HB PRINT, s.r.o.
Oficiální název: HB PRINT, s.r.o.
DIČ: CZ63077345
Právní forma: Společnost s ručením omezeným
Datová schránka: 3kb9vv3

Kontakty
- 354 408 827
- 604 323 547 - zakázková kancelář
- 733 655 654
- kalkulace@hbprint.cz
- zakazky@hbprint.cz
- info@hbprint.cz
- hbprint@hbprint.cz
- obchod@hbprint.cz
Provozní doba
Pondělí | 07:30-15:30 |
Úterý | 07:30-15:30 |
Středa | 07:30-15:30 |
Čtvrtek | 07:30-15:30 |
Pátek | 07:30-15:30 |
Sobota | zavřeno |
Neděle | zavřeno |
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
261175298/0300 DPH účet, zveřejněn 13.09.2013 | ![]() |
CZ8403000000000261175538 DPH účet, zveřejněn 11.02.2025 | ![]() |
Činnosti firmy
- provádí
- ofsetový tisk
- provádí
- digitální tisk
Volná pracovní místa
HB PRINT, s.r.o.
Ludmila Hájková, tel.:604206988e-mail: ucetni@hbprint.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Základní + praktická škola |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 24. 9. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 27 000 Kč/měsíc do 30 000 Kč/měsíc |
Místo výkonu práce: Spojovací 2426/2, 350 02 Cheb. Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok s 4-měsíční zkušební dobou) - poté možné prodloužení. Nástup možný ihned nebo dle dohody. Vhodné i pro absolventy. Mzdové ohodnocení: 27.000,- Kč až 30.000,- Kč (dle kvalifikace) - po zapracování navýšení (dobrou práci a ochotu umíme ocenit). Pracovní doba: Po-Pá 6:00-14:30 h (výjimečně odpolední směna či víkendový přesčas s příplatkem). Náplň práce: příjem a výdej skladového materiálu v souladu s přijímacími doklady a výdejkami, balení zboží na paletách a jeho vydávání k expedici, vedení skladové agendy v informačním systému (zaučíme) a další běžné skladové operace, práce s vysokozdvižným vozíkem na denní bázi. Požadujeme: pečlivý, zodpovědný a samostatný člověk schopný flexibilně reagovat při plnění různých úkolů v průběhu dne, nutný řidičský průkaz sk. B (řidičský průkaz sk. C výhodou), předchozí zkušenosti výhodou, běžná uživatelská znalost digitálních technologií. Nabízíme: v případě zájmu je prostor o Váš pracovní rozvoj a učení se, školení obsluhy VZV zajistíme, 20 dnů dovolené + 2 dny sick days, zázemí stabilního zaměstnavatele v regionu, jsme rodinná společnost zakládající se na přátelském kolektivu, respektu ke kolegům a vyvažování pracovního a osobního života, příspěvek na stravování, příspěvek na sport, kulturu, zdraví a rekreaci, příspěvek na penzijní připojištění, čtvrtletní odměny, dar k narozeninám. Kontakt pro zájemce: telefonicky (volat 7:00-15:00 h, pí. Hájková na tel. č. 604206988 či pí. Bláhová na tel. č. 733655654) anebo e-mailem (zaslat životopis na e-mail ucetni@hbprint.cz či hbprint@hbprint.cz).
Zdroj: Úřad práce
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Podnikání a inovace (ERDF)
Datum alokace: 12.02.2014Projekt dokončen
OP Podnikání a inovace (ERDF)
Datum alokace: 15.04.2011Projekt dokončen
OP Podnikání a inovace (ERDF)
Datum alokace: 27.04.2010Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU