EGO ZLÍN, spol. s r.o.
Kontakty
- 577 100 031 - sekretariát
- 775 163 174
- 775 163 171
- sekretariat@egozlin.cz
- obchod@egozlin.cz
Kontaktní osoby
- Ing. Pavel Kostka - generální ředitel, jednatel
- Romana Biernátová - ekonomicko-správní ředitelka
- Dagmar Voglová - asistentka generálního ředitele
Webové prezentace
Bankovní účty
355906661/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
SK0675000000004014445527 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
379013913/0300 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
Činnosti firmy
- výroba
- prostředky pro transport pacientů
- prostředky pro imobilní pacienty
- vakuové imobilizační pomůcky
- antidekubitační lehátka, ...
- dodávka
- prostředky pro transport pacientů
- prostředky pro imobilní pacienty
- vakuové imobilizační pomůcky
- antidekubitační lehátka, ...
Volná pracovní místa
EGO Zlín, spol. s r. o. - sídlo
Dagmar Voglová, tel.:577 100 031e-mail: sekretariat@egozlin.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 45 000 Kč/měsíc do 60 000 Kč/měsíc |
Požadavky: SŠ/VŠ vzdělání technického směru. Znalost 3D CAD systému – Autodesk Inventor podmínkou. Praxe v konstrukčním oddělení a ve vývoji výhodou. Zpracování, úprava a aktualizace výkresové a technické dokumentace pro výrobu s vysokofrekvenčním svařováním. Zpracování technologických postupů (předpisů), kalkulací a rozpočtů. Nutná invence, technické myšlení a manuální zručnost při výrobě prototypů. Je nutná schopnost řešit vývojové a inovační projekty, znalost tvorby technické dokumentace. Je požadováno vysoké osobní nasazení a schopnost učit se nové problematice Náplň práce: - Samostatná konstrukční a vývojová práce – analýzy problémů, posouzení stávajícího stavu, návrh nového řešení. Zpracování řezných plánů na plotr vč. občasné obsluhy plotru. - zpracování výrobní a technické dokumentace, technologického předpisu, výroba a testování prototypu, posuzování souladu s legislativou a certifikace. Pokud splňujete výše uvedené požadavky, zasílejte své životopisy s názvem volné pracovní pozice v předmětu na e-mail: sekretariat@egozlin.cz Nástup možný ihned.
EGO Zlín, spol. s r. o. - sídlo
Dagmar Voglová, tel.:577 100 031e-mail: sekretariat@egozlin.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO (vyučení s maturitou) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 40 000 Kč/měsíc do 60 000 Kč/měsíc |
Hledáme Marketingového specialistu a koordinátora projektů, který/á se stane důležitým článkem našeho týmu. Náplň práce: • Vytváření a realizace marketingového plánu společnosti, úzká spolupráce s obchodním týmem společnosti • Organizace a kompletní koordinace odborných konferencí a akcí (cca 150 účastníků). • Vedení a koordinace projektů ve spolupráci s technickým oddělením. • Nastavení a realizace komunikačních strategií pro prezentaci projektů a jejich prosazování na trhu. • Aktivní komunikace s lékaři, vedením nemocnic a představiteli krizového řízení krajů. • Vyhledávání nových obchodních příležitostí. • Vedení menšího pracovního týmu, jeho motivace a koordinace. Požadujeme: • Minimálně SŠ vzdělání, ideálně VŠ (zdravotnický obor, marketing nebo příbuzné oblasti). • Komunikativnost a schopnost jednat na profesionální úrovni. • Perfektní prezentační dovednosti a reprezentativní vystupování. • Základní znalost práce s grafickými programy. • Ochotu se neustále vzdělávat a sledovat trendy v oboru. • Schopnost samostatně organizovat a řídit projekty i události. Co nabízíme: • Práci v dynamickém a inovativním prostředí. • Možnost podílet se na rozvoji firmy s přesahem do oblasti medicíny a krizového řízení. • Zodpovědnou a rozmanitou pracovní náplň. • Profesní růst a podporu při dalším vzdělávání. • Motivující finanční ohodnocení odpovídající vašim schopnostem a zkušenostem. Místo výkonu práce: Zlín - Štípa Nástup: Dohodou / Ihned Pokud vás tato pozice zaujala, zašlete nám svůj životopis a motivační dopis na e-mail: sekretariat@egozlin.cz. Těšíme se na vaši odpověď a možnou spolupráci! Výhody: 5 dní dovolené navíc, 3 sick days, stravenkový paušál
EGO Zlín, spol. s r. o. - sídlo
Dagmar Voglová, tel.:577 100 031e-mail: sekretariat@egozlin.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 35 000 Kč/měsíc do 50 000 Kč/měsíc |
Požadavky: VŠ vzdělání technického směru, praxe v akademické nebo průmyslové sféře, praxe ve vývoji výhodou, flexibilní a tvůrčí myšlení, nutná invence, technické myšlení a manuální zručnost při výrobě prototypů, schopnost řešit vývojové a inovační projekty, znalost tvorby technické dokumentace v konstrukčních programech Varicad nebo Inventor výhodou. Je požadováno vysoké osobní nasazení a schopnost učit se nové problematice. Náplň práce: - samostatná vývojová práce – analýzy problémů, posouzení stávajícího stavu, návrh nového řešení, - zpracování technické dokumentace, technologického předpisu, výroba a testování prototypu, posuzování souladu s legislativou a certifikace. Pokud splňujete výše uvedené požadavky, zasílejte své životopisy s názvem volné pracovní pozice v předmětu na e-mail: sekretariat@egozlin.cz Nástup možný ihned. Výhody: 5 dní dovolené navíc, 3 sick days, stravenkový paušál
EGO Zlín, spol. s r. o. - sídlo
Dagmar Voglová, tel.:577 100 031e-mail: sekretariat@egozlin.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 12. 5. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 26 600 Kč/měsíc do 32 000 Kč/měsíc |
Do našeho kolektivu hledáme na pozici obchodní manager junior pro tuzemský trh dynamickou, samostatnou osobnost, která nám pomůže při denní komunikaci se zákazníky, obchodní agendou, organizací školení a seminářů a s dalšími podpůrnými aktivitami. Požadavky: Pokud umíš pracovat s PC (Word, Excel, PowerPoint), máš aktivní a pozitivní přístup, odolnost vůči stresu, nadšení pro učení se novým věcem, výborná komunikace. Jsi aktivní řidič a nebojíš se nových výzev, rádi tě přivítáme v našem týmu. Se vším ostatním ti pomůžeme. Pozice je vhodná i pro absolventy. Bydliště: Zlín a blízké okolí. Nástup možný ihned. Náplň práce: Čeká tě denní komunikace se zákazníky, práce s objednávkami a fakturami, aktivní rozvíjení obchodních příležitostí, budeš se podílet na tvorbě marketingových materiálů, organizovat propagační akce. Nabízíme: Přátelský kolektiv, který ti bude oporou, možnost získání praxe na projektech, práci s velmi zajímavým produktem a cílovou skupinou (lékaři, hasiči, složky IZS a další), možnost dalšího růstu. Pokud splňuješ výše uvedené požadavky, zašli svůj životopis s názvem volné pracovní pozice v předmětu na e-mail sekretariat@egozlin.cz Výhody: 5 dní dovolené navíc, 3 sick days, stravenkový paušál
Zdroj: Úřad práce
Veřejné zakázky
Firma je kvalifikovaným dodavatelem veřejných zakázek
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost (EFRR)
Datum alokace: 12.11.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost (EFRR)
Datum alokace: 26.06.2015Projekt finálně uzavřen
OP Podnikání a inovace (ERDF)
Datum alokace: 23.05.2013Projekt dokončen
OP Podnikání a inovace (ERDF)
Datum alokace: 08.11.2011Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU