Domov Jistoty
Oficiální název: Domov Jistoty, příspěvková organizace
DIČ: CZ00847372
Právní forma: Příspěvková organizace
Datová schránka: myrkh99
Kontakty
- 731 450 024
- jurzykowska@djbohumin.cz
Kontaktní osoby
- Bc. Dagmar Jurzykowská
Webové prezentace
Pobočky
Domov Jistoty - Koperníkova 870, Nový Bohumín, Bohumín
Domov Jistoty - Slezská 23, Starý Bohumín, Bohumín
Domov Jistoty - Polská 71/50, Ráj, Karviná
Činnosti firmy
- domov pro seniory
- kapacita 20 míst
Volná pracovní místa
Domov Jistoty, příspěvková organizace - Bohumín
Bc. Martina Krenžolková, tel.:731 613 418e-mail: sekretariat@djbohumin.cz
poptat práci
| Směnnost: | Pružná pracovní doba |
| Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
| Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
| Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
| Pracovní poměr: | od 1. 1. 2026 |
| Mzdové rozpětí: | od 29 740 Kč/měsíc do 43 180 Kč/měsíc |
Upřesňující informace3): (požadavky ŘP skupin., jazykové požadavky, náplň práce apod.) Jedná se o pracovní poměr založený jmenováním. Odborná způsobilost - Ukončené vyšší odborné nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském nebo magisterském programu zaměřeném na sociální práci a příbuzné obory (§110, odst.4 zákona č.108/2006 Sb. o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů) - Další vzdělávání sociálního pracovníka (§111, zákona č.108/2006 Sb. o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů) Požadované obecné znalosti, schopnosti a dovednosti - Komunikační dovednosti (kultivovaný slovní a písemný projev) - Organizační dovednosti - Schopnost vedení týmu pracovníků - Dobrá znalost práce na PC (MS Office, Internet) - Řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič) Požadované speciální znalosti, schopnosti a dovednosti - Znalost zákona č.108/2006 Sb., o sociálních službách, vyhlášky č.505/2006 Sb. ve znění pozdějších předpisů a dalších právních předpisů souvisejících s výkonem práce sociálního pracovníka - Schopnost aplikace legislativních norem do praxe (dodržování pravidel stanovených zákonem o sociálních službách a standardy kvality v sociálních službách) - Schopnost metodicky vést proces individuálního plánování s uživateli - Znalost tvorby vnitřních pravidel ke standardům kvality - Schopnost týmové spolupráce - Schopnost vést lidi - Schopnost koncepčně a metodicky řídit - Schopnost strategicky řídit a rozhodovat - Schopnost řešit konflikty - Schopnost vyjednávat - Schopnost delegovat úkoly - Organizační dovednosti - Znalost projektového a grantového řízení Osobnostní předpoklady - Respekt k lidským právům, svobodám a důstojnosti - Koncepční myšlení - Organizační a řídící schopnosti - Samostatnost - Rozhodnost - Důkladnost - Orientace v situaci a na lidi - Flexibilita - Vyzrálost - Empatie - Sebekontrola - Respekt k nadřízeným - Sebedůvěra - Tvořivost - Zodpovědnost - Vytrvalost - Vstřícnost - Schopnost osobnostního a profesního rozvoje - Odolnost vůči stresu a vysoké zátěži - Loajálnost Požadujeme: - praxi v sociálních službách - zkušenost s řízením pracovního kolektivu výhodou - zkušenost s konceptem Zotavení (Recovery) výhodou Nabízíme: - práci v kolektivu stabilní organizace - podporu v dalším profesím růstu, zaškolení - ohodnocení odpovídající standardu a kvalitě odvedené práce Charakteristika pracovní pozice - výkon činností sociální práce v sociálně terapeutických dílnách dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů - vedení sociálních spisů uživatelů služby a další související agendy - jednání se zájemci o službu a vedení databáze žadatelů - zajišťování analytické, koncepční a metodické činnosti v řízené službě - organizování, řízení a kontrola činnosti zařízení, vedení pracovníků Platové podmínky - 10.platová třída, odměňování dle NV 341/2017 Sb. (platové rozpětí dle započitatelné praxe od 29.740, - do 43.180, - Kč), příplatek za vedení dle počtu řízených pracovníků, možnost přiznání osobního hodnocení. Předpokládané datum nástupu: leden 2026 Přihlášky zasílejte na adresu organizace nebo mail (sekretariat@djbohumin.cz) nejpozději do 16.12.2025 a to ve formě: - strukturovaný životopis s přehledem vzdělání a praxe - motivační dopis Přihláška musí obsahovat: označení výběrového řízení, jméno, příjmení a titul, místo trvalého pobytu, kontaktní údaje na uchazeče a prohlášení o trestní bezúhonnosti uchazeče. V prvním kole výběrového řízení proběhne výběr uchazečů na základě splnění základních podmínek výběrového řízení, tj. odpovídající kvalifikace a dodání písemných materiálů uvedených výše. Žadatelé, kteří splní všechny požadavky 1. kola, budou pozváni do 2. kola výběrového řízení, které proběhne formou osobního rozhovoru s výběrovou komisí. O přesném termínu konání 2. kola výběrového řízení budou uchazeči předem informováni. Ke 2. kolu výběrového řízení (pohovoru) si pozvaní uchazeči s sebou přine
Domov Jistoty, příspěvková organizace Slezská
Martina Krenžolkováe-mail: sekretariat@djbohumin.cz
poptat práci
| Směnnost: | Jednosměnný provoz |
| Pracovněprávní vztah: | Dohoda o provedení práce, Dohoda o pracovní činnosti |
| Minimální stupeň vzdělání: | Základní + praktická škola |
| Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
| Pracovní poměr: | od 1. 1. 2026 |
| Mzdové rozpětí: | od 130 Kč/hod. |
Náplň práce: zajišťování pravidelného úklidu kancelářských, společných a sklepních prostor na ředitelství Domova Jistoty. Požadavky: čistý trestní rejstřík, zodpovědnost, samostatnost, spolehlivost, dobré komunikační dovednosti. Životopis s přehledem vzdělání a praxe vč. základní charakteristiky vykonávaných činností zasílejte do 10.12.2025 na e-mail: sekretariat@djbohumin.cz.
Zdroj: Úřad práce
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.09.2016Projekt finálně uzavřen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 02.10.2014Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 03.12.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 04.02.2013Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU




