DOLS-VÝROBA DVEŘÍ, OKEN, LISTOVNÍCH SCHRÁNEK, a.s.
Oficiální název: DOLS-výroba Dveří, Oken, Listovních Schránek, a.s.
DIČ: CZ25391941
Právní forma: Akciová společnost
Datová schránka: 8e2cd2k
Kontakty
- 583 710 111 - kovovýroba a hliníková výroba
- 800 185 247
- 777 785 985
- info@dols.cz
- export@dols.cz
Provozní doba
Pondělí | 07:00-15:00 | |
Úterý | 07:00-15:00 | |
Středa | 07:00-15:00 | Zavřeno |
Čtvrtek | 07:00-15:00 | |
Pátek | 07:00-15:00 | |
Sobota | zavřeno | |
Neděle | zavřeno |
Kontaktní osoby
- Vladimír Šimek - předseda představenstva
- Ing. Jan Zapletal, ml. - místopředseda představenstva
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
176207494/0600 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
CZ2706002260180176207494 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
Reference
- domovní listovní schránky - Bytové domy Na Vyhlídce, Praha 9 - Prosek
- domovní listovní schránky - Bytové domy Chlebovická, Praha
- hliníková výroba - ZUŠ JAROSLAVA KOCIANA Ústí nad Orlicí
- PVC okna - ZŠ Červená Voda
Činnosti firmy
- výroba a montáž
- plastová a hliníková okna a dveře
- doplňky
- posuvné systémy provádí
- kompletní řešení domovních vchodů
- provádí
- kompletní řešení hliníkových fasádních systémů
- provádí
- kompletní řešení zimních zahrad
- hliníkové fasádní systémy
- výroba
- poštovní schránky
- zvonková tabla
- vitríny
- přístřešky MHD
- slunolamy
- výroba
- obchodní regálové systémy
- prodej, montáž, e-shop
- videosystémy
- e-shop
- vitríny
- videosystémy
- poštovní schránky
- regály
- rozvodové skříně
Volná pracovní místa
DOLS-výroba Dveří, Oken, Listovních Schránek, a.s.
Eva Chovancová, tel.:776436183e-mail: chovancova@dols.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO (vyučení s maturitou) |
Jazyková znalost: | Angličtina - Aktivní, Němčina - Aktivní |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 23. 4. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 32 000 Kč/měsíc |
Požadujeme: o Aktivní znalost práce na PC (MS Office). o Nutná AKTIVNÍ znalost AJ nebo NJ. o Řidičský průkaz "B". o Dobré organizační schopnosti, dynamická osobnost. o Technická představivost, komunikativnost, svědomitost, spolehlivost, samostatnost. o Praxe na obdobné pozici výhodou. Pracovní náplň: o Zajištění aktivního prodeje kovovýrobků v tuzemsku i na export. o Obchodní komunikace se stávajícím okruhem zákazníků. o Zpracování a sledování obchodního případu. o Tvorba a podpora marketingu společnosti. Zaměstnanecké výhody: o Zázemí stabilní společnosti. o Volné víkendy a svátky - pracovní doba 37,5 hod./ týden o 25 dnů dovolené, dotované obědy v areálu společnosti o Příspěvky na penzijní / životní pojištění. o Finanční příspěvek při životním jubileu. o Odborné kurzy pro zvyšování kvalifikace zaměstnanců. o Odměna při splnění docházky bez absence.. Pracovní poměr na dobu určitou půl roku s možností prodloužení na neurčito. Kontakt : tele. od 7-15 hodin, e-mailem
DOLS-výroba Dveří, Oken, Listovních Schránek, a.s.
Eva Chovancová, tel.:776436183e-mail: chovancova@dols.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO (vyučení s maturitou) |
Jazyková znalost: | Angličtina - Pasivní |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 3. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 30 000 Kč/měsíc |
Požadujeme: " Aktivní znalost práce na PC (MS Office) nutné. " Čtení stavební dokumentace nutné. " Řidičský průkaz "B" nutné. " Zkušenosti v obchodní činnosti výhodou. " Technická představivost a základní znalost stavebních norem výhodou. " Znalost AutoCADu výhodou, alespoň základní znalost AJ. " Samostatnost, komunikativnost, svědomitost. " Časová flexibilita, kultivované vystupování, rychlé rozhodování. Náplň práce: " Zajišťování obchodní agendy střediska otvorových výplní. " Přijímání poptávek a následné zpracování cenových nabídek dle požadavků zákazníků. " Koordinace samotné realizace obchodních případů ve spolupráci s ostatními odděleními. Zaměstnanecké výhody: " Zázemí stabilní společnosti, práce v Šumperku " Pracovní režim Po-Pá, pracovní doba 7,5 hod., od 6.00 - 14.00 hodin " 25 dnů dovolené, dotované obědy v areálu společnosti " Příspěvky na penzijní / životní pojištění " Finanční příspěvek při životním jubileu " Odborné kurzy pro zvyšování kvalifikace zaměstnanců " Odměna při splnění docházky bez absence Kontakt: telefonicky: 7-15 hodin, osobně po tel. domluvě od 9-14 hodin. Místo výkonu práce: Nemocniční 13 a Blanická 12, Šumperk Pozn.: Vybraní uchazeči budou zaměstnavatelem kontaktováni.
Zdroj: Úřad práce
- Služby pro školy/Drobné stavební práce, materiál
- plastová a hliníková okna a dveře
- doplňky
- posuvné systémy
- poštovní schránky
- zvonková tabla
- vitríny
- kompletní řešení domovních vchodů
- kompletní řešení hliníkových fasádních systémů
Služby pro školy/Bezpečnost a ostraha škol
prodej, montáž, e-shop
- videosystémy
výroba a montáž
provádí
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost (EFRR)
Datum alokace: 06.05.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.03.2017Projekt finálně uzavřen
OP Podnikání a inovace (ERDF)
Datum alokace: 28.05.2012Projekt dokončen
OP Podnikání a inovace (ERDF)
Datum alokace: 04.05.2011Projekt dokončen
OP Podnikání a inovace (ERDF)
Datum alokace: 04.01.2011Projekt dokončen
OP Podnikání a inovace (ERDF)
Datum alokace: 21.10.2010Projekt dokončen
OP Podnikání a inovace (ERDF)
Datum alokace: 26.05.2010Projekt dokončen
OP Podnikání a inovace (ERDF)
Datum alokace: 16.02.2010Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU