INFOCENTRUM PÍSEK
Oficiální název: Město Písek
DIČ: CZ00249998
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: p5ibfya
Kontakty
- 387 999 999
- infocentrum@pisek.eu
Provozní doba
Pondělí | 09:00-18:00 | |
Úterý | 09:00-18:00 | |
Středa | 09:00-18:00 | |
Čtvrtek | 09:00-18:00 | |
Pátek | 09:00-18:00 | |
Sobota | 09:00-18:00 | Otevřeno |
Neděle | 09:00-18:00 |
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
7563770297/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
19-127271/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
127271/0100 DPH účet, zveřejněn 05.04.2013 | ![]() |
272246426/0300 DPH účet, zveřejněn 28.06.2022 | ![]() |
Provozovatel
Činnosti firmy
- informační centrum
Volná pracovní místa
Město Písek
Ing. Lenka Nohejlová, tel.:382 330 203e-mail: lenka.nohejlova@mupisek.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 24 790 Kč/měsíc |
Druh práce: zajišťování správních činností na úseku dopravy Náplň práce: vedení oddělení autoškol posuzování a ověřování odborné způsobilosti k řízení silničních motorových vozidel posuzování podmínek k provozování autoškoly a způsobilosti vozidel k výcviku Místo výkonu práce: Písek Doba výkonu práce: doba neurčitá Předpokládaný nástup: 01.07.2025, nebo dle dohody Platové podmínky: platová třída 10 dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. – příloha č. 1 (plat se stanoví podle délky započitatelné praxe + příplatky) Bonusy: příspěvky ze sociálního fondu (příspěvek na penzijní připojištění, rekreaci, stravenky), pružná pracovní doba, 4 dny indispozičního volna/rok Úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, popřípadě fyzická osoba, která je cizincem a má v České republice povolen trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je plně svéprávná, je bezúhonná, ovládá český jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem. Dalším předpokladem je, že uchazeč/uchazečka není evidován/a jako osoba uvedená v § 2 odst. 1 zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky, České republiky a Slovenské republiky (skutečnosti uvedené v § 2 odst. 1 písm. a) a b) tohoto zákona se doloží osvědčením vydaným Ministerstvem vnitra ČR, skutečnosti uvedené v § 2 odst. 1 písm. d) až h) čestným prohlášením) – netýká se osob narozených po 1. prosinci 1971. Požadavky: •minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou, •průkaz zkušebního komisaře podmínkou, •řidičský průkaz sk. A, B, B+E, C, C+E, T – min. 5 let podmínkou, skupiny D a D+E výhodou, •soudem nebo správním orgánem není uložen trest zákazu řízení motorových vozidel (a nebyl uložen ani v posledních pěti letech), •ochota v případě potřeby rozšířit si řidičské oprávnění, •znalost práce s počítačem (zejména Microsoft Office – Word, Excel, Outlook), •organizační a komunikační dovednosti, •schopnost samostatné práce a aktivního přístupu k řešení problémů, •praxe na vedoucí pozici a zkušenosti s vedením kolektivu výhodou, •praxe ve veřejné správě na uvedeném úseku výhodou. Přihlášku do výběrového řízení spolu s povinnými přílohami zašlete na adresu Městský úřad Písek, kancelář úřadu, Ing. Lenka Nohejlová, Velké náměstí 114, 397 19 Písek nebo odevzdejte na podatelně MÚ Písek, případně zašlete na e-mail e-podatelna@mupisek.cz nebo do datové schránky ID p5ibfya nejpozději do 19.06.2025. Za rozhodující se považuje datum přijetí na podatelně MÚ. Na obálku s přihláškou / jako předmět e-mailu / jako věc uveďte „Výběrové řízení – vedoucí oddělení autoškol“. Přihláška musí obsahovat následující údaje uchazeče/uchazečky (lze použít přiložený formulář): a)jméno, příjmení a titul zájemce, b)datum a místo narození zájemce, c)státní příslušnost zájemce, d)místo trvalého pobytu zájemce, e)druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství a, je-li zájemcem cizinec, který není občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu, f)datum a podpis zájemce. V přihlášce uveďte své kontaktní údaje – telefon, mobilní telefon, e-mail. Výběrové řízení – písemný test a pohovor s vybranými uchazeči/uchazečkami proběhne dne 25.06.2025.
Městské služby Písek s.r.o.
Ing. Lenka Nohejlová, tel.:382 330 203e-mail: lenka.nohejlova@mupisek.cz
poptat práci
Směnnost: | Neurčeno |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 9. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 70 000 Kč/měsíc do 85 000 Kč/měsíc |
Délka výkonu funkce: na dobu neurčitou. Místo výkonu funkce: Písek. Termín jmenování do funkce: 01.09.2025. Výše odměny: 70 000 – 85 000 Kč/měsíc + mimořádné odměny. Další benefity: -poskytnutí služebního vozidla pro soukromé účely, -příspěvek na stravování, -příspěvek na penzijní připojištění. Náplní práce jednatele Městských služeb Písek s.r.o. je zejména zajištění: -nakládání s odpady (svozu odpadů, provozu sběrných dvorů a kompostárny), -údržby zeleně, -údržby veřejného osvětlení, -čištění a údržby místních komunikací, -úklidu chodníků a veřejného prostoru, -správy městských sportovišť a dopravního hřiště, -správy lesního hřbitova, -poskytování technických služeb, stavebních prací a oprav. Jednatel dále: -zastupuje společnost, -řídí obchodní a ekonomické aktivity společnosti, -vede a motivuje zaměstnance, -stanovuje firemní strategii, -spolupracuje s vedením města a odbory městského úřadu. Požadavky: -ukončené min. středoškolské vzdělání (manažerského, ekonomického nebo technického směru výhodou), -způsobilost k právním úkonům, -bezúhonnost, -min. 5 let zkušeností s vedením alespoň 10členného kolektivu v obchodních společnostech, -znalost právního postavení společnosti s ručením omezeným a fungování samosprávy, -znalost práce na PC, -řidičský průkaz minimálně skupiny B – aktivní řidič/ka, -komunikační, prezentační a vyjednávací schopnosti, -spolehlivost, vysoké pracovní nasazení, časová flexibilita. Výhodou: -znalost problematiky komunálních služeb, správy budov a sportovních zařízení, -znalost v oblasti pracovních strojů a nářadí, autoopravárenství a stavební techniky, -znalost městského veřejného prostoru, -orientace v ekonomických zásadách řízení obchodní společnosti, -rámcová znalost legislativy na úseku obchodního, občanského, pracovního práva a odpadového hospodářství, -znalost zpracování ekonomických rozborů, cenových nabídek a kalkulací. Pro přihlášení do výběrového řízení zašlete níže uvedené dokumenty na adresu Městský úřad Písek, kancelář úřadu, Ing. Lenka Nohejlová, Velké náměstí 114, 397 19 Písek nebo odevzdejte na podatelně MÚ Písek, případně zašlete na e-mail e-podatelna@mupisek.cz nebo do datové schránky ID p5ibfya nejpozději do 09.07.2025. Za rozhodující se považuje datum přijetí na podatelně MÚ. Na obálku s přihláškou / jako předmět e-mailu / jako věc uveďte „Výběrové řízení – jednatel/ka Městské služby Písek s.r.o.“. K výběrovému řízení doložte: -strukturovaný životopis, -koncepci řízení, organizační struktury a hospodaření společnosti Městské služby Písek s.r.o. – celkový rozsah max. 8 stran A4, -kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, -výpis z evidence Rejstříku trestů, případně čestné prohlášení o bezúhonnosti, ne starší než 3 měsíce, -čestné prohlášení o splnění požadavku znalosti práce na PC a řidičského průkazu (aktivní řidič). Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče/žádnou uchazečku. Projednáno Radou města Písek dne 15.05.2025. Výběrové řízení s vybranými uchazeči/uchazečkami proběhne dne 14.07.2025. Osobní údaje jsou shromažďovány a zpracovávány za účelem výběrového řízení. Veškeré zaslané originály dokumentů budou po ukončení výběrového řízení neúspěšným uchazečům neprodleně zaslány zpět. Město Písek si ponechává pouze kopii životopisu pro případnou obhajobu svých práv, a to po dobu 5 let. Město Písek činí, v souladu s článkem 13 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně osobních údajů a ustanovením § 8 zákona č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů, informační povinnost prostřednictvím Zásad ochrany osobních údajů, které jsou dostupné na webových stránkách města Písek www.mesto-pisek.cz.
Zdroj: Úřad práce
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 02.08.2021Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.04.2021Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 21.10.2020Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.07.2020Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 19.02.2019Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2019Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2019Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 16.07.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 06.06.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 14.05.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 16.11.2017Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 23.10.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.06.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 15.05.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 15.05.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 12.05.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2017Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.01.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 05.12.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 02.03.2016Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.01.2016Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 01.12.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 01.10.2015Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 22.04.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 11.11.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 30.10.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 15.09.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 01.08.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 30.06.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 30.06.2014Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 06.06.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 27.02.2014Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 03.10.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 15.08.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 04.06.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 03.09.2012Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 22.06.2012Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 10.04.2012Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 29.03.2012Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 08.11.2011Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 08.11.2011Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 30.09.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.09.2011Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 24.08.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 15.03.2011Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 07.02.2011Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 22.12.2010Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 24.09.2010Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 09.08.2010Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 06.08.2010Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 18.12.2009Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 16.12.2009Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 16.07.2009Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 12.03.2009Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 12.03.2009Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 28.01.2009Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 04.09.2008Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 03.09.2008Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 03.09.2008Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU