Generální štáb Armády ČR
Oficiální název: Ministerstvo obrany
DIČ: CZ60162694
Právní forma: Organizační složka státu
Datová schránka: hjyaavk
Kontakty
- 973 216 010 - ředitelka
- 973 201 111
- 724 283 233
- kangs@army.cz
- e-podatelnaMO@army.cz
Kontaktní osoby
- Mgr. Jana Růžičková - ředitelka
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
22232881/0710 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 |
|
10022-2346881/0710 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 |
|
10022-22232881/0710 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 |
|
10022-1706881/0710 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 |
|
10022-145830881/0710 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 |
|
10022-703881/0710 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 |
|
2030-404881/0710 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 |
|
32037-145830881/0710 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 |
|
6304881/0710 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 |
|
1706881/0710 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 |
|
26030881/0710 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 |
|
404881/0710 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 |
|
19-6304881/0710 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 |
|
19-1706881/0710 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 |
|
10022-6304881/0710 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 |
|
19-22232881/0710 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 |
|
19-26030881/0710 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 |
|
10022-26030881/0710 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 |
|
123-404881/0710 DPH účet, zveřejněn 20.12.2013 |
|
107-1706881/0710 DPH účet, zveřejněn 08.02.2014 |
|
32037-1706881/0710 DPH účet, zveřejněn 08.02.2014 |
|
145830881/0710 DPH účet, zveřejněn 15.05.2015 |
|
107-145830881/0710 DPH účet, zveřejněn 15.05.2015 |
|
19-145830881/0710 DPH účet, zveřejněn 04.06.2015 |
|
20124-404881/0710 DPH účet, zveřejněn 11.06.2016 |
|
107-404881/0710 DPH účet, zveřejněn 11.03.2017 |
|
32037-26030881/0710 DPH účet, zveřejněn 11.03.2017 |
|
107-6304881/0710 DPH účet, zveřejněn 11.03.2017 |
|
32037-2346881/0710 DPH účet, zveřejněn 11.03.2017 |
|
32037-22232881/0710 DPH účet, zveřejněn 11.03.2017 |
|
107-2346881/0710 DPH účet, zveřejněn 11.03.2017 |
|
32037-6304881/0710 DPH účet, zveřejněn 11.03.2017 |
|
107-22232881/0710 DPH účet, zveřejněn 11.03.2017 |
|
107-26030881/0710 DPH účet, zveřejněn 11.03.2017 |
|
2346881/0710 DPH účet, zveřejněn 11.03.2017 |
|
19-2346881/0710 DPH účet, zveřejněn 11.03.2017 |
|
19-404881/0710 DPH účet, zveřejněn 24.03.2017 |
|
Související firmy
Ústředí
Ministerstvo obrany - Tychonova 221/1, Hradčany, PrahaNejbližší pobočky
Krajské vojenské velitelství hlavní město Praha - náměstí Svobody 471/4, Bubeneč, Praha408 mMinisterstvo obrany - Hradní stráž - Loretánská 181/4, Hradčany, Praha1,21 km
Krajské vojenské velitelství Praha - Středočeský kraj - U Sluncové 395/4, Karlín, Praha5,23 km
Činnosti firmy
- generální štáb
Volná pracovní místa
Ministerstvo obrany - Ruzyně
Andrea Růžičková, tel.:724801367e-mail: andrea.ruzickova@unob.cz
poptat práci
| Směnnost: | Jednosměnný provoz |
| Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
| Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Magisterské |
| Jazyková znalost: | Angličtina - Aktivní |
| Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
| Pracovní poměr: | od 1. 1. 2026 |
| Mzdové rozpětí: | od 35 000 Kč/měsíc do 45 000 Kč/měsíc |
Kontakt: Andrea Růžičková, tel.: 724801367, e-mail: andrea.ruzickova@unob.cz Minimální požadavky na uchazeče: - ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu filologického nebo pedagogického směru z anglického jazyka, nebo ukončené vysokoškolské vzdělání v jiném magisterském studijním programu a nejméně roční praxi ve výuce anglického jazyka, případně rodilý mluvčí s vysokoškolským vzděláním v magisterském studijním programu a nejméně roční praxí ve výuce tohoto jazyka; ? absolvování jazykové zkoušky z anglického jazyka podle standardizační dohody NATO STANAG 6001 na úrovni SLP 3333 nebo jiné odpovídající standardizované jazykové zkoušky z anglického jazyka - nepožaduje se u rodilého mluvčího; Další požadavky na uchazeče: - organizační a pedagogické schopnosti, předpoklady pro vědeckou práci; - vědecká a publikační činnost v oblasti aplikované lingvistiky, nebo její záměr; - občanská a morální bezúhonnost (doloženo čestným prohlášením); - dobrý zdravotní stav (doloženo čestným prohlášením). Možnost stravování za zvýhodněnou cenu, 8 týdnů dovolené + min. 5 dnů indispozičního volna, příspěvky na penzijní spoření (FKSP), možnost dalšího vzdělávání (kurzy v ČR a zahraničí, výměnné studijní programy, apod.), práce s dospělými a vysoce motivovanými studenty, možnost ubytování v areálu za velmi výhodnou cenu.
Ministerstvo obrany - Ruzyně
Andrea Růžičková, tel.:724801367e-mail: andrea.ruzickova@unob.cz
poptat práci
| Směnnost: | Jednosměnný provoz |
| Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - zkrácený úvazek |
| Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Magisterské |
| Jazyková znalost: | Angličtina - Aktivní |
| Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
| Pracovní poměr: | od 1. 1. 2026 |
| Mzdové rozpětí: | od 17 500 Kč/měsíc do 22 500 Kč/měsíc |
Kontakt: Andrea Růžičková, tel.: 724801367, e-mail: andrea.ruzickova@unob.cz Minimální požadavky na uchazeče: - ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu filologického nebo pedagogického směru z anglického jazyka, nebo ukončené vysokoškolské vzdělání v jiném magisterském studijním programu a nejméně roční praxi ve výuce anglického jazyka, případně rodilý mluvčí s vysokoškolským vzděláním v magisterském studijním programu a nejméně roční praxí ve výuce tohoto jazyka; ? absolvování jazykové zkoušky z anglického jazyka podle standardizační dohody NATO STANAG 6001 na úrovni SLP 3333 nebo jiné odpovídající standardizované jazykové zkoušky z anglického jazyka - nepožaduje se u rodilého mluvčího; Další požadavky na uchazeče: - organizační a pedagogické schopnosti, předpoklady pro vědeckou práci; - vědecká a publikační činnost v oblasti aplikované lingvistiky, nebo její záměr; - občanská a morální bezúhonnost (doloženo čestným prohlášením); - dobrý zdravotní stav (doloženo čestným prohlášením). Možnost stravování za zvýhodněnou cenu, 8 týdnů dovolené + min. 5 dnů indispozičního volna, příspěvky na penzijní spoření (FKSP), možnost dalšího vzdělávání (kurzy v ČR a zahraničí, výměnné studijní programy, apod.), práce s dospělými a vysoce motivovanými studenty, možnost ubytování v areálu za velmi výhodnou cenu.
Ministerstvo obrany Rooseveltova č.p. 620/23
Mgr. Martin MACHYTKA, tel.:973 215 692, mob. 720 988 296e-mail: martin.machytka@mo.gov.cz.
poptat práci
| Směnnost: | Jednosměnný provoz |
| Pracovněprávní vztah: | Služební poměr |
| Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
| Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
| Pracovní poměr: | od 1. 1. 2026 |
| Mzdové rozpětí: | od 27 000 Kč/měsíc do 36 500 Kč/měsíc |
Nabízíme: o Nástup možný od 1. 1. 2026 nebo dle dohody; o platová třída 8; o jednosměnný provoz; o práce v rizikovém prostředí (hlučnost - 2 R); o místo výkonu práce Rooseveltova 23, Praha 6. Požadujeme: o Úplné střední odborné vzdělání s maturitou v oblasti polygrafie (knihař) nebo praxe v oboru; o schopnost strojní a ruční knihařské práce; o manipulace s břemeny; o zdravotní způsobilost; o trestní bezúhonnost. Výhodou je: o Znalost práce na knihařských strojích pro vazby V1, V2, falcování, ořez (typ Duplo, Taurus, MBO, apod.); o znalost práce na řezacích strojích. Kontaktní osoba: Vedoucí OdOT Praha mjr. Mgr. Martin MACHYTKA, tel. 973 215 692, mob. 720 988 296. Nabídky se strukturovaným životopisem zasílejte na e-mail michal.kral@mo.gov.cz, martin.machytka@mo.gov.cz.
Ministerstvo obrany Rooseveltova č.p. 620/23
Jana Kaftanováe-mail: Jana.Kaftanova@mo.gov.cz
poptat práci
| Směnnost: | Pružná pracovní doba |
| Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
| Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO (vyučení s maturitou) |
| Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
| Pracovní poměr: | od 1. 11. 2025 |
| Mzdové rozpětí: | od 33 280 Kč/měsíc do 41 770 Kč/měsíc |
Kontakt: Jana Kaftanová, e-mail: Jana.Kaftanova@mo.gov.cz - pracovní poměr na dobu určitou jednoho roku s možností následného prodloužení na dobu neurčitou - platový tarif dle zápočtu odborné praxe + příplatky - nástup dohodou Příspěvky na produkty spoření na stáří, příspěvky na stravování
Ministerstvo obrany, Vojenské zařízení
Rekrutační středisko Čechy, tel.:800154445e-mail: kariera.praha@army.cz
poptat práci
| Směnnost: | Jednosměnný provoz |
| Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
| Minimální stupeň vzdělání: | Střední odborné (vyučen) |
| Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
| Pracovní poměr: | od 1. 10. 2025 |
| Mzdové rozpětí: | od 25 000 Kč/měsíc do 37 660 Kč/měsíc |
Provádí příjem, uložení a výdej všech součastek naturálního odívání podle platných norem a předpisů, podílí se na provedení průběžných inventarizací obhospodařovaného materiálu. Zajišťuje provoz svěřeného pracoviště a plní veškeré úkony spojené výdejem a doplnění materiálu do norem u zákazníků formou objednávek. Vyřizuje případné reklamace vadných součástek v souladu s platným reklamačním řádem stanoveným v odborných předpisech a nařízeních. příspěvek na stravování ve výši 150,- (stravenka), benefity podle Kolektivní smlouvy, příspěvek na penzijní pojištění, 5 dnů pracovního volna ze zdravotních důvodů
Ministerstvo obrany Rooseveltova č.p. 620/23
Ing. Petr Pálek, tel.:724 850 611e-mail: palekp@army.cz
poptat práci
| Směnnost: | Jednosměnný provoz |
| Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
| Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
| Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
| Pracovní poměr: | od 1. 9. 2025 |
| Mzdové rozpětí: | od 30 000 Kč/měsíc do 45 000 Kč/měsíc |
kontakt - Pálek Petr Ing., tel.: 724 850 611, e-mail: palekp@army.cz Pracoviště se nachází v objektu s režimovým vstupem - cizí státní příslušníky možno zaměstnat jen ze zemí sdružených v EU a NATO. zam. výhoda : 25 dnů dovolené, příspěvky z fondu FKSP vč. stravování (v budově), indispoziční volno
Ministerstvo obrany Praha
Petra Dvořáková, tel.:973206240, 702000706 pracovní dny 7.00 - 14.00 hode-mail: Petra.Dvorakova1@mo.gov.cz
poptat práci
| Směnnost: | Pružná pracovní doba |
| Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
| Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
| Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
| Pracovní poměr: | od 1. 8. 2025 |
| Mzdové rozpětí: | od 26 080 Kč/měsíc do 34 960 Kč/měsíc |
Petra.Dvorakova1@mo.gov.c 973206240, 702000706 Pondělí až pátek od 7:00 do 14:00 Požadujeme: - střední odborné vzdělání s maturitou; - znalost práce na PC (MS Office); - znalost práce v systému ESSS Defence výhodou; - samostatnost, pečlivost a spolehlivost; - schopnost komunikace; - trestní bezúhonnost (pro získání osvědčení NBÚ "Důvěrné"). Nabízíme: - platová třída 7; - místo výkonu práce na adrese Hradební 772/12, 110 00 Praha 1; - příjemné pracovní prostředí; - benefity podle Kolektivní smlouvy; - příspěvky FKSP; - příspěvek na stravování; - ubytování v gesci Ministerstva obrany. Pracovní náplň: Podílí se na zajištění spisové a předarchivní činnosti u AHNM v regionu Praha, vede elektronický jednací protokol pro neutajované národní dokumenty. V době nepřítomnosti vedoucího pracoviště ochrany informací ho zastupuje v plné míře. Zodpovídá za: Chod pracoviště ochrany informací v oblasti neutajovaných písemností. Dodržování zásad ochrany utajovaných informací. Zajišťování spisové a archivní služby. Evidenci písemností, jejich odesílání a příjem v papírové i el. podobě. Kontrolu vyřizování spisů včetně spisů v el. podobě s vedoucími oddělení a skupin u AHNM v regionu Praha. Zabezpečuje: Předání a převzetí pošty prostřednictvím stanice poštovního spojení. Požadujeme: - střední odborné vzdělání s maturitou; - znalost práce na PC (MS Office); - znalost práce v systému ESSS Defence výhodou; - samostatnost, pečlivost a spolehlivost; - schopnost komunikace; - trestní bezúhonnost (pro získání osvědčení NBÚ "Důvěrné"). Nabízíme: - platová třída 7; - místo výkonu práce na adrese Hradební 772/12, 110 00 Praha 1; - příjemné pracovní prostředí; - benefity podle Kolektivní smlouvy; - příspěvky FKSP; - příspěvek na stravování; - ubytování v gesci Ministerstva obrany. Pracovní náplň: Podílí se na zajištění spisové a předarchivní činnosti u AHNM v regionu Praha, vede elektronický jednací protokol pro neutajované národní dokumenty. V době nepřítomnosti vedoucího pracoviště ochrany informací ho zastupuje v plné míře. Zodpovídá za: Chod pracoviště ochrany informací v oblasti neutajovaných písemností. Dodržování zásad ochrany utajovaných informací. Zajišťování spisové a archivní služby. Evidenci písemností, jejich odesílání a příjem v papírové i el. podobě. Kontrolu vyřizování spisů včetně spisů v el. podobě s vedoucími oddělení a skupin u AHNM v regionu Praha. Zabezpečuje: Předání a převzetí pošty prostřednictvím stanice poštovního spojení. Evidování, zakládání a skartaci dokumentů. Podklady o nevyřízených spisech i spisech v el. podobě u AHNM v regionu Praha. Metodickou pomoc zaměstnancům AHNM - region Praha v oblasti ESSS. Nástup možný dle domluvy. Změna pracovního poměru na dobu neurčitou; 5 týdnů dovolené; 5 dnů pracovního volna ze zdravotních důvodů, benefity dle Kolektivní smlouvy; zaměstnanecké stravenky, finanční ohodnocení
Ministerstvo obrany Praha
Petra Dvořáková, tel.:973206240, 702000706 pracovní dny 7.00 - 14.00 hode-mail: Petra.Dvorakova1@mo.gov.cz
poptat práci
| Směnnost: | Jednosměnný provoz |
| Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
| Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Magisterské |
| Požadovaná dovednost: | |
| Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
| Pracovní poměr: | od 1. 8. 2025 |
| Mzdové rozpětí: | od 41 810 Kč/měsíc do 63 000 Kč/měsíc |
Kontakt: Petra Dvořáková, tel.: 973206240, 702000706 pracovní dny 8.00 - 14.00 hod, e-mail: Petra.Dvorakova1@mo.gov.cz Pružná pracovní doba. Požadujeme: - vysokoškolské magisterské vzdělání (stavební či technický obor výhodou); - zkušenosti s vedením pracovního týmu; - schopnost rychlého a věcného rozhodování; - flexibilita, odolnost vůči stresu, ochota sebevzdělávání; - znalost práce na PC; - trestní bezúhonnost (pro získání bezpečnostní prověrky NBÚ "Důvěrné"); - výborné komunikační a organizační schopnoti; - řidičské oprávnění sk. "B". Nabízíme: - pracovní poměr s šestiměsíční zkušební dobou s možností následné změny na dobu neurčitou, pracovní poměr založen jmenováním; - platová třída 13; - odpovídající osobní ohodnocení; - kancelář v centru Prahy; - 25 dnů dovolené; - 5 dnů pracovního volna ze zdravotních důvodů; - příspěvek na stravování (stravenky); - FKSP příspěvky; - vzdělávací kurzy a školení; - možnost ubytování v gesci Ministerstva obrany. Pracovní činnost: Koordinace a plánování nových investičních akcí nemovité infrastruktury za využití komerčního SW a pravidelných jednání s MC1 jednotlivých výdajových bloků. Komplexní řízení činnosti podřízených součástí v rozsahu jejich působnosti. Koordinace činností s OOÚZSOD a podřízených složek. Kontrola podkladů pro vyhlášení jednotlivých výzev týkajících se ověřovacích průzkumů prostřednictvím DNS. Koordinace činností při využití externích kontrolních subjektů a dílčích profesantů. Kontrola podkladů pro vyhlášení jednotlivých výzev týkajících se kontroly odevzdaných projektových dokumentací. Kontrola zadávacích řízení realizovaných prostřednictvím OPNI AHNM. Výkon činností související s využitím metody BIM. Spolupráce s jednotlivými odbory AHNM. Nástup možný dle dohody. Nabídky se strukturovaným životopisem a motivačním dopisem zasílejte na e-mail: Petra.Dvorakova1@mo.gov.cz. Nástup možný dle dohody. Kontaktní osoba: Petra Dvořáková, 973 206 240, 702 000 706 Změna pracovního poměru na dobu neurčitou; 5 týdnů dovolené; 5 dnů pracovního volna ze zdravotních důvodů, benefity dle Kolektivní smlouvy; zaměstnanecké stravenky, finanční ohodnocení.
Ministerstvo obrany Praha
Petra Dvořáková, tel.:973206240, 702000706 pracovní dny 7.00 - 14.00 hode-mail: Petra.Dvorakova1@mo.gov.cz
poptat práci
| Směnnost: | Pružná pracovní doba |
| Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
| Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
| Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
| Pracovní poměr: | od 1. 2. 2026 |
| Mzdové rozpětí: | od 27 790 Kč/měsíc do 40 770 Kč/měsíc |
Petra Dvořáková, tel.: 973206240, 702000706 pracovní dny 7.00 - 14.00 hod, e-mail: Petra.Dvorakova1@mo.gov.cz Požadujeme: - vysokoškolské bakalářské vzdělání; - zdravotní způsobilost; - Výpis z rejstříku trestů Nabízíme: - platová třída 10; - místo výkonu práce Praha; - 200 hodin dovolené + 5 dnů pracovního volna ze zdravotních důvodů; - příspěvek na stravování; - benefity podle Kolektivní smlouvy; - příjemné pracovní prostředí; - výše základního platu bude stanovena po předložení dosažené praxe a následném vytvoření započitatelné praxe. Pracovní činnost: Zajišťování provozuschopnosti, oprav a údržby výrobních, nevýrobních a ostatních provozních zařízení, budov, staveb apod. včetně jejich efektivního využívání a návrhů na vyřazení nebo prodej. Provádění rozboru poruchovosti, technického stavu, poškození, opotřebení, časových a ekonomických ztrát, revizních nálezů, zkoušek a prohlídek. Navrhování, zajišťování a kontrola realizace k nápravě. Metodicky a odborně zajišťuje rozhodující úseky činnosti u objektů a zařízení, které PS zabezpečuje. Provádí pravidelnou součinnost s veliteli objektů. Řídí provoz vojenských objektů, jejich údržbu a opravy v oblasti elektro a stavební. Vede centrální evidenci objektů včetně aktualizace v ISL. Organizuje a řídí přebírání a předávání objektů při změně uživatelů. Zajišťuje náhradní díly, plány prohlídek, údržby a běžných a středních oprav zařízení. Zpracovává návrh ročního plánu údržby a oprav za svoje objekty. Posuzuje, zda se jedná o cenu obvyklou v místě a čase plnění. Provádí odečty a zpracovává podklady pro fakturaci za odběr el. energie v objektech a na pozemcích v péči provozního střediska. Zabezpečuje revize vybraných technických zařízení za Kbely, vede evidenci revizních zpráv. Posuzuje, zda se jedná o cenu obvyklou v místě a čase plnění. Připravuje podklady pro likvidaci faktur - podpisem potvrzuje, že faktura byla přezkoušena z věcného a číselného hlediska. Nástup možný dle dohody. Změna pracovního poměru na dobu neurčitou; 5 týdnů dovolené; 5 dnů pracovního volna ze zdravotních důvodů, benefity dle Kolektivní smlouvy; zaměstnanecké stravenky, finanční ohodnocení.
Ministerstvo obrany Praha
Petra Dvořáková, tel.:973206240, 702000706 pracovní dny 7.00 - 14.00 hode-mail: Petra.Dvorakova1@mo.gov.cz
poptat práci
| Směnnost: | Pružná pracovní doba |
| Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
| Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Magisterské |
| Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
| Pracovní poměr: | od 1. 2. 2026 |
| Mzdové rozpětí: | od 30 650 Kč/měsíc do 54 520 Kč/měsíc |
Petra Dvořáková, tel.: 973206240, 702000706 pracovní dny 7.00 - 14.00 hod, e-mail: Petra.Dvorakova1@mo.gov.cz Požadujeme: - vysokoškolské magisterské vzdělání ve stavebním, ekonomickém nebo právním oboru, - zdravotní způsobilost, - Výpis z rejstříku trestů - znalost práce na MS Office (Word, Excel, Outlook, Powerpoint), - uživatelská znalost Národního elektronického nástroje NEN, - základní znalost stavebního zákona, zákona o zadávání veřejných zakázek a zákona o registru smluv - znalost spisového systému GINIS výhodou - zkušenosti s vnitřním auditem nebo compliance výhodou - schopnost sestavovat interní zprávy, reporty či dokumentaci, - aktivní znalost českého jazyka slovem i písmem, - znalost anglického jazyka pro práci s mezinárodní dokumentací výhodou, - schopnost pracovat samostatně i v týmu, - diskrétnost a důvěryhodnost vzhledem k citlivosti informací, - ochota učit se novým metodám a standardům vnitřní kontroly, - flexibilita a ochota sledovat změny v legislativě či interních metodikách. Nabízíme: - platová třída 12; - místo výkonu práce Praha; - 200 hodin dovolené + 5 dnů pracovního volna ze zdravotních důvodů; - příspěvek na stravování; - benefity podle Kolektivní smlouvy; - příjemné pracovní prostředí; - výše základního platu bude stanovena po předložení dosažené praxe a následném vytvoření započitatelné praxe. Pracovní činnost: Prověřuje procesní správnost vybraných zakázek MR v rámci AHNM. Komplexně zajišťuje kontrolu zadávací dokumentace nově spuštěných výběrových řízení na VZMR. Provádí komplexní kontrolu namátkově vybraných investičních či provozních akcí či akcí stanovených ředitelem AHNM. Vede agendu kontrolovaných výběrových řízení na VZMR včetně případných dohledaných nedostatků v zadávací dokumentaci. Vyhodnocuje u vybraných oblastí hospodaření AHNM, jejich efektivitu a nákladovost. Zabezpečuje sběr podkladů, provádí jejich analýzu a předkládá souhrnné vyhodnocení k rozhodnutí o opatřeních k případné optimalizaci činností AHNM. Kontroluje, vyhodnocuje agendu termínově plněných úkolů AHNM. Zpracovává analytické a metodické materiály spadající do působnosti AHNM v oblasti vnitřní kontroly. Nástup možný dle dohody. Změna pracovního poměru na dobu neurčitou; 5 týdnů dovolené; 5 dnů pracovního volna ze zdravotních důvodů, benefity dle Kolektivní smlouvy; zaměstnanecké stravenky, finanční ohodnocení.
Ministerstvo obrany Praha
Petra Dvořáková, tel.:973206240, 702000706 pracovní dny 7.00 - 14.00 hode-mail: Petra.Dvorakova1@mo.gov.cz
poptat práci
| Směnnost: | Pružná pracovní doba |
| Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
| Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
| Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
| Pracovní poměr: | od 15. 2. 2026 |
| Mzdové rozpětí: | od 29 680 Kč/měsíc do 44 570 Kč/měsíc |
Petra Dvořáková, tel.: 973206240, 702000706 pracovní dny 7.00 - 14.00 hod, e-mail: Petra.Dvorakova1@mo.gov.cz Požadujeme: - vysokoškolské bakalářské vzdělání; - zdravotní způsobilost; - Výpis z rejstříku trestů Nabízíme: - platová třída 11; - místo výkonu práce Praha; - 200 hodin dovolené + 5 dnů pracovního volna ze zdravotních důvodů; - příspěvek na stravování; - benefity podle Kolektivní smlouvy; - příjemné pracovní prostředí; - výše základního platu bude stanovena po předložení dosažené praxe a následném vytvoření započitatelné praxe. Pracovní činnost: Zajišťování specializovaných odborných činností oblasti majetkové, majetkoprávní a restituční. Vykonává i zajišťuje geodetické a kartografické činnosti. Samostatně vytváří informační systém agendy týkající se evidence pozemků včetně zajišťování ochrany individuálních dat vojenských objektů vůči civilnímu sektoru. K tomu využívá a obsluhuje program MISYS, zajišťuje porovnání údajů vedených v katastru nemovitostí s údaji v ISL, vyhodnocuje zjištěné rozdíly včetně zajištění potřebných dokladů ke správnému účtování MU 7.0. Provádí kontrolu smluv o nabývání nemovitého majetku do příslušnosti hospodaření MO z hlediska úplnosti a správnosti specifikace převodu majetku evidovaného v katastru nemovitostí včetně kontroly nutných dokladů (výpisy z KN, výpisy z PK, srovnávací sestavení parcel, geometrické plány apod.). Zajišťuje majetkoprávní uspořádání nemovitostí. Vyřizuje žádosti a nároky podané u AHNM v souvislosti s restitučními zákony a dalšími předpisy týkajícími se vrácení (vydání) nemovitého majetku. Zpracovává stanoviska, týkající se užívání dočasně nepotřebného nemovitého majetku v příslušnosti hospodařit MO cizími subjekty, případně návrhy na zřízení věcných břemen, včetně předchozího zajištění potřebných dokladů (doklady smluvní strany, rozhodnutí o dočasné nepotřebnosti apod.) podle platných metodik. Kontroluje a vyjadřuje se k návrhům smluv, jejichž předmětem je nakládání s nemovitým majetkem. Zpracovává stanoviska účastníka řízení, vedených podle zákona č. 183/2006 Sb., ve znění pozdějších předpisů, a předpisů souvisejících, kontroluje dodržování uložených podmínek civilním investorům. Zpracovává stanoviska k návrhům pozemkových úprav. Podílí se na inventarizaci pozemků v příslušnosti hospodaření MO ČR na teritoriu oddělení. Zúčastňuje se fyzických prohlídek a předávání objektů a nemovitostí. Doplňuje údaje týkající se MU 7.0 v ISL v rámci působnosti skupiny. Zpracovává podklady pro plánování finančních prostředků na výdaje spojené se správou nemovitého majetku. Zpracovává souhrnná hlášení za výše uvedené oblasti plnění úkolů skupiny. Nástup možný dle dohody. Změna pracovního poměru na dobu neurčitou; 5 týdnů dovolené; 5 dnů pracovního volna ze zdravotních důvodů, benefity dle Kolektivní smlouvy; zaměstnanecké stravenky, finanční ohodnocení.
Ministerstvo obrany Praha
Petra Dvořáková, tel.:973206240, 702000706 pracovní dny 7.00 - 14.00 hode-mail: Petra.Dvorakova1@mo.gov.cz
poptat práci
| Směnnost: | Pružná pracovní doba |
| Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
| Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
| Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
| Pracovní poměr: | od 1. 2. 2026 |
| Mzdové rozpětí: | od 26 110 Kč/měsíc do 39 220 Kč/měsíc |
Petra Dvořáková, tel.: 973206240, 702000706 pracovní dny 7.00 - 14.00 hod, e-mail: Petra.Dvorakova1@mo.gov.cz Požadujeme: - vyšší odborné vzdělání; - zdravotní způsobilost; - Výpis z rejstříku trestů Nabízíme: - platová třída 9; - místo výkonu práce Praha; - 200 hodin dovolené + 5 dnů pracovního volna ze zdravotních důvodů; - příspěvek na stravování; - benefity podle Kolektivní smlouvy; - příjemné pracovní prostředí; - výše základního platu bude stanovena po předložení dosažené praxe a následném vytvoření započitatelné praxe. Pracovní činnost: Plánování a provádění pravidelných prohlídek svěřených technických zařízení a kontroly jejich obsluhy, vedení záznamů a dokumentace a podávání návrhů na provádění oprav a údržby. Provádění školení obsluh technických zařízení a strojů. Zajišťování pracovní a technologické kázně pracovníků údržby. Sledování a evidence finančního majetku. Vede evidenci logistického materiálu. Provádí účtování v systému ISL. Připravuje podklady pro inventarizaci majetku, rušení nepotřebného materiálu. Zpracovává návrhy na další využití materiálu - odprodej. Provádí opravy v účetních dokladech. Odpovídá za odběratelskou kontrolu faktur, včetně kontroly platnosti a správnosti fakturovaných cen, fakturovaného množství majetku, práce a služeb a dalších hledisek jejich věcné správnosti, jakož i věcné správnosti, jakož i za doplnění náležitostí předepsaných pro účetní doklad. Připravuje podklady pro plánování finančních prostředků v oblasti služeb na následující rozpočtové období včetně finančních čerpání v daných rozpočtových položkách. Zodpovídá za řádný chod skladového hospodářství PS a účtování majetku v souladu s příslušnými nařízeními, zákony, vyhláškami a vojenskými předpisy, provádí dokladové inventury a pořizuje inventurní soupisy, nese hmotnou zodpovědnost za svěřené skladové hospodářství. Zpracovává podklady pro nákup materiálu potřebného pro provoz PS. Nástup možný dle dohody. Změna pracovního poměru na dobu neurčitou; 5 týdnů dovolené; 5 dnů pracovního volna ze zdravotních důvodů, benefity dle Kolektivní smlouvy; zaměstnanecké stravenky, finanční ohodnocení.
Zdroj: Úřad práce
Prezentace na veletrzích, výstavách a konferencích
07.10.2025 - 10.10.2025
stánek PAV P / 064
28.05.2025 - 30.05.2025
stánek VP K / 001
08.10.2024 - 11.10.2024
stánek PAV P / 009
Mezinárodní veletrh motocyklů, čtyřkolek, příslušenství a oblečení
29.02.2024 - 03.03.2024
stánek PAV F / 206
Mezinárodní strojírenský veletrh
10.10.2023 - 13.10.2023
stánek PAV P / 009A
Mezinárodní strojírenský veletrh
04.10.2022 - 07.10.2022
stánek MSV
Mezinárodní veletrh obranné a bezpečnostní techniky
06.10.2021 - 08.10.2021
stánek PAV P / 001, VP K / 001
Mezinárodní strojírenský veletrh
07.10.2019 - 11.10.2019
stánek PAV Z / 046
Mezinárodní veletrh obranné a bezpečnostní techniky
29.05.2019 - 31.05.2019
stánek PAV P / 001, VP K / 001
Mezinárodní strojírenský veletrh
01.10.2018 - 05.10.2018
stánek MSV
17. mezinárodní průmyslový veletrh
15.05.2018 - 18.05.2018
stánek 2/D06
Mezinárodní strojírenský veletrh
09.10.2017 - 13.10.2017
stánek VP K / 011
Mezinárodní veletrh obranné a bezpečnostní techniky
31.05.2017 - 02.06.2017
stánek PAV P / 001, VP K / 001
Mezinárodní veletrh motocyklů, čtyřkolek, příslušenství a oblečení (Praha)
02.03.2017 - 05.03.2017
stánek PAV 5 / 526
Přehled škol a školských zařízení
| IZO | Zařízení | Kapacita |
|---|---|---|
| 181050048 | Domov mládeže | 0 |
| 250000016 | Střední škola | 0 |
| 250000059 | Vyšší odborná škola | 0 |
| Obor | Forma | Délka | Kapacita |
|---|---|---|---|
| 34-1M-0/1 - Strojírenství | Denní forma vzděl. | čtyři | 0 |
| 64-1M-0/1 - Elektrotechnika | Denní forma vzděl. | čtyři | 0 |
| 65-1H-0/1 - Elektrikář | Denní forma vzděl. | tři | 0 |
| 44-1L-5/1 - Podnikání | Dálková forma vzděl. | tři | 0 |
| 84-2M-0/7 - Vojenské lyceum | Denní forma vzděl. | čtyři | 0 |
| 11-1N-0/1 - Ochrana vojsk a obyvatelstva při krizových situacích | Denní forma vzděl. | tři | 0 |
| 11-1N-0/1 - Ochrana vojsk a obyvatelstva při krizových situacích | Dálková forma vzděl. | tři | 0 |
| 11-1N-0/1 - Ochrana vojsk a obyvatelstva při krizových situacích | Kombinovaná forma vzděl. | tři | 0 |
Zdroj: MŠMT
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.12.2021Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 21.09.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 27.07.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.05.2020Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.05.2020Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.05.2020Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.05.2020Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 27.04.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 16.04.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 09.03.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF; ESF; ESF)
Datum alokace: 01.02.2020Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.07.2019Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.07.2019Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.03.2019Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.05.2018Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.05.2018Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.12.2017Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.05.2017Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.03.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2016Projekt finálně uzavřen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 24.07.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 14.04.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 18.12.2014Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 14.05.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 20.12.2013Projekt dokončen
OP Výzkum a vývoj pro inovace (ERDF)
Datum alokace: 11.12.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 10.12.2013Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 26.06.2013Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 30.08.2012Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 25.08.2011Projekt dokončen
OP Výzkum a vývoj pro inovace (ERDF)
Datum alokace: 29.04.2011Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.04.2011Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 15.11.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 31.08.2009Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 25.06.2009Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU





