HAPPY MATERIALS s.r.o.
Břevnov
Praha
169 00 Praha 69
Oficiální název: Happy Materials s.r.o.
DIČ: CZ27204821
Právní forma: Společnost s ručením omezeným
Datová schránka: 5ez9p6b
Kontakty
Kontaktní osoby
- Tomáš Hendrych
- Jan Kolář - manager obchodu
Webové prezentace
Činnosti firmy
- provádí
- služby v oblasti marketingu a PR komunikace
- veletrhy
- zastupují veletržní společnost MESSE FRANKFURT v České a Slovenské republice pořádání
- autorské výstavy
- knihovna materiálů
- informace o materiálech a inovativních produktech pro architekturu, design a kreativní průmysl
- organizace
- odborné semináře zaměřené na využití materiálů v architektuře, designu a užitém umění
- organizace
- soutěže
Bankovní účty určené ke zveřejnění
51-989590267/0100 Zveřejněn 01.04.2013 | |
43-1130630267/0100 Zveřejněn 01.04.2013 |
Zdroj: Registr plátců DPH
provádí
výstavy
semináře
- designérské soutěže pro studenty odborných uměleckých škol
Odeslat poptávku nebo dotaz firmě
Další firmy z oboru
Marketing
PEER BOARD s.r.o. - Na Vypichu 46/6, Břevnov, Prahaweb
ALIVE, s.r.o. - Kralupská 496/39, Ruzyně, Prahaweb
Reklamní agentura Alive vám nabízí kompletní služby v oblasti propagace společnosti a nabízených služeb či produktů. Zaměřujeme se na reklamní předměty, textil a tisk, kde jsme technologicky zcela samostatní.
STUDIO GABRETA spol. s r.o. - Plaská 622/3, Malá Strana, Prahaweb
Milujeme problémy, stres, nervy, napětí a práci pod tlakem.Jsme jako doma tam, kde ostatní vybouchli.Vytváříme smysluplná spojení mezi lidmi a značkami s pomocí kreativity, inovací a médií.Jsme full servisová reklamní a marketingová agentura.
VERITAS CONSULTING s.r.o. - Opletalova 1417/25, Nové Město, Prahaweb
Společnost Veritas Consulting s.r.o. Vám pomůže jak při zastupování pronajímatele, tak při zastupování nájemce. Nabídneme Vám i průzkum trhu a s ním spojené vyhledávaní vhodných nemovitostí.
INFORMATION GROUP CZ, s.r.o. - U Rajské zahrady 1912/3, Žižkov, Prahaweb
I-Group má již více než 20 let zkušeností v direkt marketingu v České a Slovenské republice. Vznikla v roce 1991 a postupně se rozvíjela v oblastech B2B i B2C marketingu.