Finanční úřad pro Pardubický kraj
Oficiální název: Generální finanční ředitelství
DIČ: CZ72080043
Právní forma: Organizační složka státu
Datová schránka: 95zn2bb
Kontakty
- 466 713 111
- podatelna2800@fs.mfcr.cz
Úřední hodiny
podatelna | ||
Pondělí | 08:00-17:00 | |
Úterý | 08:00-15:30 | Otevřeno, brzy zavírá |
Středa | 08:00-17:00 | |
Čtvrtek | 08:00-15:30 | |
Pátek | 08:00-14:00 | |
Sobota | zavřeno | |
Neděle | zavřeno |
pro veřejnost | ||
Pondělí | 08:00-17:00 | |
Úterý | zavřeno | |
Středa | 08:00-17:00 | |
Čtvrtek | zavřeno | |
Pátek | zavřeno | |
Sobota | zavřeno | |
Neděle | zavřeno |
Kontaktní osoby
- Ing. Ondřej Vašátko - ředitel
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
11122011/0710 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | ![]() |
107-4822511/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
6015-8028411/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
19-4822511/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
8028761/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
107-4129231/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
19-8028761/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
107-8028761/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
6015-8028761/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
6015-4129231/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
3724311/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
6015-11122011/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
6015-3724311/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
8028411/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
19-8028411/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
107-8028411/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
4129231/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
19-4129231/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
6015-98029011/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
107-98029011/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
4822511/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
107-3724311/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
19-11122011/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
107-11122011/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
19-3724311/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
123-11122011/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
6015-4822511/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
107-8024621/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
6015-8024621/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
8024621/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
19-8024621/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
CZ0807100345340190156021 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
98029011/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
19-98029011/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
8024111/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
19-8024111/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
107-8024111/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
6015-8024111/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
Související firmy
Ústředí
Generální finanční ředitelství - Lazarská 15/7, Nové Město, PrahaNejbližší pobočky
Finanční úřad pro Královéhradecký kraj - Horova 824/17, Pražské Předměstí, Hradec Králové20,50 kmFinanční úřad pro kraj Vysočina - Tolstého 1455/2, Jihlava71,01 km
Finanční úřad územní pracoviště v Chrudimi - Pardubická 275, Chrudim IV, Chrudim
Specializovaný finanční úřad - nábřeží Kapitána Jaroše 1000/7, Holešovice, Praha95,21 km
Finanční úřad územní pracoviště v Pardubicích - Boženy Němcové 2625, Zelené Předměstí, Pardubice
Finanční úřad územní pracoviště v Ústí nad Orlicí - T. G. Masaryka 1393, Ústí nad Orlicí
Finanční úřad územní pracoviště v Žamberku - Pionýrů 1360, Žamberk
Finanční úřad územní pracoviště ve Svitavách - T. G. Masaryka 2057/15, Předměstí, Svitavy
Finanční úřad územní pracoviště ve Vysokém Mýtě - Tůmova 178, Vysoké Mýto-Město, Vysoké Mýto
Činnosti firmy
Volná pracovní místa
Finanční úřad pro Pardubický kraj
Ing. Ivona Sykáčková, tel.:+420 466 033 221e-mail: ivona.sykackova@fs.gov.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Služební poměr |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 9. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 32 667 Kč/měsíc do 45 436 Kč/měsíc |
Služba zahrnuje: - vedení daňových kontrol, postupů k odstranění pochyností, místních šetření - spolupráci s Policií ČR, Celní správou a dalšími státními orgány - porovádění kompletního důkazního řízení včetně výslechu svědků a následného hodnocení důkazů Přihlášky doručit nejpozději do 26.8.2025 dle postupu uvedeného na stránkách Finanční správy. 10. platová třída dle dosažené praxe (včetně osobního příplatku)
Finanční úřad pro Pardubický kraj
Ing. Ivona Sykáčková, tel.:+420 466 033 221e-mail: ivona.sykackova@fs.gov.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 9. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 23 530 Kč/měsíc do 32 920 Kč/měsíc |
- zajišťování správy majektu organizace nebo majetku státu ve vymezené působnosti, jeho nabývání, uchovávání, prodeje nebo jiných forem dispozice - zadávání veřejných zakázek, hlídání platností revizí a servisních prohlídek - zadávání stavu měřidel do aplikace včetně dalšího zpracování - pokladní činnost a manipulace s hotovostí, vyúčtování cestovních náhrad - poskytování osobních ochranných pracovních prostředků, mycích, čistících a dezinfekčních prostředků - oběh dokladů a účetních dokladů Přihlášky do výběrového řízení formou strukturovaného profesního životopisu zaměřeného na předchozí praxi a motivačního dopisu zasílejte do 21.8.2025 na e-mail: Ivona.Sykackova@fs.gov.cz, do předmětu uveďte: VŘ 280078 (PP). Nebo na adresu: Finanční úřad pro Pardubický kraj, Ing. Ivona Sykáčková, Boženy Němcové 2625, 530 02 Pardubice 8. platová třída dle dosažené praxe (včetně osobního příplatku)
Finanční úřad pro Pardubický kraj
Ing. Ivona Sykáčková, tel.:+420 466 033 221e-mail: ivona.sykackova@fs.gov.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Jazyková znalost: | Čeština - Aktivní |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 10. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 28 582 Kč/měsíc do 40 353 Kč/měsíc |
Služba zahrnuje: - zpracování daňových tvrzení k dani z příjmu fyzických osob - vyměřování a doměřování daní, předepisování příslušenství daní včetně ukládání pokut - vedení spisů daňových subjektů za oblast spravovaných daní - vydávání rozhodnutí při správě daní - vyřizování žádostí daňových subjektů v souladu s daňovým řádem - písemná a ústní komunikace s daňovými subjekty - vystavování a schvalování platebních a přeúčtovacích poukazů, vracení přeplatků - provádění analytické a vyhledávací činnosti v rámci své působnosti - vyrozumívání daňových subjektů o výšei jejich nedoplatků - předávání nedoplatků daňových subjektů na vymáhání Přihlášky doručit nejpozději do 26.8.2025 dle postupu uvedeného na stránkách Finanční správy. 9. platová třída dle dosažené praxe (včetně osobního příplatku) Zástup na mateřskou a rodičovskou dovolenou
Zdroj: Úřad práce
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 10.05.2023Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 20.07.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 28.06.2021Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 16.12.2013Projekt nedokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU