Domov Jistoty
Oficiální název: Domov Jistoty, příspěvková organizace
DIČ: CZ00847372
Právní forma: Příspěvková organizace
Datová schránka: myrkh99
Kontakty
- 596 012 841
Webové prezentace
Související firmy
Ústředí
Domov Jistoty - Šunychelská 1159, Nový Bohumín, BohumínNejbližší pobočky
Domov Jistoty - Koperníkova 870, Nový Bohumín, Bohumín2,67 kmDomov Jistoty - Koperníkova 1212, Nový Bohumín, Bohumín2,73 km
Domov Jistoty - Polská 71/50, Ráj, Karviná19,90 km
Činnosti firmy
- domov pro seniory
- kapacita 58 míst domov se zvláštním režimem
- kapacita 28 míst
Volná pracovní místa
Domov Jistoty, příspěvková organizace Slezská
Bc. Martina Krenžolková, tel.:731 613 418e-mail: sekretariat@djbohumin.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 11. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 21 530 Kč/měsíc do 30 920 Kč/měsíc |
Nástup na základě pracovní smlouvy od 1.11.2025 nebo dle domluvy. Pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení. Platové podmínky: 8.platová třída (21.530 - 30.920; +případný doplatek do zaručené mzdy) Požadované obecné znalosti, schopnosti a dovednosti -Vzdělání úplné střední s maturitou - ekonomické zaměření výhodou -Znalost práce na PC (MS Office) na vyšší úrovni -Čistý trestní rejstřík -Řidičský průkaz sk.B Náplň práce -Vedení agendy finančních depozit služeb chráněných bydlení, domova pro seniory, domova se zvláštním režimem -Manipulace s finanční hotovostí, vedení pokladního deníku, vystavování příjmových a výdajových dokladů, zpracování elektronické evidence -Evidence úhrad, doplatků, pohledávek uživatelů sociálních služeb -Realizace úhrad za bydlení, stravu a péči uživatelů sociálních služeb -Navádění přijatých a vydaných faktur do účetního softwaru, jejich příprava k zaúčtování -Evidence doručené a odeslané pošty, funkce podatelny a výpravny v organizaci -Evidence, příjem a odesílání zpráv prostřednictvím datové schránky -Zajištění archivace dokumentů v organizaci, vedení evidence spisů, jejich ukládání -Vedení skartačního řízení Osobnostní předpoklady Zodpovědnost, samostatnost, důkladnost, spolehlivost, organizační schopnosti. KONTAKT:e-mail: sekretariat@djbohumin.cz prosíme o zaslání životopisu s přehledem vzdělání a praxe v termínu nejpozději do 8.10.2025. Vhodní kandidáti budou poté včas informováni o termínu výběrového řízení.
Zdroj: Úřad práce
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.09.2016Projekt finálně uzavřen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 02.10.2014Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 03.12.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 04.02.2013Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU