4

GENERÁLNÍ FINANČNÍ ŘEDITELSTVÍ

Lazarská 15/7
Nové Město
Praha
110 00 Praha 1

Oficiální název: Generální finanční ředitelství

IČ: 72080043
DIČ: CZ72080043
Právní forma: Organizační složka státu
Datová schránka: p9iwj4f
odeslat poptávku

Kontakty

Úřední hodiny

podatelna
PO 08:00-17:00 hod.
ÚT 08:00-15:00 hod.   Otevřeno
ST 08:00-17:00 hod.
ČT 08:00-15:00 hod.
PÁ 08:00-14:00 hod.

tiskový mluvčí
PO 08:00-17:00 hod.
ÚT Zavřeno   Otevřeno
ST 08:00-17:00 hod.
ČT Zavřeno
PÁ Zavřeno

Webové prezentace

Sociální sítě

Související firmy

FINANČNÍ ÚŘAD PRO HLAVNÍ MĚSTO PRAHU - Štěpánská 619/28, Nové Město, Praha  (Pobočka)
FINANČNÍ ÚŘAD PRO JIHOČESKÝ KRAJ - Mánesova 1803/3a, České Budějovice 7, České Budějovice  (Pobočka)
FINANČNÍ ÚŘAD PRO JIHOMORAVSKÝ KRAJ - náměstí Svobody 98/4, Brno-město, Brno  (Pobočka)
FINANČNÍ ÚŘAD PRO KARLOVARSKÝ KRAJ - Krymská 2011/2a, Karlovy Vary  (Pobočka)
FINANČNÍ ÚŘAD PRO KRAJ VYSOČINA - Tolstého 1455/2, Jihlava  (Pobočka)
FINANČNÍ ÚŘAD PRO KRÁLOVÉHRADECKÝ KRAJ - Horova 824/17, Pražské Předměstí, Hradec Králové  (Pobočka)
FINANČNÍ ÚŘAD PRO LIBERECKÝ KRAJ - 1. máje 97/25, Liberec III-Jeřáb, Liberec  (Pobočka)
FINANČNÍ ÚŘAD PRO MORAVSKOSLEZSKÝ KRAJ - Na Jízdárně 3162/3, Moravská Ostrava, Ostrava  (Pobočka)
FINANČNÍ ÚŘAD PRO OLOMOUCKÝ KRAJ - Lazecká 545/22, Lazce, Olomouc  (Pobočka)
FINANČNÍ ÚŘAD PRO PARDUBICKÝ KRAJ - Boženy Němcové 2625, Zelené Předměstí, Pardubice  (Pobočka)

FINANČNÍ ÚŘAD PRO PLZEŇSKÝ KRAJ - Hálkova 2790/14, Jižní Předměstí, Plzeň  (Pobočka)
FINANČNÍ ÚŘAD PRO STŘEDOČESKÝ KRAJ - Na Pankráci 1685/17, Nusle, Praha  (Pobočka)
FINANČNÍ ÚŘAD PRO ÚSTECKÝ KRAJ - Velká Hradební 61, Ústí nad Labem-centrum, Ústí nad Labem  (Pobočka)
FINANČNÍ ÚŘAD PRO ZLÍNSKÝ KRAJ - třída Tomáše Bati 21, Zlín  (Pobočka)
ODVOLACÍ FINANČNÍ ŘEDITELSTVÍ - Masarykova 427/31, Brno-město, Brno  (Pobočka)
SPECIALIZOVANÝ FINANČNÍ ÚŘAD - nábřeží Kapitána Jaroše 1000/7, Holešovice, Praha  (Pobočka)
více souvisejících firem

Činnosti firmy

  • generální finanční ředitelství

Volná pracovní místa

Pracoviště a kontakty

Vlastnosti volného místa
Směnnost:
Pracovněprávní vztah:
Minimální stupeň vzdělání:
Vhodnost pracovního místa:
Pracovní poměr:od 23. 4. 2024
Mzdové rozpětí:od 0

Zdroj: Úřad práce

Veřejné zakázky

Profil zadavatele
Číslo formulářeČíslo profiluWeb
F2017-008699Z2017-008699nen.nipez.cz
Vyhlášené veřejné zakázky

Zajištění recepčních služeb ve vybraných budovách Finančních úřadů ČR - 2023

Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2023-015182Službyneuvedeno
detail VZ

Místo plnění: Územní pracoviště Brno IV, Rybníček 569/2, 602 00 Brno

Popis veřejné zakázky

Zajištění recepčních služeb ve vybraných budovách Finančních úřadů ČR

Zajištění ostrahy objektů Finanční správy ČR - 2023

Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2023-014777Službyneuvedeno
detail VZ

Místo plnění: Finanční úřad pro Jihomoravský kraj, Územní pracoviště Brno I, se sídlem Příkop 25, 604 23 Brno.

Popis veřejné zakázky

Předmětem této veřejné zakázky je zajištění pořádku, ochrany majetku a osob, hlídacích a dalších souvisejících strážních služeb spočívajících ve výkonu fyzické ostrahy jedním pracovníkem v režimu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, celoročně v objektu Finančního úřadu pro Jihomoravský kraj, Územní pracoviště Brno I, se sídlem Příkop 25, 604 23 Brno, a to za podmínek, které jsou podrobně uvedeny v návrhu Smlouvy o poskytování služeb, který tvoří Přílohu č. 2 ZD a v Příloze č. 3 ZD – Specifikace pro zajištění ostrahy objektu.

Produktová podpora SW ALVAO a úpravy SW dle zadavatele - II.

Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2023-012556Služby7 367 292,00 Kč
detail VZ

Místo plnění: Místem plnění jsou následující adresy zadavatele Lazarská 15/7, 117 22 Praha 1, Žitná 563/12, 120 00 Praha 2. Stanovení místa plnění nevylučuje využití vzdáleného přístupu dodavatele.

Popis veřejné zakázky

Předmětem veřejné zakázky je možnost stahovat a používat nové verze softwarových produktů ALVAO Service Desk 11 pro 16 000 uživatelů, ALVAO Service Desk External 11 pro 16 řešitelů a Module ALVAO Outlook Add-in 11 pro 16 000 uživatelů (dále jen „SW ALVAO“) a možnost nahlášení výskytu chyb, poruch či selhání SW ALVAO prostřednictvím service desk dodavatele a dále poskytnutí individuálně hrazených prací a služeb dle požadavků zadavatele.

Zajištění studijního programu v rámci celoživotního vzdělávání v bakalářském studijním programu v letech 2023 - 2025

Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2023-012594Službyneuvedeno
detail VZ

Místo plnění: hl. m. Praha

Popis veřejné zakázky

Předmětem veřejné zakázky je zajištění a realizace programu celoživotního vzdělávání na vysoké škole v rámci akreditovaného bakalářského studijního programu v oblasti daní a daňové politiky pro státní zaměstnance zadavatele, a to dle požadavků zadavatele specifikovaných v Příloze č. 1 zadávací dokumentace - Základní požadavky na program celoživotního vzdělávání v rámci akreditovaného bakalářského studijního programu.

ADIS - podpora, údržba a vývoj 2023 - 2027

Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2023-008143Služby2 725 000 000,00 Kč
detail VZ

Místo plnění: Česká republika

Popis veřejné zakázky

Předmětem veřejné zakázky je poskytování služeb k Systému ADIS. Předmět plnění smlouvy se sestává z následujících činností týkajících se Systému ADIS: a. Podpora provozu Aplikace ADIS a pozáruční servis Aplikace ADIS (dále jen „Plnění A“), b. Zajišťování vývoje Aplikace ADIS (dále jen „Plnění B“), c. Služby ADIS Hotline, konzultační služby, technická podpora (dále jen „Plnění C“), d. Činnosti podpory kybernetické bezpečnosti ADIS (dále jen „Plnění D“). Plnění A, B, C a D jsou podrobně popsány v Rámcové dohodě, resp. jejích přílohách.

VZ Smilovice - rekonstrukce ubytovny - I. etapa

Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2022-043784Stavebni praceneuvedeno
detail VZ
Popis veřejné zakázky

Předmětem veřejné zakázky je částečná rekonstrukce objektu ubytovny v areálu Vzdělávacího zařízení Smilovice v rozsahu: - likvidace dešťových vod (retenční nádrže, vsaky), - ostatní drobné stavební práce. - rekonstrukce a zateplení střešního pláště, - výměna výplní otvorů v obálce budovy, - zateplení obvodového pláště, - sanace balkonů, - zhotovení základové desky a akustické stěny pro umístění tepelných čerpadel, - instalace tepelných čerpadel, - zhotovení nové otopné soustavy, - provedení elektroinstalace k tepelným čerpadlům,

Pořízení nástroje pro podporu programování a další vývoj datového skladu - Framework

Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2022-045043Dodávky1 711 000,00 Kč
detail VZ

Místo plnění: Lazarská 15/7, 117 22 Praha 1

Popis veřejné zakázky

Předmětem plnění veřejné zakázky je dodávka on-premises nástroje pro podporu programování a další vývoj datového skladu - Frameworku (dále jen Framework), který zajistí mapování stávajících transformačních a integračních procesů, nastavení nových procesů v prostředí Microsoft SQL Server (verze nejméně 2014) ke sjednocení a zpřehlednění datových toků, a to v rozsahu a specifikaci blíže stanovenými v Příloze č. 1 ZD Návrh smlouvy o dodávce software a v Příloze č. 2 ZD Tabulka pro splnění obecných požadavků a funkcionalit ETL nástroje, včetně veškerých licencí potřebných k jeho plnohodnotnému užívání. Předmětem veřejné zakázky jsou dále služby v následujícím minimálním rozsahu: zajištění bezplatného přístupu k úpravám, opravám a aktualizacím Frameworku pro 3 prostředí po dobu 4 let, poskytování služeb konzultační podpory v oblasti instalace a provozu Frameworku, jeho úprav a aktualizací po dobu 4 let, řešení závad Frameworku po dobu 4 let

Zajištění úklidu v budovách Finančních úřadů v ČR v období 06/207 až 12/2018

Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2016-006401Služby5 970 000,00 Kč
detail VZ

Místo plnění: Benešov

Popis veřejné zakázky

Předmětem veřejné zakázky je zajištění úklidu v budovách Finančních úřadů v ČR.

Ekonomicko-organizační a procesní audit Sekce ekonomiky GFŘ

Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2018-008347Službyneuvedeno
detail VZ

Místo plnění: Česká republika

Popis veřejné zakázky

Předmětem VZ je optimalizovat zpracování a organizační uspořádání procesů, podprocesů a činností Sekce ekonomiky Generálního finančního ředitelství a útvarů provozního zabezpečení orgánů finanční správy a navrhnout optimální počty pracovníků vykonávajících jednotlivé procesy a agendy, optimalizovat a zefektivnit oběh dokladů souvisejících s výkonem jednotlivých agend, procesů, podprocesů a činností a stanovit metriky jejich hodnocení.

Zajištění kontinuity provozu a konsolidace hardware IS ADIS

Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2018-038385Dodávkyneuvedeno
detail VZ

Místo plnění: Praha

Popis veřejné zakázky

Předmětem plnění veřejné zakázky je pořízení nového HW, upgrade a rozšíření stávajícího HW včetně instalace a integrace těchto komponent do stávající struktury. Jedná se průřezově o veškerý HW nutný pro provoz IS ADIS a to servery, diskové pole, zálohovací zařízení, páskové knihovny, SAN directory a virtualizační zařízení SVC.

Recepční služby III. - Zajištění recepčních služeb v budově Finančního úřadu pro Ústecký kraj, ÚzP v Chomutově

Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2020-007963Službyneuvedeno
detail VZ

Místo plnění: Ústecký kraj

Popis veřejné zakázky

Předmětem VZ je zajištění recepčních a informačních služeb.

Zajištění podpory IS AVISME v letech 2021 - 2025

Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2021-006484Službyneuvedeno
detail VZ

Místo plnění: Česká republika

Popis veřejné zakázky

Předmětem veřejné zakázky je poskytování technické podpory IS AVISME v tomto rozsahu: služby servisní podpory a hotline, školení uživatelů a školitelů, řešení servisních hlášení, profylaxe a optimalizace systémového prostředí, nutné úpravy aktuální verze systému v návaznosti na změny legislativy a jednotlivých metodik, poskytování nových verzí a opravné balíčky.

Servis hardware ADIS 2022

Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2021-019608Službyneuvedeno
detail VZ

Místo plnění: Česká republika

Popis veřejné zakázky

Předmětem veřejné zakázky je zajištění kompletního pozáručního servisu serverů a jejich příslušenství, na kterých je provozován informační systém ADIS.

více veřejných zakázek

Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj

Bankovní účty určené ke zveřejnění

11122011/0710
Zveřejněn 02.04.2013
0710
107-4822511/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
6015-8028411/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
19-4822511/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
8028761/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
107-4129231/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
19-8028761/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
107-8028761/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
6015-8028761/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
6015-4129231/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
3724311/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
6015-11122011/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
6015-3724311/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
8028411/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
19-8028411/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
107-8028411/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
4129231/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
19-4129231/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
6015-98029011/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
107-98029011/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
4822511/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
107-3724311/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
19-11122011/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
107-11122011/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
19-3724311/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
123-11122011/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
6015-4822511/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
107-8024621/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
6015-8024621/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
8024621/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
19-8024621/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
CZ0807100345340190156021
Zveřejněn 13.11.2014
0710
98029011/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
19-98029011/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
8024111/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
19-8024111/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
107-8024111/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
6015-8024111/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
více bankovních účtů

Zdroj: Registr plátců DPH

Realizované projekty podpořené z fondů EU

ÚP ve Valašském Meziříčí - rekonstrukce budovy - Snížení energetické náročnosti objektu
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 20.07.2021Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
ÚP v Soběslavi - rekonstrukce budovy - Snížení energetické náročnosti budovy
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 28.06.2021Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
SYSTÉM EFEKTIVNÍ FINANČNÍ SPRÁVY VELKÝCH DAŇOVÝCH SUBJEKTŮ A IMPLEMENTACE INOVATIVNÍCH POSTUPŮ DO SPRÁVY DANÍ
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 16.12.2013Projekt nedokončen
ÚP v Ústí nad Labem - rekonstrukce budovy - Snížení energetické náročnosti budovy
OP Životní prostředí (EFRR)
Projekt s právním aktem o poskytnutí / převodu podpory

Zdroj: Strukturální fondy EU

Telekomunikace

Přidělená čísla a kódy

9531

Zdroj: Český telekomunikační úřad

Odeslat poptávku nebo dotaz firmě

GENERÁLNÍ FINANČNÍ ŘEDITELSTVÍ


Zadejte poptávku nebo dotaz:

Formulář je určen výhradně k zasílání poptávek nebo dotazů souvisejících s činností vybrané firmy.
Zprávy jsou redigovány našimi operátorkami. Po jejich schválení jsou odeslány adresátovi.

Kontrolní otázka, jako ochrana proti automatickému spamu:

      doplňte číslo, např.: 12

Kliknutím na tlačítko odeslat potvrzujete, že jste se seznámili se zpracováním osobních údajů

Mapa ČR
Mapa kraje

Logo

QR kód firmy

QR kód

Soubory cookies umožňují správné a úplné používání webových stránek

Web používá nezbytné cookies pro jejich fungování. Se souhlasem jsou zpracovávané preferenční a statistické cookies, které slouží pro zapamatování nastavení a měření návštěvnosti. Další informace zobrazíte kliknutím na Informace o cookies. Podrobnou úpravu můžete provést kliknutím na “Vlastní nastavení”. Své preference můžete kdykoliv změnit a souhlas odvolat kliknutím na “Cookies” v zápatí stránky. Volba pouze nezbytných cookies může mít vliv na funkčnost a výkon stránek.