HAVEL - VRATA / MARKÝZY / ROLETY s.r.o.
Kontakty
- 800 148 963 - zelená linka
- 603 178 277
- objednavky@havlovci.cz
- info@havlovci.cz
Provozní doba
| Pondělí | 08:00-16:00 |
| Úterý | 08:00-16:00 |
| Středa | 08:00-16:00 |
| Čtvrtek | 08:00-16:00 |
| Pátek | 08:00-16:00 |
| Sobota | zavřeno |
| Neděle | zavřeno |
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
6435930001/5500 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 |
|
Pobočka
Činnosti firmy
- prodej a montáž
- garážová vrata (sekční, posuvná, rolovací)
- brány včetně pohonů
- dodávka
- kovové ploty a branky
- dodávka
- venkovní a interiérové žaluzie
- předokenní a interiérové rolety
- sítě proti hmyzu
- dodávka
- markýzy (výsuvné, kazetové)
- dodávka
- zahradní nábytek (hliníkový, dřevěný, kovový, ratanový)
Volná pracovní místa
HAVEL - VRATA / MARKÝZY / ROLETY s. r. o.
Ing. Michaela Krol, tel.:731 369 770e-mail: krol@havlovci.cz
poptat práci
| Směnnost: | Jednosměnný provoz |
| Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
| Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
| Požadovaná dovednost: | |
| Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
| Pracovní poměr: | od 1. 12. 2025 |
| Mzdové rozpětí: | od 21 000 Kč/měsíc do 30 000 Kč/měsíc |
KO: Krol Michaela Ing., ŽIVOTOPIS na e-mail: krol@havlovci.cz Chcete pracovat v přátelském týmu, kde je na prvním místě kvalitně odvedená práce, zodpovědnost a férový přístup? Máte technické myšlení, rád/a se učíte nové věci a nebojíte se manuální práce? Pak možná hledáme právě Vás! Hledáte práci, ve které budete mít jasno v tom, co děláte, přátelskou atmosféru a každý den trochu jiný? Jsme česká firma s více než 30 lety tradice. Z malé firmy jsme postupně vyrostli v regionálního specialistu na stínící a vjezdovou techniku. Naším posláním je přicházet s chytrým řešením pro stínění a komfort domova i firemních prostor. Do našeho opavského týmu hledáme obchodního asistenta/obchodní asistentku, který/á se nebojí komunikovat, umí si udržet pořádek v úkolech a stane se klíčovou podporou pro obchodní oddělení. Co nabízíme? • Stabilní zaměstnání na HPP. • Mzdu až 30 000 Kč/měsíc. • Pracovní notebook a mobilní telefon. • Příspěvek na stravné a dovolenou, občerstvení na pracovišti. • Zdravotní volno, možnost občasného home office. • Slevy na naše produkty. • Pečlivé zaškolení. • Nástup - ihned nebo dle domluvy. Jak si vás představujeme? • Máte středoškolské vzdělání (ekonomický/stavební obor = velké plus). • Jste spolehliví a samostatní, ale týmová práce vám není cizí. • Máte smysl pro pořádek a umíte si zorganizovat práci. • Komunikace je vaše silná stránka a umíte ji využít. • Baví vás práce s lidmi i s čísly. • Běžná práce na PC je pro vás samozřejmostí - Word, Excel, e-mail. • Pokud máte zkušenost z podobné pozice, budeme nadšení. Co vás u nás čeká? • Příjem a evidence poptávek. • Komunikace se zákazníky – osobně na showroomu, telefonicky, elektronicky. • Příprava a zpracování cenových nabídek. • Úzká spolupráce s technickými poradci a dalšími kolegy napříč firmou. • Práce v moderních systémech - Raynet, Google Workspace. • Účast na produktových školeních. Zní to jako práce, ve které se najdete? Tak nám pošlete svůj životopis. Budeme se těšit na osobní setkání! Zaměstnanecké výhody: • Bonusy/prémie • Příspěvek na dovolenou • Sleva na firemní výrobky/služby • Příspěvek na penzijní/životní připojištění • Stravenky/příspěvek na stravování • Vzdělávací kurzy, školení • Občerstvení na pracovišti • Zdravotní volno/sickdays • Možnost občasné práce z domova • Firemní akce
Zdroj: Úřad práce
Prezentace na veletrzích, výstavách a konferencích
Mezinárodní výstava vytápění, úspory energií a smysluplného využívání obnovitelných zdrojů
23.01.2017 - 26.01.2017
stánek NA1/118




