DŮM SV. FRANTIŠKA-CHRÁNĚNÉ BYDLENÍ
Oficiální název: Diecézní charita České Budějovice
Právní forma: Evidované církevní právnické osoby
Datová schránka: 7zvb9mk
Kontakty
- 739 529 374
- 731 441 761
- chranene.bydleni@dchcb.charita.cz
Provozní doba
Pondělí | 07:00-15:30 |
Úterý | 07:00-15:30 |
Středa | 07:00-15:30 |
Čtvrtek | 07:00-15:30 |
Pátek | 07:00-15:30 |
Sobota | zavřeno |
Neděle | zavřeno |
Kontaktní osoby
- Mgr. Ivana Mrázová - vedoucí
- Bc. Klára Vachová - sociální pracovnice
Webové prezentace
Sociální sítě
Související firmy
Ústředí
Diecézní charita České Budějovice - Kanovnická 404/18, České Budějovice 1, České BudějoviceNejbližší pobočky
INTERVENČNÍ CENTRUM A TERÉNNÍ PROGRAM TÁBOR - Dobrovského 705/9, Tábor26,35 kmPORADNA EVA - Žižkova tř. 309/12, České Budějovice 6, České Budějovice27,61 km
Charita Písek - Soukenická 161/12, Vnitřní Město, Písek41,94 km
Činnosti firmy
- chráněné bydlení
Volná pracovní místa
Diecézní charita Č.B.-pracoviště Veselí nad Lužnicí
Simona Korbelová, tel.:732474234e-mail: prace@dchcb.charita.cz
poptat práci
Směnnost: | Dvousměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO (vyučení s maturitou) |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 10. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 30 000 Kč/měsíc do 30 000 Kč/měsíc |
Upřesňující informace Co vás na této pozici čeká: o smysluplná práce s dospělými lidmi se zdravotním postižením (fyzickým, mentálním, duševním), o individuální podpora klientů - plánování péče dle jejich potřeb, role klíčového pracovníka, práce s individuálním plánem, o každodenní pomoc a nácvik běžných činností - podpora soběstačnosti, komunikace, doprovod a pohyb po městě (včetně dopravy klienta služebním autem), pomoc s hospodařením s penězi, s úklidem a vedením domácnosti, pomoc s hygienou, praním prádla atd., o komunikace a spolupráce v týmu, o komunikace a spolupráce s rodinami, lékaři, opatrovníky i navazujícími službami, o práce ve směnném provozu - denní (7-19 h) a noční (19-7 h), o vedení dokumentace v online systému "e-quip", o aktivní řešení náročných i krizových situací. Co nabízíme: o plný úvazek, ale je možná i flexibilní spolupráce formou DPP/DPČ, o zázemí stabilní církevní organizace s důrazem na lidskost a respekt, o smysluplnou práci s reálným dopadem na životy lidí, o prostor pro další vzdělávání a osobní rozvoj, pravidelnou supervizní podporu, o podporu přátelského a spolupracujícího týmu. Hledáme právě vás, pokud: o máte pozitivní vztah k lidem a chuť jim pomáhat, o umíte pracovat v týmu, ale i samostatně, o zvládáte běžnou práci s počítačem a internetem, o máte empatii, trpělivost a chuť se dál vzdělávat, o splňujete požadavky na vzdělání podle Zákona o sociálních službách č. 108/2006 Sb., (např. máte kurz pracovníka v sociálních službách nebo jste ochotni si ho doplnit po nástupu), o respektujete křesťanské hodnoty, o jste trestně bezúhonní a způsobilí k právním úkonům, o vlastníte řidičský průkaz sk. B a jste aktivní řidič. Výhodou (ale ne podmínkou) je: o vzdělání v oblasti sociální práce, o praxe v sociálních službách, o znalost individuálního plánování Přihlášky zasílejte nejpozději do 26.9.2025 Zaměstnanecké výhody 5 týdnů dovolené Kontakt: e mailem
Zdroj: Úřad práce