Generální štáb Armády ČR

Oficiální název: Ministerstvo obrany

IČ: 60162694
DIČ: CZ60162694
Právní forma: Organizační složka státu
Datová schránka: hjyaavk

Kontakty

Kontaktní osoby

  • Mgr. Jana Růžičková - ředitelka

Webové prezentace

Sociální sítě

Bankovní účty

22232881/0710
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
0710
10022-2346881/0710
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
0710
10022-22232881/0710
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
0710
10022-1706881/0710
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
0710
10022-145830881/0710
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
0710
10022-703881/0710
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
0710
2030-404881/0710
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
0710
32037-145830881/0710
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
0710
6304881/0710
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
0710
1706881/0710
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
0710
26030881/0710
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
0710
404881/0710
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
0710
19-6304881/0710
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
0710
19-1706881/0710
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
0710
10022-6304881/0710
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
0710
19-22232881/0710
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
0710
19-26030881/0710
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
0710
10022-26030881/0710
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
0710
123-404881/0710
DPH účet, zveřejněn 20.12.2013
0710
107-1706881/0710
DPH účet, zveřejněn 08.02.2014
0710
32037-1706881/0710
DPH účet, zveřejněn 08.02.2014
0710
145830881/0710
DPH účet, zveřejněn 15.05.2015
0710
107-145830881/0710
DPH účet, zveřejněn 15.05.2015
0710
19-145830881/0710
DPH účet, zveřejněn 04.06.2015
0710
20124-404881/0710
DPH účet, zveřejněn 11.06.2016
0710
107-404881/0710
DPH účet, zveřejněn 11.03.2017
0710
32037-26030881/0710
DPH účet, zveřejněn 11.03.2017
0710
107-6304881/0710
DPH účet, zveřejněn 11.03.2017
0710
32037-2346881/0710
DPH účet, zveřejněn 11.03.2017
0710
32037-22232881/0710
DPH účet, zveřejněn 11.03.2017
0710
107-2346881/0710
DPH účet, zveřejněn 11.03.2017
0710
32037-6304881/0710
DPH účet, zveřejněn 11.03.2017
0710
107-22232881/0710
DPH účet, zveřejněn 11.03.2017
0710
107-26030881/0710
DPH účet, zveřejněn 11.03.2017
0710
2346881/0710
DPH účet, zveřejněn 11.03.2017
0710
19-2346881/0710
DPH účet, zveřejněn 11.03.2017
0710
19-404881/0710
DPH účet, zveřejněn 24.03.2017
0710
více bankovních účtů

Související firmy

Ústředí
Ministerstvo obrany - Tychonova 221/1, Hradčany, Praha
Nejbližší pobočky
Krajské vojenské velitelství hlavní město Praha - náměstí Svobody 471/4, Bubeneč, Praha408 m
Ministerstvo obrany - Hradní stráž - Loretánská 181/4, Hradčany, Praha1,21 km
Krajské vojenské velitelství Praha - Středočeský kraj - U Sluncové 395/4, Karlín, Praha5,23 km

Činnosti firmy

  • generální štáb

Volná pracovní místa

Akademický pracovník - lektor anglického jazyka (M/Ž)
Pracoviště a kontakty

Ministerstvo obrany - Ruzyně

Andrea Růžičková, tel.:724801367
e-mail: andrea.ruzickova@unob.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:VŠ Magisterské
Jazyková znalost:Angličtina - Aktivní
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 1. 2026
Mzdové rozpětí:od 35 000 Kč/měsíc do 45 000 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Kontakt: Andrea Růžičková, tel.: 724801367, e-mail: andrea.ruzickova@unob.cz Minimální požadavky na uchazeče: - ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu filologického nebo pedagogického směru z anglického jazyka, nebo ukončené vysokoškolské vzdělání v jiném magisterském studijním programu a nejméně roční praxi ve výuce anglického jazyka, případně rodilý mluvčí s vysokoškolským vzděláním v magisterském studijním programu a nejméně roční praxí ve výuce tohoto jazyka; ? absolvování jazykové zkoušky z anglického jazyka podle standardizační dohody NATO STANAG 6001 na úrovni SLP 3333 nebo jiné odpovídající standardizované jazykové zkoušky z anglického jazyka - nepožaduje se u rodilého mluvčího; Další požadavky na uchazeče: - organizační a pedagogické schopnosti, předpoklady pro vědeckou práci; - vědecká a publikační činnost v oblasti aplikované lingvistiky, nebo její záměr; - občanská a morální bezúhonnost (doloženo čestným prohlášením); - dobrý zdravotní stav (doloženo čestným prohlášením). Možnost stravování za zvýhodněnou cenu, 8 týdnů dovolené + min. 5 dnů indispozičního volna, příspěvky na penzijní spoření (FKSP), možnost dalšího vzdělávání (kurzy v ČR a zahraničí, výměnné studijní programy, apod.), práce s dospělými a vysoce motivovanými studenty, možnost ubytování v areálu za velmi výhodnou cenu.

Akademický pracovník - lektor anglického jazyka (M/Ž)
Pracoviště a kontakty

Ministerstvo obrany - Ruzyně

Andrea Růžičková, tel.:724801367
e-mail: andrea.ruzickova@unob.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - zkrácený úvazek
Minimální stupeň vzdělání:VŠ Magisterské
Jazyková znalost:Angličtina - Aktivní
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 1. 2026
Mzdové rozpětí:od 17 500 Kč/měsíc do 22 500 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Kontakt: Andrea Růžičková, tel.: 724801367, e-mail: andrea.ruzickova@unob.cz Minimální požadavky na uchazeče: - ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu filologického nebo pedagogického směru z anglického jazyka, nebo ukončené vysokoškolské vzdělání v jiném magisterském studijním programu a nejméně roční praxi ve výuce anglického jazyka, případně rodilý mluvčí s vysokoškolským vzděláním v magisterském studijním programu a nejméně roční praxí ve výuce tohoto jazyka; ? absolvování jazykové zkoušky z anglického jazyka podle standardizační dohody NATO STANAG 6001 na úrovni SLP 3333 nebo jiné odpovídající standardizované jazykové zkoušky z anglického jazyka - nepožaduje se u rodilého mluvčího; Další požadavky na uchazeče: - organizační a pedagogické schopnosti, předpoklady pro vědeckou práci; - vědecká a publikační činnost v oblasti aplikované lingvistiky, nebo její záměr; - občanská a morální bezúhonnost (doloženo čestným prohlášením); - dobrý zdravotní stav (doloženo čestným prohlášením). Možnost stravování za zvýhodněnou cenu, 8 týdnů dovolené + min. 5 dnů indispozičního volna, příspěvky na penzijní spoření (FKSP), možnost dalšího vzdělávání (kurzy v ČR a zahraničí, výměnné studijní programy, apod.), práce s dospělými a vysoce motivovanými studenty, možnost ubytování v areálu za velmi výhodnou cenu.

knihaři
Pracoviště a kontakty

Ministerstvo obrany Rooseveltova č.p. 620/23

Mgr. Martin MACHYTKA, tel.:973 215 692, mob. 720 988 296
e-mail: martin.machytka@mo.gov.cz.
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Služební poměr
Minimální stupeň vzdělání:ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 1. 2026
Mzdové rozpětí:od 27 000 Kč/měsíc do 36 500 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Nabízíme: o Nástup možný od 1. 1. 2026 nebo dle dohody; o platová třída 8; o jednosměnný provoz; o práce v rizikovém prostředí (hlučnost - 2 R); o místo výkonu práce Rooseveltova 23, Praha 6. Požadujeme: o Úplné střední odborné vzdělání s maturitou v oblasti polygrafie (knihař) nebo praxe v oboru; o schopnost strojní a ruční knihařské práce; o manipulace s břemeny; o zdravotní způsobilost; o trestní bezúhonnost. Výhodou je: o Znalost práce na knihařských strojích pro vazby V1, V2, falcování, ořez (typ Duplo, Taurus, MBO, apod.); o znalost práce na řezacích strojích. Kontaktní osoba: Vedoucí OdOT Praha mjr. Mgr. Martin MACHYTKA, tel. 973 215 692, mob. 720 988 296. Nabídky se strukturovaným životopisem zasílejte na e-mail michal.kral@mo.gov.cz, martin.machytka@mo.gov.cz.

Mzdový/á účetní
Pracoviště a kontakty

Ministerstvo obrany Rooseveltova č.p. 620/23

Jana Kaftanová
e-mail: Jana.Kaftanova@mo.gov.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSO (vyučení s maturitou)
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 11. 2025
Mzdové rozpětí:od 33 280 Kč/měsíc do 41 770 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Kontakt: Jana Kaftanová, e-mail: Jana.Kaftanova@mo.gov.cz - pracovní poměr na dobu určitou jednoho roku s možností následného prodloužení na dobu neurčitou - platový tarif dle zápočtu odborné praxe + příplatky - nástup dohodou Příspěvky na produkty spoření na stáří, příspěvky na stravování

provozář
Pracoviště a kontakty

Ministerstvo obrany, Vojenské zařízení

Rekrutační středisko Čechy, tel.:800154445
e-mail: kariera.praha@army.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:Střední odborné (vyučen)
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 10. 2025
Mzdové rozpětí:od 25 000 Kč/měsíc do 37 660 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Provádí příjem, uložení a výdej všech součastek naturálního odívání podle platných norem a předpisů, podílí se na provedení průběžných inventarizací obhospodařovaného materiálu. Zajišťuje provoz svěřeného pracoviště a plní veškeré úkony spojené výdejem a doplnění materiálu do norem u zákazníků formou objednávek. Vyřizuje případné reklamace vadných součástek v souladu s platným reklamačním řádem stanoveným v odborných předpisech a nařízeních. příspěvek na stravování ve výši 150,- (stravenka), benefity podle Kolektivní smlouvy, příspěvek na penzijní pojištění, 5 dnů pracovního volna ze zdravotních důvodů

Odborní účetní všeobecní (2 místa)
Pracoviště a kontakty

Ministerstvo obrany Rooseveltova č.p. 620/23

Ing. Petr Pálek, tel.:724 850 611
e-mail: palekp@army.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 9. 2025
Mzdové rozpětí:od 30 000 Kč/měsíc do 45 000 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

kontakt - Pálek Petr Ing., tel.: 724 850 611, e-mail: palekp@army.cz Pracoviště se nachází v objektu s režimovým vstupem - cizí státní příslušníky možno zaměstnat jen ze zemí sdružených v EU a NATO. zam. výhoda : 25 dnů dovolené, příspěvky z fondu FKSP vč. stravování (v budově), indispoziční volno

administrativní a spisový pracovník
Pracoviště a kontakty

Ministerstvo obrany Praha

Petra Dvořáková, tel.:973206240, 702000706 pracovní dny 7.00 - 14.00 hod
e-mail: Petra.Dvorakova1@mo.gov.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 8. 2025
Mzdové rozpětí:od 26 080 Kč/měsíc do 34 960 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Petra.Dvorakova1@mo.gov.c 973206240, 702000706 Pondělí až pátek od 7:00 do 14:00 Požadujeme: - střední odborné vzdělání s maturitou; - znalost práce na PC (MS Office); - znalost práce v systému ESSS Defence výhodou; - samostatnost, pečlivost a spolehlivost; - schopnost komunikace; - trestní bezúhonnost (pro získání osvědčení NBÚ "Důvěrné"). Nabízíme: - platová třída 7; - místo výkonu práce na adrese Hradební 772/12, 110 00 Praha 1; - příjemné pracovní prostředí; - benefity podle Kolektivní smlouvy; - příspěvky FKSP; - příspěvek na stravování; - ubytování v gesci Ministerstva obrany. Pracovní náplň: Podílí se na zajištění spisové a předarchivní činnosti u AHNM v regionu Praha, vede elektronický jednací protokol pro neutajované národní dokumenty. V době nepřítomnosti vedoucího pracoviště ochrany informací ho zastupuje v plné míře. Zodpovídá za: Chod pracoviště ochrany informací v oblasti neutajovaných písemností. Dodržování zásad ochrany utajovaných informací. Zajišťování spisové a archivní služby. Evidenci písemností, jejich odesílání a příjem v papírové i el. podobě. Kontrolu vyřizování spisů včetně spisů v el. podobě s vedoucími oddělení a skupin u AHNM v regionu Praha. Zabezpečuje: Předání a převzetí pošty prostřednictvím stanice poštovního spojení. Požadujeme: - střední odborné vzdělání s maturitou; - znalost práce na PC (MS Office); - znalost práce v systému ESSS Defence výhodou; - samostatnost, pečlivost a spolehlivost; - schopnost komunikace; - trestní bezúhonnost (pro získání osvědčení NBÚ "Důvěrné"). Nabízíme: - platová třída 7; - místo výkonu práce na adrese Hradební 772/12, 110 00 Praha 1; - příjemné pracovní prostředí; - benefity podle Kolektivní smlouvy; - příspěvky FKSP; - příspěvek na stravování; - ubytování v gesci Ministerstva obrany. Pracovní náplň: Podílí se na zajištění spisové a předarchivní činnosti u AHNM v regionu Praha, vede elektronický jednací protokol pro neutajované národní dokumenty. V době nepřítomnosti vedoucího pracoviště ochrany informací ho zastupuje v plné míře. Zodpovídá za: Chod pracoviště ochrany informací v oblasti neutajovaných písemností. Dodržování zásad ochrany utajovaných informací. Zajišťování spisové a archivní služby. Evidenci písemností, jejich odesílání a příjem v papírové i el. podobě. Kontrolu vyřizování spisů včetně spisů v el. podobě s vedoucími oddělení a skupin u AHNM v regionu Praha. Zabezpečuje: Předání a převzetí pošty prostřednictvím stanice poštovního spojení. Evidování, zakládání a skartaci dokumentů. Podklady o nevyřízených spisech i spisech v el. podobě u AHNM v regionu Praha. Metodickou pomoc zaměstnancům AHNM - region Praha v oblasti ESSS. Nástup možný dle domluvy. Změna pracovního poměru na dobu neurčitou; 5 týdnů dovolené; 5 dnů pracovního volna ze zdravotních důvodů, benefity dle Kolektivní smlouvy; zaměstnanecké stravenky, finanční ohodnocení

ředitel odboru podpory majetkového hospodáře Agentury hospodaření s nemovitým majetkem
Pracoviště a kontakty

Ministerstvo obrany Praha

Petra Dvořáková, tel.:973206240, 702000706 pracovní dny 7.00 - 14.00 hod
e-mail: Petra.Dvorakova1@mo.gov.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:VŠ Magisterské
Požadovaná dovednost:
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 8. 2025
Mzdové rozpětí:od 41 810 Kč/měsíc do 63 000 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Kontakt: Petra Dvořáková, tel.: 973206240, 702000706 pracovní dny 8.00 - 14.00 hod, e-mail: Petra.Dvorakova1@mo.gov.cz Pružná pracovní doba. Požadujeme: - vysokoškolské magisterské vzdělání (stavební či technický obor výhodou); - zkušenosti s vedením pracovního týmu; - schopnost rychlého a věcného rozhodování; - flexibilita, odolnost vůči stresu, ochota sebevzdělávání; - znalost práce na PC; - trestní bezúhonnost (pro získání bezpečnostní prověrky NBÚ "Důvěrné"); - výborné komunikační a organizační schopnoti; - řidičské oprávnění sk. "B". Nabízíme: - pracovní poměr s šestiměsíční zkušební dobou s možností následné změny na dobu neurčitou, pracovní poměr založen jmenováním; - platová třída 13; - odpovídající osobní ohodnocení; - kancelář v centru Prahy; - 25 dnů dovolené; - 5 dnů pracovního volna ze zdravotních důvodů; - příspěvek na stravování (stravenky); - FKSP příspěvky; - vzdělávací kurzy a školení; - možnost ubytování v gesci Ministerstva obrany. Pracovní činnost: Koordinace a plánování nových investičních akcí nemovité infrastruktury za využití komerčního SW a pravidelných jednání s MC1 jednotlivých výdajových bloků. Komplexní řízení činnosti podřízených součástí v rozsahu jejich působnosti. Koordinace činností s OOÚZSOD a podřízených složek. Kontrola podkladů pro vyhlášení jednotlivých výzev týkajících se ověřovacích průzkumů prostřednictvím DNS. Koordinace činností při využití externích kontrolních subjektů a dílčích profesantů. Kontrola podkladů pro vyhlášení jednotlivých výzev týkajících se kontroly odevzdaných projektových dokumentací. Kontrola zadávacích řízení realizovaných prostřednictvím OPNI AHNM. Výkon činností související s využitím metody BIM. Spolupráce s jednotlivými odbory AHNM. Nástup možný dle dohody. Nabídky se strukturovaným životopisem a motivačním dopisem zasílejte na e-mail: Petra.Dvorakova1@mo.gov.cz. Nástup možný dle dohody. Kontaktní osoba: Petra Dvořáková, 973 206 240, 702 000 706 Změna pracovního poměru na dobu neurčitou; 5 týdnů dovolené; 5 dnů pracovního volna ze zdravotních důvodů, benefity dle Kolektivní smlouvy; zaměstnanecké stravenky, finanční ohodnocení.

techničtí pracovníci skupiny údržby a provozu správy PS 0004 Praha 9 oddělení provozu Praha odboru provozu nemovité infrastruktury Agentury hospodaření s nemovitým majetkem
Pracoviště a kontakty

Ministerstvo obrany Praha

Petra Dvořáková, tel.:973206240, 702000706 pracovní dny 7.00 - 14.00 hod
e-mail: Petra.Dvorakova1@mo.gov.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:VŠ Bakalářské
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 2. 2026
Mzdové rozpětí:od 27 790 Kč/měsíc do 40 770 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Petra Dvořáková, tel.: 973206240, 702000706 pracovní dny 7.00 - 14.00 hod, e-mail: Petra.Dvorakova1@mo.gov.cz Požadujeme: - vysokoškolské bakalářské vzdělání; - zdravotní způsobilost; - Výpis z rejstříku trestů Nabízíme: - platová třída 10; - místo výkonu práce Praha; - 200 hodin dovolené + 5 dnů pracovního volna ze zdravotních důvodů; - příspěvek na stravování; - benefity podle Kolektivní smlouvy; - příjemné pracovní prostředí; - výše základního platu bude stanovena po předložení dosažené praxe a následném vytvoření započitatelné praxe. Pracovní činnost: Zajišťování provozuschopnosti, oprav a údržby výrobních, nevýrobních a ostatních provozních zařízení, budov, staveb apod. včetně jejich efektivního využívání a návrhů na vyřazení nebo prodej. Provádění rozboru poruchovosti, technického stavu, poškození, opotřebení, časových a ekonomických ztrát, revizních nálezů, zkoušek a prohlídek. Navrhování, zajišťování a kontrola realizace k nápravě. Metodicky a odborně zajišťuje rozhodující úseky činnosti u objektů a zařízení, které PS zabezpečuje. Provádí pravidelnou součinnost s veliteli objektů. Řídí provoz vojenských objektů, jejich údržbu a opravy v oblasti elektro a stavební. Vede centrální evidenci objektů včetně aktualizace v ISL. Organizuje a řídí přebírání a předávání objektů při změně uživatelů. Zajišťuje náhradní díly, plány prohlídek, údržby a běžných a středních oprav zařízení. Zpracovává návrh ročního plánu údržby a oprav za svoje objekty. Posuzuje, zda se jedná o cenu obvyklou v místě a čase plnění. Provádí odečty a zpracovává podklady pro fakturaci za odběr el. energie v objektech a na pozemcích v péči provozního střediska. Zabezpečuje revize vybraných technických zařízení za Kbely, vede evidenci revizních zpráv. Posuzuje, zda se jedná o cenu obvyklou v místě a čase plnění. Připravuje podklady pro likvidaci faktur - podpisem potvrzuje, že faktura byla přezkoušena z věcného a číselného hlediska. Nástup možný dle dohody. Změna pracovního poměru na dobu neurčitou; 5 týdnů dovolené; 5 dnů pracovního volna ze zdravotních důvodů, benefity dle Kolektivní smlouvy; zaměstnanecké stravenky, finanční ohodnocení.

referenti hospodaření s majetkem státu a územních samosprávných celků skupiny kontroly a koordinace veřejných zakázek oddělení podpory projektů a kontroly veřejných zakázek odboru podpory majetkového hospodáře Agentury hospodaření s nemov. majetkem
Pracoviště a kontakty

Ministerstvo obrany Praha

Petra Dvořáková, tel.:973206240, 702000706 pracovní dny 7.00 - 14.00 hod
e-mail: Petra.Dvorakova1@mo.gov.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:VŠ Magisterské
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 2. 2026
Mzdové rozpětí:od 30 650 Kč/měsíc do 54 520 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Petra Dvořáková, tel.: 973206240, 702000706 pracovní dny 7.00 - 14.00 hod, e-mail: Petra.Dvorakova1@mo.gov.cz Požadujeme: - vysokoškolské magisterské vzdělání ve stavebním, ekonomickém nebo právním oboru, - zdravotní způsobilost, - Výpis z rejstříku trestů - znalost práce na MS Office (Word, Excel, Outlook, Powerpoint), - uživatelská znalost Národního elektronického nástroje NEN, - základní znalost stavebního zákona, zákona o zadávání veřejných zakázek a zákona o registru smluv - znalost spisového systému GINIS výhodou - zkušenosti s vnitřním auditem nebo compliance výhodou - schopnost sestavovat interní zprávy, reporty či dokumentaci, - aktivní znalost českého jazyka slovem i písmem, - znalost anglického jazyka pro práci s mezinárodní dokumentací výhodou, - schopnost pracovat samostatně i v týmu, - diskrétnost a důvěryhodnost vzhledem k citlivosti informací, - ochota učit se novým metodám a standardům vnitřní kontroly, - flexibilita a ochota sledovat změny v legislativě či interních metodikách. Nabízíme: - platová třída 12; - místo výkonu práce Praha; - 200 hodin dovolené + 5 dnů pracovního volna ze zdravotních důvodů; - příspěvek na stravování; - benefity podle Kolektivní smlouvy; - příjemné pracovní prostředí; - výše základního platu bude stanovena po předložení dosažené praxe a následném vytvoření započitatelné praxe. Pracovní činnost: Prověřuje procesní správnost vybraných zakázek MR v rámci AHNM. Komplexně zajišťuje kontrolu zadávací dokumentace nově spuštěných výběrových řízení na VZMR. Provádí komplexní kontrolu namátkově vybraných investičních či provozních akcí či akcí stanovených ředitelem AHNM. Vede agendu kontrolovaných výběrových řízení na VZMR včetně případných dohledaných nedostatků v zadávací dokumentaci. Vyhodnocuje u vybraných oblastí hospodaření AHNM, jejich efektivitu a nákladovost. Zabezpečuje sběr podkladů, provádí jejich analýzu a předkládá souhrnné vyhodnocení k rozhodnutí o opatřeních k případné optimalizaci činností AHNM. Kontroluje, vyhodnocuje agendu termínově plněných úkolů AHNM. Zpracovává analytické a metodické materiály spadající do působnosti AHNM v oblasti vnitřní kontroly. Nástup možný dle dohody. Změna pracovního poměru na dobu neurčitou; 5 týdnů dovolené; 5 dnů pracovního volna ze zdravotních důvodů, benefity dle Kolektivní smlouvy; zaměstnanecké stravenky, finanční ohodnocení.

referenti majetkové správy skupiny správy nemovitého majetku Praha oddělení územní správy nemovitého majetku Praha
Pracoviště a kontakty

Ministerstvo obrany Praha

Petra Dvořáková, tel.:973206240, 702000706 pracovní dny 7.00 - 14.00 hod
e-mail: Petra.Dvorakova1@mo.gov.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:VŠ Bakalářské
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 15. 2. 2026
Mzdové rozpětí:od 29 680 Kč/měsíc do 44 570 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Petra Dvořáková, tel.: 973206240, 702000706 pracovní dny 7.00 - 14.00 hod, e-mail: Petra.Dvorakova1@mo.gov.cz Požadujeme: - vysokoškolské bakalářské vzdělání; - zdravotní způsobilost; - Výpis z rejstříku trestů Nabízíme: - platová třída 11; - místo výkonu práce Praha; - 200 hodin dovolené + 5 dnů pracovního volna ze zdravotních důvodů; - příspěvek na stravování; - benefity podle Kolektivní smlouvy; - příjemné pracovní prostředí; - výše základního platu bude stanovena po předložení dosažené praxe a následném vytvoření započitatelné praxe. Pracovní činnost: Zajišťování specializovaných odborných činností oblasti majetkové, majetkoprávní a restituční. Vykonává i zajišťuje geodetické a kartografické činnosti. Samostatně vytváří informační systém agendy týkající se evidence pozemků včetně zajišťování ochrany individuálních dat vojenských objektů vůči civilnímu sektoru. K tomu využívá a obsluhuje program MISYS, zajišťuje porovnání údajů vedených v katastru nemovitostí s údaji v ISL, vyhodnocuje zjištěné rozdíly včetně zajištění potřebných dokladů ke správnému účtování MU 7.0. Provádí kontrolu smluv o nabývání nemovitého majetku do příslušnosti hospodaření MO z hlediska úplnosti a správnosti specifikace převodu majetku evidovaného v katastru nemovitostí včetně kontroly nutných dokladů (výpisy z KN, výpisy z PK, srovnávací sestavení parcel, geometrické plány apod.). Zajišťuje majetkoprávní uspořádání nemovitostí. Vyřizuje žádosti a nároky podané u AHNM v souvislosti s restitučními zákony a dalšími předpisy týkajícími se vrácení (vydání) nemovitého majetku. Zpracovává stanoviska, týkající se užívání dočasně nepotřebného nemovitého majetku v příslušnosti hospodařit MO cizími subjekty, případně návrhy na zřízení věcných břemen, včetně předchozího zajištění potřebných dokladů (doklady smluvní strany, rozhodnutí o dočasné nepotřebnosti apod.) podle platných metodik. Kontroluje a vyjadřuje se k návrhům smluv, jejichž předmětem je nakládání s nemovitým majetkem. Zpracovává stanoviska účastníka řízení, vedených podle zákona č. 183/2006 Sb., ve znění pozdějších předpisů, a předpisů souvisejících, kontroluje dodržování uložených podmínek civilním investorům. Zpracovává stanoviska k návrhům pozemkových úprav. Podílí se na inventarizaci pozemků v příslušnosti hospodaření MO ČR na teritoriu oddělení. Zúčastňuje se fyzických prohlídek a předávání objektů a nemovitostí. Doplňuje údaje týkající se MU 7.0 v ISL v rámci působnosti skupiny. Zpracovává podklady pro plánování finančních prostředků na výdaje spojené se správou nemovitého majetku. Zpracovává souhrnná hlášení za výše uvedené oblasti plnění úkolů skupiny. Nástup možný dle dohody. Změna pracovního poměru na dobu neurčitou; 5 týdnů dovolené; 5 dnů pracovního volna ze zdravotních důvodů, benefity dle Kolektivní smlouvy; zaměstnanecké stravenky, finanční ohodnocení.

techničtí pracovníci skupiny údržby a provozu správy PS 0004 Praha 9 oddělení provozu Praha odboru provozu nemovité infrastruktury Agentury hospodaření s nemovitým majetkem
Pracoviště a kontakty

Ministerstvo obrany Praha

Petra Dvořáková, tel.:973206240, 702000706 pracovní dny 7.00 - 14.00 hod
e-mail: Petra.Dvorakova1@mo.gov.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:VŠ Bakalářské
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 2. 2026
Mzdové rozpětí:od 26 110 Kč/měsíc do 39 220 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Petra Dvořáková, tel.: 973206240, 702000706 pracovní dny 7.00 - 14.00 hod, e-mail: Petra.Dvorakova1@mo.gov.cz Požadujeme: - vyšší odborné vzdělání; - zdravotní způsobilost; - Výpis z rejstříku trestů Nabízíme: - platová třída 9; - místo výkonu práce Praha; - 200 hodin dovolené + 5 dnů pracovního volna ze zdravotních důvodů; - příspěvek na stravování; - benefity podle Kolektivní smlouvy; - příjemné pracovní prostředí; - výše základního platu bude stanovena po předložení dosažené praxe a následném vytvoření započitatelné praxe. Pracovní činnost: Plánování a provádění pravidelných prohlídek svěřených technických zařízení a kontroly jejich obsluhy, vedení záznamů a dokumentace a podávání návrhů na provádění oprav a údržby. Provádění školení obsluh technických zařízení a strojů. Zajišťování pracovní a technologické kázně pracovníků údržby. Sledování a evidence finančního majetku. Vede evidenci logistického materiálu. Provádí účtování v systému ISL. Připravuje podklady pro inventarizaci majetku, rušení nepotřebného materiálu. Zpracovává návrhy na další využití materiálu - odprodej. Provádí opravy v účetních dokladech. Odpovídá za odběratelskou kontrolu faktur, včetně kontroly platnosti a správnosti fakturovaných cen, fakturovaného množství majetku, práce a služeb a dalších hledisek jejich věcné správnosti, jakož i věcné správnosti, jakož i za doplnění náležitostí předepsaných pro účetní doklad. Připravuje podklady pro plánování finančních prostředků v oblasti služeb na následující rozpočtové období včetně finančních čerpání v daných rozpočtových položkách. Zodpovídá za řádný chod skladového hospodářství PS a účtování majetku v souladu s příslušnými nařízeními, zákony, vyhláškami a vojenskými předpisy, provádí dokladové inventury a pořizuje inventurní soupisy, nese hmotnou zodpovědnost za svěřené skladové hospodářství. Zpracovává podklady pro nákup materiálu potřebného pro provoz PS. Nástup možný dle dohody. Změna pracovního poměru na dobu neurčitou; 5 týdnů dovolené; 5 dnů pracovního volna ze zdravotních důvodů, benefity dle Kolektivní smlouvy; zaměstnanecké stravenky, finanční ohodnocení.

více pracovních míst

Zdroj: Úřad práce

Prezentace na veletrzích, výstavách a konferencích

MSV 2025

07.10.2025 - 10.10.2025
stánek PAV P / 064
MSV 2025
IDET 2025

28.05.2025 - 30.05.2025
stánek VP K / 001
IDET 2025
MSV, FOND-EX, WELDING, PLASTEX, PROFINTECH 2024

08.10.2024 - 11.10.2024
stánek PAV P / 009
MSV, FOND-EX, WELDING, PLASTEX, PROFINTECH 2024
Motosalon 2024
Mezinárodní veletrh motocyklů, čtyřkolek, příslušenství a oblečení
29.02.2024 - 03.03.2024
stánek PAV F / 206
Motosalon 2024
MSV 2023
Mezinárodní strojírenský veletrh
10.10.2023 - 13.10.2023
stánek PAV P / 009A
MSV 2023
MSV, FOND-EX, WELDING, PLASTEX, PROFINTECH 2022
Mezinárodní strojírenský veletrh
04.10.2022 - 07.10.2022
stánek MSV
MSV, FOND-EX, WELDING, PLASTEX, PROFINTECH 2022
IDET 2021
Mezinárodní veletrh obranné a bezpečnostní techniky
06.10.2021 - 08.10.2021
stánek PAV P / 001, VP K / 001
IDET 2021
MSV 2019
Mezinárodní strojírenský veletrh
07.10.2019 - 11.10.2019
stánek PAV Z / 046
MSV 2019
IDET 2019
Mezinárodní veletrh obranné a bezpečnostní techniky
29.05.2019 - 31.05.2019
stánek PAV P / 001, VP K / 001
IDET 2019
MSV, FOND-EX, WELDING, PLASTEX, PROFINTECH 2018
Mezinárodní strojírenský veletrh
01.10.2018 - 05.10.2018
stánek MSV
MSV, FOND-EX, WELDING, PLASTEX, PROFINTECH 2018
FOR INDUSTRY 2018
17. mezinárodní průmyslový veletrh
15.05.2018 - 18.05.2018
stánek 2/D06
FOR INDUSTRY 2018
MSV 2017
Mezinárodní strojírenský veletrh
09.10.2017 - 13.10.2017
stánek VP K / 011
MSV 2017
IDET 2017
Mezinárodní veletrh obranné a bezpečnostní techniky
31.05.2017 - 02.06.2017
stánek PAV P / 001, VP K / 001
IDET 2017
Motosalon 2017
Mezinárodní veletrh motocyklů, čtyřkolek, příslušenství a oblečení (Praha)
02.03.2017 - 05.03.2017
stánek PAV 5 / 526
Motosalon 2017
více prezentací

Přehled škol a školských zařízení

IZOZařízeníKapacita
181050048Domov mládeže0
250000016Střední škola0
250000059Vyšší odborná škola0
OborFormaDélkaKapacita
34-1M-0/1 - StrojírenstvíDenní forma vzděl.čtyři0
64-1M-0/1 - ElektrotechnikaDenní forma vzděl.čtyři0
65-1H-0/1 - ElektrikářDenní forma vzděl.tři0
44-1L-5/1 - PodnikáníDálková forma vzděl.tři0
84-2M-0/7 - Vojenské lyceumDenní forma vzděl.čtyři0
11-1N-0/1 - Ochrana vojsk a obyvatelstva při krizových situacíchDenní forma vzděl.tři0
11-1N-0/1 - Ochrana vojsk a obyvatelstva při krizových situacíchDálková forma vzděl.tři0
11-1N-0/1 - Ochrana vojsk a obyvatelstva při krizových situacíchKombinovaná forma vzděl.tři0

Zdroj: MŠMT

Realizované projekty podpořené z fondů EU

Mobilita na Univerzitě obrany v Brně
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.12.2021Projekt finálně uzavřen
Kasárna Šumavská, budova č. 3, Brno, opatření ke snížení energetické náročnosti
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 21.09.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
UV955/2016 Praha, budova AHNM Sobotecká
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 27.07.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Dětská skupina MO v posádce Bechyně
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.05.2020Projekt finálně uzavřen
Dětská skupina MO v posádce Praha I
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.05.2020Projekt finálně uzavřen
Dětská skupina MO v posádce Čáslav
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.05.2020Projekt finálně uzavřen
Dětská skupina MO v posádce Tábor
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.05.2020Projekt finálně uzavřen
UV955/2016, Brno, Šumavská, budova č. 5
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 27.04.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
UV955/2016 Liberec - přestavba kuchyňského bloku na Pracoviště sportovní fyzioterapie
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 16.04.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Hradec Králové, nový areál Fakulty vojenského zdravotnictví UO, budova kateder
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 09.03.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Moderní formy výuky na vojenské škole
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF; ESF; ESF)
Datum alokace: 01.02.2020Projekt finálně uzavřen
Dětská skupina MO v posádce Praha II
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.07.2019Projekt finálně uzavřen
Dětská skupina posádky Hranice
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.07.2019Projekt finálně uzavřen
MO - Dětská skupina Ptáčata Stará Boleslav
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.03.2019Projekt finálně uzavřen
Dětská skupina posádky Čáslav
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.05.2018Projekt finálně uzavřen
Dětská skupina posádky Bechyně
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.05.2018Projekt finálně uzavřen
Dětská skupina MO v posádce Praha - Veleslavín 1
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.12.2017Projekt finálně uzavřen
Dětská skupina posádky Tábor
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.05.2017Projekt finálně uzavřen
Stará Boleslav - dětská skupina Ministerstva obrany
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.03.2016Projekt finálně uzavřen
MO - dětská skupina Čáslav
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2016Projekt finálně uzavřen
Brána do Evropy
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 24.07.2015Projekt dokončen
Vojenský areál Týniště nad Orlicí - plynofikace a decentralizace zdrojů tepla a zateplení budov
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 14.04.2015Projekt dokončen
Vyškov - realizace energetických úspor objektů č. 243 a č. 255
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 18.12.2014Projekt dokončen
Optimalizace systému boje s korupcí v rezortu Ministerstva obrany
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 14.05.2014Projekt dokončen
Strakonice - zateplení budov č. 006 a 007
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 20.12.2013Projekt dokončen
UO - Materiálové a technologické inženýrství
OP Výzkum a vývoj pro inovace (ERDF)
Datum alokace: 11.12.2013Projekt dokončen
Úspory energií na objektech VUSS Pardubice - Pardubice
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 10.12.2013Projekt dokončen
Inovace magisterského studijního programu Fakulty vojenského leadershipu
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 26.06.2013Projekt dokončen
Virtuální studovna
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 30.08.2012Projekt dokončen
Začleňování válečných veteránů do civilního života s důrazem na uplatnění na trhu práce
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 25.08.2011Projekt dokončen
Infrastruktura pro výuku spojenou s výzkumem ve strojních oborech studijního programu Vojenské technologie
OP Výzkum a vývoj pro inovace (ERDF)
Datum alokace: 29.04.2011Projekt dokončen
Efektivní vnitřní kontrola v rezortu Ministerstva obrany
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.04.2011Projekt dokončen
Vzdělávání pro bezpečnostní systém státu
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 15.11.2010Projekt dokončen
Vodní nádrž Květná
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 31.08.2009Projekt dokončen
Inovace studijního programu Vojenské technologie
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 25.06.2009Projekt dokončen
více projektů

Zdroj: Strukturální fondy EU

Odeslat poptávku nebo dotaz firmě

Generální štáb Armády ČR


Zadejte poptávku nebo dotaz:

Formulář je určen výhradně k zasílání poptávek nebo dotazů souvisejících s činností vybrané firmy.
Zprávy jsou redigovány našimi operátorkami. Po jejich schválení jsou odeslány adresátovi.

Kontrolní otázka, jako ochrana proti automatickému spamu:

      doplňte číslo, např.: 12

Kliknutím na tlačítko odeslat potvrzujete, že jste se seznámili se zpracováním osobních údajů

Mapa ČR
Mapa kraje

Logo

Soubory cookies umožňují správné a úplné používání webových stránek

Další informace zobrazíte kliknutím na Informace o cookies.