DŮM HUMANITY
Oficiální název: Sociální služby města České Lípy, příspěvková organizace
Právní forma: Příspěvková organizace
Datová schránka: 27rk7xc
Kontakty
- 487 826 266 - vedoucí
- 731 449 192 - stálá služba
- 739 376 498
- pavlikova@ssmcl.cz
Provozní doba
| Pondělí | nonstop | |
| Úterý | nonstop | |
| Středa | nonstop | |
| Čtvrtek | nonstop | |
| Pátek | nonstop | |
| Sobota | nonstop | |
| Neděle | nonstop | Otevřeno 24 hodin |
Kontaktní osoby
- Bc. Lucie Pavlíková - vedoucí
Webové prezentace
Provozovatel
Činnosti firmy
- azylový dům
- muži i ženy bez přístřeší
Volná pracovní místa
Sociální služby města České Lípy, příspěvková organizace
Bc., DiS. Jana Skálová, tel.:reditel@ssmcl.cz| Směnnost: | Jednosměnný provoz |
| Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
| Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
| Požadovaná dovednost: | |
| Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
| Pracovní poměr: | od 3. 12. 2025 |
| Mzdové rozpětí: | od 29 740 Kč/měsíc do 43 180 Kč/měsíc |
Pracovní poměr na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení, zkušební doba 4 měsíce Vhodné i pro absolventy Pracovní doba: 40 hodin/týden, 8 hodin/den Požadujeme: - VŠ, VOŠ vzdělání v oboru sociální práce (odborná způsobilost sociálního pracovníka dle zákona č. 108/2006 Sb.) - spolehlivost, samostatnost, pečlivost, zodpovědnost, flexibilitu - dobré komunikační a organizační schopnosti - bezúhonnost a zdravotní způsobilost - pozitivní vztah k lidem a sociální cítění - znalost práce na PC (základy Excel, Word) - řidičský průkaz skupiny B výhodou Benefity: - závodní stravování - příspěvek FKSP - 5 týdnů dovolené - podpora dalšího vzdělávání Předpokládaný nástup – dle dohody. Své životopisy s označením „Sociální pracovník/ce“ zasílejte do 19.12.2025 na e-mail: reditel@ssmcl.cz nebo osobně či písemně na adresu Sociální služby města České Lípy, příspěvková organizace, Ústecká 2855, 470 01 Česká Lípa. V zaslaném životopise uveďte své kontaktní údaje. Vybraní uchazeči budou kontaktováni nejpozději do 05.01.2026 a pozváni na osobní pohovor
Zdroj: Úřad práce





