Finanční úřad územní pracoviště v Jíčíně
Oficiální název: Generální finanční ředitelství
DIČ: CZ72080043
Právní forma: Organizační složka státu
Datová schránka: fw8n6b8
Kontakty
- 953 134 711
- podatelna2707@fs.gov.cz
Úřední hodiny
| podatelna | ||
| Pondělí | 08:00-17:00 | Otevřeno |
| Úterý | zavřeno | |
| Středa | 08:00-17:00 | |
| Čtvrtek | zavřeno | |
| Pátek | zavřeno | |
| Sobota | zavřeno | |
| Neděle | zavřeno | |
| pokladna | |||
| Pondělí | 08:00-12:00 | 13:00-16:00 | Otevřeno |
| Úterý | zavřeno | ||
| Středa | 08:00-12:00 | 13:00-16:00 | |
| Čtvrtek | zavřeno | ||
| Pátek | zavřeno | ||
| Sobota | zavřeno | ||
| Neděle | zavřeno | ||
| pro veřejnost | ||
| Pondělí | 08:00-17:00 | Otevřeno |
| Úterý | zavřeno | |
| Středa | 08:00-17:00 | |
| Čtvrtek | zavřeno | |
| Pátek | zavřeno | |
| Sobota | zavřeno | |
| Neděle | zavřeno | |
Kontaktní osoby
- Ing. Andrea Tichá - ředitelka
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
11122011/0710 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 |
|
107-4822511/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 |
|
6015-8028411/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 |
|
19-4822511/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 |
|
8028761/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 |
|
107-4129231/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 |
|
19-8028761/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 |
|
107-8028761/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 |
|
6015-8028761/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 |
|
6015-4129231/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 |
|
3724311/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 |
|
6015-11122011/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 |
|
6015-3724311/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 |
|
8028411/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 |
|
19-8028411/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 |
|
107-8028411/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 |
|
4129231/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 |
|
19-4129231/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 |
|
6015-98029011/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 |
|
107-98029011/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 |
|
4822511/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 |
|
107-3724311/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 |
|
19-11122011/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 |
|
107-11122011/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 |
|
19-3724311/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 |
|
123-11122011/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 |
|
6015-4822511/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 |
|
107-8024621/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 |
|
6015-8024621/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 |
|
8024621/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 |
|
19-8024621/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 |
|
CZ0807100345340190156021 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 |
|
98029011/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 |
|
19-98029011/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 |
|
8024111/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 |
|
19-8024111/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 |
|
107-8024111/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 |
|
6015-8024111/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 |
|
Související firmy
Ústředí
Finanční úřad pro Královéhradecký kraj - Horova 824/17, Pražské Předměstí, Hradec KrálovéNejbližší pobočky
Finanční úřad územní pracoviště v Hradci Králové - U Koruny 1632/1, Pražské Předměstí, Hradec Králové41,15 kmFinanční úřad územní pracoviště v Trutnově - Slezská 166, Vnitřní Město, Trutnov41,90 km
Finanční úřad územní pracoviště v Náchodě - Tyršova 49, Náchod56,93 km
Činnosti firmy
Volná pracovní místa
Finanční úřad pro Královéhradecký kraj, sekce Územní pracoviště v Jičíně
Bc. Václava Hlaváčková, tel.:953134702e-mail: Vaclava.hlavackova@fs.mfcr.cz
poptat práci
| Směnnost: | Pružná pracovní doba |
| Pracovněprávní vztah: | Služební poměr |
| Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
| Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
| Pracovní poměr: | od 5. 1. 2026 |
| Mzdové rozpětí: | od 26 680 Kč/měsíc do 38 570 Kč/měsíc |
Správce daně – vyměřování vykonává tyto činnosti: • zajišťování agendy fází daňového řízení nebo správy více druhů daní, poplatků nebo jiných obdobných peněžitých plnění, • zpracování daňových přiznání k dani z příjmů fyzických osob, dani z přidané hodnoty, • komunikace s daňovými subjekty, • zpracování úřední korespondence, • práci s nedoplatky daní, • výkon služby spočívající v rozhodování v daňovém a správním řízení. Přihlášky zasílejte nejpozději do 17.12.2025 dle postupu uvedeného na stránkách Finanční správy. Výhody: 25 dní dovolené, 5 dní volna z důvodu zdravotní indispozice a další zaměstnanecké benefity
Finanční úřad pro Královéhradecký kraj, sekce Územní pracoviště v Jičíně
Ing. Milena Rygrová, tel.:953 134 830e-mail: milena.rygrova@fs.gov.cz
poptat práci
| Směnnost: | Pružná pracovní doba |
| Pracovněprávní vztah: | Služební poměr |
| Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
| Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
| Pracovní poměr: | od 19. 1. 2026 |
| Mzdové rozpětí: | od 24 790 Kč/měsíc do 35 770 Kč/měsíc |
Správce daně – kontrola vykonává tyto činnosti: • zajišťování agendy fází daňového řízení nebo správy více druhů daní, poplatků nebo jiných obdobných peněžitých plnění, • provádění komplexní daňové kontroly u složitých, či vzájemně provázaných daňových subjektů a dalších kontrolních postupů, • komunikace s daňovými subjekty, • vyhledávací a analytická činnost, • vedení jednání v sídle územního pracoviště i mimo něj, • zpracování úřední korespondence, • výkon služby spočívající v rozhodování v daňovém a správním řízení. Přihlášky zasílejte nejpozději do 17.12.2025 dle postupu uvedeného na stránkách Finanční správy. Výhody: 25 dní dovolené, 5 dní volna z důvodu zdravotní indispozice a další zaměstnanecké benefity
Finanční úřad pro Královéhradecký kraj, sekce Územní pracoviště v Jičíně
Bc. Václava Hlaváčková, tel.:953134702e-mail: Vaclava.hlavackova@fs.mfcr.cz
poptat práci
| Směnnost: | Pružná pracovní doba |
| Pracovněprávní vztah: | Služební poměr |
| Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO (vyučení s maturitou) |
| Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
| Pracovní poměr: | od 19. 1. 2026 |
| Mzdové rozpětí: | od 23 110 Kč/měsíc do 33 220 Kč/měsíc |
lužba zahrnuje zejména následující činnosti: • zajišťování agendy fází daňového řízení nebo správy více druhů daní, poplatků nebo jiných obdobných peněžitých plnění, • zpracování daňových přiznání k dani z příjmů fyzických osob, dani z přidané hodnoty, • komunikace s daňovými subjekty, • zpracování úřední korespondence, • práci s nedoplatky daní, • výkon služby spočívající v rozhodování v daňovém a správním řízení Přihlášky zasílejte nejpozději do 19.12.2025 dle postupu uvedeného na stránkách Finanční správy. Výhody: 25 dní dovolené, 5 dní volna z důvodu zdravotní indispozice a další zaměstnanecké benefity
Zdroj: Úřad práce
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 10.05.2023Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 20.07.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 28.06.2021Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 16.12.2013Projekt nedokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU





