HOTEL SRNÍ, a.s.
Oficiální název: HOTELY SRNÍ, a.s.
DIČ: CZ28666712
Právní forma: Akciová společnost
Datová schránka: xr9ef4n
Kontakty
- 376 599 212
- rezervace@hotely-srni.cz
Kontaktní osoby
- Ing. Jan Nouza - jednatel
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
43-7587860297 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
3386762/0800 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
35-6901660257/0100 DPH účet, zveřejněn 07.11.2014 | ![]() |
Činnosti firmy
- hotel ****
- 93 pokojů
- 200 lůžek, 110 přistýlek
- vlastní sociální zařízení
- fitness
- bazén
- sauna
- WIFI připojení
- stolní tenis
- úschovna lyží, kol
- dětská herna
Volná pracovní místa
HOTELY SRNÍ, a.s. - HOTEL SRNÍ
Jan Nouza, tel.:724844535e-mail: j.nouza@hotely-srni.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Jazyková znalost: | Němčina - Aktivní |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | OZP na vozíku (bezbariérový přístup), Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 10. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 43 000 Kč/měsíc do 48 000 Kč/měsíc |
Nástup od 1.10.2025 Horský resort na Šumavě hledá do svého týmu pracovníka rezervačního oddělení, který převezme odpovědnost za chod rezervací hotelu. Nabízíme stabilní pracovní prostředí, smysluplnou práci a možnost být součástí jednoho z největších hotelových provozů v regionu. Co Vás u nás čeká: • Vyřizování rezervací klientů napříč prodejními kanály a tržními segmenty • Aktivní spolupráce s cestovními kancelářemi a agenturami, budování a udržování obchodních vztahů • Správa rezervací v hotelovém systému a zodpovědnost za správné zadávání dat • Komunikace s klienty – telefonicky, e-mailem i prostřednictvím online platforem • Úzká spolupráce s ostatními odděleními • Zajištění hladkého průběhu rezervací a řešení případných speciálních požadavků hostů • Možnost podílet se na zefektivnění procesů a jejich rozvoji Co od Vás očekáváme: • Prokazatelnou praxi na obdobné pozici v hotelnictví (rezervace, recepce, obchod) • Znalost německého jazyka na komunikativní úrovni je nutností, angličtina výhodou • Výborné komunikační a organizační schopnosti • Orientaci na zákazníka, samostatnost, preciznost • Uživatelskou znalost práce s hotelovým rezervačním systémem Hoteltime (výhodou) • Profesionální vystupování, loajalitu k zaměstnavateli a týmového ducha Co nabízíme: • Mzdu 43 000 až 48 000 Kč dle zkušeností. • Odpovědnou a pestrou práci v přátelském a stabilním kolektivu • Možnost kariérního postupu • Profesní rozvoj a školení v oblasti hotelového prodeje a komunikace • Motivační mzdové ohodnocení a zaměstnanecké benefity (např. zvýhodněné pobyty, stravování, wellness služby aj.) • Zázemí silné a stabilní společnosti s výborným renomé • Moderní pracovní prostředí a podpora zkušeného týmu Zaujala Vás naše nabídka? Zašlete nám svůj životopis na gm@hotely-srni.cz nebo nás kontaktujte na telefonu +420 724 844 535 Těšíme se na spolupráci!
HOTELY SRNÍ, a.s. - HOTEL SRNÍ
Jan Nouza, tel.:724844535e-mail: j.nouza@hotely-srni.cz
poptat práci
Směnnost: | Neurčeno |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO (vyučení s maturitou) |
Jazyková znalost: | Čeština - Aktivní |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 10. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 55 000 Kč/měsíc do 65 000 Kč/měsíc |
Horský resort na Šumavě hledá do svého týmu zkušeného technického manažera, který převezme odpovědnost za chod technického oddělení a správu hotelových zařízení. Nabízíme stabilní pracovní prostředí, smysluplnou práci a možnost být součástí jednoho z největších hotelových provozů v regionu. ________________________________________ Co bude Vaší hlavní náplní: • Vedení technického oddělení (3 údržbáři) – organizace práce, směny, kontrola úkolů. • Řízení preventivní i operativní údržby technických zařízení (HVAC, elektro, bazén, kuchyně, wellness atd.). • Zajištění pravidelných revizí a kontrol zařízení (elektro, plyn, tlakové nádoby, výtahy aj.). • Komunikace s dodavateli, organizace externích servisů, objednávky materiálu. • Podpora investičních projektů – příprava podkladů, dozor nad stavebními pracemi. • Monitoring spotřeby energií, spolupráce na úsporných opatřeních. • Zajištění BOZP, PO a hygieny v souladu s legislativou. • Spolupráce s externí IT firmou a základní správa IT techniky (tiskárny, sítě, WiFi). • Technická podpora provozu při konferencích, sportovních a společenských akcích. ________________________________________ Co očekáváme: • Středoškolské vzdělání technického směru. • Zkušenosti na obdobné pozici – ideálně v hotelnictví nebo správě budov. • Orientaci v technických zařízeních a systémech (VZT, bazény, elektro, IT). • Schopnost vést tým, samostatně plánovat a dotahovat úkoly. • Zodpovědný přístup, organizační schopnosti, ochotu řešit havárie i mimo pracovní dobu. • Základní počítačovou gramotnost (MS Office, práce s e-maily, online výkaznictví). ________________________________________ Co nabízíme: • Mzdu 55 000 až 65 000 Kč dle zkušeností. • Stabilní zázemí silné české společnosti. • Různorodou práci v přátelském a funkčním kolektivu. • Zvýhodněné ubytování a stravování v hotelu.
Zdroj: Úřad práce