Health communication s.r.o.
Oficiální název: Health communication s.r.o.
DIČ: CZ29019486
Právní forma: Společnost s ručením omezeným
Datová schránka: hnnzxtq
Kontakty
- 774 305 543 - přihlášení, registrace a dotazy
- info@hcom.cz
Provozní doba
| Pondělí | 08:00-15:30 | |
| Úterý | 08:00-15:30 | |
| Středa | 08:00-15:30 | Otevřeno |
| Čtvrtek | 08:00-15:30 | |
| Pátek | 08:00-15:30 | |
| Sobota | zavřeno | |
| Neděle | zavřeno |
Kontaktní osoby
- Zdeněk Břeň - ředitel, jednatel
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
2600114860/2010 DPH účet, zveřejněn 09.07.2015 |
|
5740225339/0800 DPH účet, zveřejněn 27.08.2019 |
|
Činnosti firmy
- poskytování
- marketingové služby v oblasti farmacie
- pořádání
- kongresy a konference pro farmaceutické asistenty, lékárníky a lékaře
- pořádání
- semináře pro farmaceutické asistenty, lékárníky a lékaře
- pořádání
- výstavy pro farmaceutické asistenty, lékárníky a lékaře
Volná pracovní místa
Health communication s.r.o. - prac. Olomouc
Ing. Hana Beníčková, tel.:+420 777 247 742e-mail: hana.benickova@hcom.cz
poptat práci
| Směnnost: | Pružná pracovní doba |
| Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
| Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
| Požadovaná dovednost: | |
| Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
| Pracovní poměr: | od 1. 12. 2025 |
| Mzdové rozpětí: | od 25 000 Kč/měsíc do 50 000 Kč/měsíc |
Hledáme OBCHODNÍHO MANAŽERA / MANAŽERKU (B2B) Kdo jsme Jsme tým obchodníků, projektových manažerů, grafiků, videoprodukčních a IT specialistů. Spojujeme farmacii, vzdělávání a moderní technologie - vytváříme interaktivní 3D prezentace, virtuální kongresy a komunikační kampaně pro naše partnery z oblasti zdravotnictví a farmacie. A právě teď hledáme B2B obchodního manažera, který chce s námi posouvat hranice firemní komunikace. Co bude tvoje náplň práce - příprava a realizace B2B obchodních jednání - každodenní telefonická akvizice, domlouvání a vedení schůzek - práce s CRM systémem, analýzy a reporting - prezentace portfolia společnosti u nových i stávajících klientů - příprava obchodních nabídek a návrh řešení na míru - spolupráce s projektovým, grafickým a produkčním týmem - tvorba komunikačních a strategických kampaní - účast na kongresech, sympoziích a firemních eventech Co bys měl/a mít - zkušenost s B2B obchodem nebo silnou chuť se to naučit - samostatnost, spolehlivost a schopnost sebeřízení - výborné komunikační a prezentační dovednosti - schopnost jednat s managementem i na vrcholové úrovni - pozitivní přístup a týmového ducha - znalost MS Office, Canva; orientace v AI nástrojích výhodou - angličtina je výhodou, ne nutností Podmínky spolupráce - práce na plný úvazek - smlouva na dobu neurčitou po zapracování / se zkušební lhůtou - pracoviště: Olomouc Co nabízíme - možnost reprezentovat technologicky progresivní firmu s originálními projekty - přístup k moderním nástrojům, AI a 3D technologiím - prostor pro osobní i profesní růst - férové ohodnocení podle výsledků - přátelský, energický tým a otevřenou firemní kulturu - účast na odborných akcích a konferencích - měsíční/roční obchodní prémie za plnění prodejních cílů; - mobilní telefon, notebook; - vzdělávací kurzy; - profesní koučink a trénink na pozici. Chceš být u projektů, které mění způsob, jak firmy komunikují se svými partnery? Pošli nám krátké info o sobě a proč by tě tahle pozice bavila - ozveme se ti. První kontakt POUZE e-mailem nebo telefonicky po - pá 9:00 - 15:00.
Zdroj: Úřad práce
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.03.2018Projekt finálně uzavřen
OP Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost (EFRR)
Datum alokace: 01.11.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Zdroj: Strukturální fondy EU





