zájemce musí obsahovat: - jméno, příjmení a titul zájemce, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, datum a podpis zájemce. 9. K přihlášce se připojují tyto doklady: - životopis, včetně údajů o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech, které se týkají druhu práce (viz bod č. 4), - ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsíce (originál nebo ověřená kopie), u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem. 10. Lhůta, adresa a způsob podání přihlášky: Přihlášky s požadovanými doklady zašlete nejpozději do 30. listopadu 2025 a to jedním z následujících způsobů: - osobním podáním na podatelnu Městského úřadu Brušperk v pracovní dny - prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu: Městský úřad Brušperk, tajemník Městského úřadu, K Náměstí 22, 739 44 Brušperk - e-mailem na adresu urad@brusperk-mesto.cz Obálku označte nápisem „VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – VEDOUCÍ KNIHOVNY“. O včasnosti podání přihlášky rozhoduje den jejího doručení.
Město Brušperk - pracoviště
Ing. Petr Urbanec Přihlášky do 10.12.2025,, tel.:591 144 453e-mail: tajemnik@brusperk-mesto.cz
poptat práci
| Směnnost: | Pružná pracovní doba |
| Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
| Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
| Požadovaná dovednost: | |
| Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
| Pracovní poměr: | od 1. 1. 2026 |
| Mzdové rozpětí: | od 24 790 Kč/měsíc do 35 770 Kč/měsíc |
z:12/11/2025 Místo výkonu práce: - Město Brušperk, Městský úřad Brušperk. Náplň práce: - zajišťování technické správy a údržby majetku města (revize a kontroly technických zařízení, energetické průkazy budov a související agenda, veřejné osvětlení, bytový fond, dodávky energií apod.) - správa a koordinace revizí dětských hřišť a sportovišť, vedení provozních řádů, - správa vodohospodářských zařízení (kamerové zkoušky potrubí, čištění koryt vodotečí a příkopů, vedení manipulačních plánů retenčních nádrží, deratizace apod.) a dalších zařízení v majetku města - zajišťování nákupů, servisu a provozu techniky pro pracovní skupinu města, - správa zemědělských pozemků ve vlastnictví města (včetně pronájmů a obhospodařování), - spolupráce v oblasti krizového řízení a bezpečnosti, - spolupráce s ostatními odbory městského úřadu a složkami IZS. Požadavky pro vznik pracovního poměru: - středoškolské vzdělání ukončené maturitní zkouškou nebo vysokoškolské vzdělání technického směru (stavebnictví, strojírenství, energetika apod.), - praxe v oblasti správy majetku, technické údržby nebo veřejné správy výhodou, - znalost legislativy související s provozem technických zařízení, hospodařením s majetkem obce a veřejnými zakázkami vítána, - dobré organizační, komunikační a manažerské schopnosti, férový přístup - samostatnost, spolehlivost a schopnost týmové spolupráce, - znalost práce s PC (MS Office, základní orientace v technické dokumentaci), - řidičský průkaz skupiny B - aktivní řidič, - předložení výpisu z RT a dobrý zdravotní stav. Doba uzavření pracovního poměru: Nástup v I.Q 2026. Po uplynutí zkušební doby bude pracovní poměr uzavřen na dobu neurčitou. Platová třída: - 10. platová třída dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, s možností osobního ohodnocení podle dosažených výsledků. Zaměstnanecké výhody: - 25 dnů dovolené, - 5 dnů indispoziční volno (sick days), - pololetní odměny, - 5 000 Kč příspěvek na rekondiční aktivity a produkty (např. dovolená, pohybové aktivity, vitamíny, …), - příspěvek na stravování, - až 20 000 Kč ročně příspěvek na důchodové připojištění, - pružná pracovní doba, - možnost odborného i osobního rozvoje. Přihláška zájemce musí obsahovat: - jméno, příjmení a titul zájemce, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, datum a podpis zájemce. K přihlášce připojte tyto doklady: - životopis, včetně údajů o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech, které se týkají druhu práce (viz bod č. 4) - ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsíce (originál nebo ověřená kopie), u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem. Lhůta, adresa a způsob podání přihlášky: Přihlášky s požadovanými doklady zašlete nejpozději do 10. prosince 2025 a to jedním z následujících způsobů: - osobním podáním na podatelnu Městského úřadu Brušperk v pracovní dny - prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu: Městský úřad Brušperk, tajemník Městského úřadu, K Náměstí 22, 739 44 Brušperk - e-mailem na adresu urad@brusperk-mesto.cz Obálku označte nápisem "VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ - VEDOUCÍ TECHNICKÉHO ODBORU". O včasnosti podání přihlášky rozhoduje den jejího doručení.
Zdroj: Úřad práce
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 19.05.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 24.10.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 24.05.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 04.05.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
ROP NUTS II Moravskoslezsko (ERDF)
Datum alokace: 28.11.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 18.11.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 19.03.2012Projekt dokončen
ROP NUTS II Moravskoslezsko (ERDF)
Datum alokace: 22.06.2010Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 23.07.2009Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU





