HELP CENTRUM s.r.o.
Oficiální název: HELP CENTRUM s.r.o.
DIČ: CZ26190346
Právní forma: Společnost s ručením omezeným
Datová schránka: 83b9375
Kontakty
- 315 624 873
- melnik@help-centrum.cz
Provozní doba
Pondělí | 08:00-17:30 |
Úterý | 08:00-17:30 |
Středa | 08:00-17:30 |
Čtvrtek | 08:00-17:30 |
Pátek | 08:00-17:30 |
Sobota | zavřeno |
Neděle | zavřeno |
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
1829072/0800 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
123-42500257/0100 DPH účet, zveřejněn 26.10.2019 | ![]() |
Související firmy
Ústředí
HELP CENTRUM s.r.o. - K Přívozu 1446, MělníkNejbližší pobočky
HELP CENTRUM s.r.o. - Na kozině 9, Mladá Boleslav II, Mladá Boleslav30,89 kmHELP CENTRUM s.r.o. - Lužická 1366/11, Liberec I-Staré Město, Liberec62,43 km
HELP CENTRUM s.r.o. - Lexova 2255, Zelené Předměstí, Pardubice97,92 km
Činnosti firmy
- prodej
- zdravotnické potřeby pro postižené
- rehabilitační pomůcky
- e-shop
- zdravotnické potřeby pro postižené
- rehabilitační pomůcky
Volná pracovní místa
HELP CENTRUM s.r.o.
Miroslava Tomanová, tel.:315 630 111e-mail: miroslava.tomanova@patron.eu
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Střední odborné (vyučen) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 25. 3. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 26 000 Kč/měsíc do 29 000 Kč/měsíc |
Kontakt: telefonicky 7:00 -15:30 315 630 125 e-mail: monika.kadlecova@patron.eu Požadujeme: SŠ vzdělání, nebo ukončené odborné vyučení, řidičský průkaz sk."B", znalost práce na PC, manuální zručnost, samostatnost a zodpovědnost, zkušenosti v oboru servisu zdravotnické techniky jsou předností, výhodou oprávnění dle vyhlášky č. 50 - není podmínkou. Nabízíme: práci v mezinárodním týmu, odpovídající platové podmínky, 3 dny placeného zdravotního volna, příspěvek na stravování, slevy na firemní výrobky, příspěvek na penzijní připojištění, služební telefon. Společnost se zabývá distribucí, prodejem a servisem zdravotnických potřeb pro handicapované (invalidní vozíky, rehabilitační kočárky, toaletní vozíky, křesla apod.) Náplň práce: Servis cirkulovatelných zdravotnických prostředků na centrále v Mělníku. Zajištění příjmu pomůcek z ostatních poboček (zkontrolování pomůcek, kalkulace oprav) Převoz zdravotnických pomůcek k uskladnění na externí sklad. Oprava zdravotnických prostředků dle kalkulace při příjmu, jejich vyčištění, oprava a připravení k opětovnému výdeji.
Zdroj: Úřad práce