Diecézní charita ostravsko-opavská
Oficiální název: Diecézní charita ostravsko-opavská
DIČ: CZ66181127
Právní forma: Evidované církevní právnické osoby
Datová schránka: ezjuxnu
Kontakty
- 599 525 941
- 733 741 712
- info@dchoo.charita.cz
Provozní doba
| Pondělí | 08:00-16:00 |
| Úterý | 08:00-16:00 |
| Středa | 08:00-16:00 |
| Čtvrtek | 08:00-16:00 |
| Pátek | 08:00-16:00 |
| Sobota | zavřeno |
| Neděle | zavřeno |
Kontaktní osoby
- Mgr. Lukáš Curylo - ředitel
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
1035006028/5500 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 |
|
24681090/5500 DPH účet, zveřejněn 14.09.2016 |
|
Pobočky
Diecézní charita ostravsko-opavská - Výhradní 518/18, Kunčičky, Ostrava
PORADENSKÉ A INFORMAČNÍ CENTRUM, NÍZKOPRAHOVÉ ZAŘÍZENÍ PRO DĚTI A MLÁDEŽ - Betonářská 790/12, Muglinov, Ostrava
STŘEDISKO HUMANITÁRNÍ POMOCI A ROZVOJOVÉ SPOLUPRÁCE - Kratochvílova 931/3, Moravská Ostrava, Ostrava
Činnosti firmy
- diecézní charita
Volná pracovní místa
Diecézní charita ostravsko-opavská
Diana Červenkováe-mail: personalni@dchoo.charita.cz
poptat práci
| Směnnost: | Jednosměnný provoz |
| Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
| Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
| Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
| Pracovní poměr: | od 1. 12. 2025 |
| Mzdové rozpětí: | od 34 000 Kč/měsíc do 38 000 Kč/měsíc |
Jsi to právě ty, koho hledáme? Dej nám o sobě vědět. Pošli nám do 14.12.2025 strukturovaný životopis a motivační dopis na e-mail: personalni@dchoo.charita.cz, do předmětu zprávy uveď: VŘ - Projektový manažer. K ústnímu pohovoru pozveme vybrané uchazeče, oznámení o výsledku přijímacího řízení obdržíte telefonicky nebo e-mailem. Informace o zásadách zpracování osobních údajů jsou dostupné na webových stránkách organizace. Co tě u nás čeká: -sledování a vytipovávání vhodných dotačních titulů ze státního rozpočtu, rozpočtů krajů, obcí, evropských strukturálních fondů, nadací a jiných zdrojů, -příprava a zpracování projektových žádostí, spolupráce s jednotlivými středisky Diecézní charity ostravsko-opavské, -řízení projektů, spolupráce při realizaci a vyúčtování projektů, komunikace s poskytovateli dotací a grantů, -poskytování metodické podpory Charitám při přípravě projektových žádostí a realizaci projektů, -podílení se na připomínkování pravidel pro čerpání dotačních prostředků. Co bys měl umět: -požadujeme VŠ vzdělání a orientaci v dotační problematice v oblasti sociálních služeb, -měl bys mít prokazatelné zkušenosti s přípravou a realizací projektů financovaných z grantů a dotací, -hravě zvládat práci na PC (Teams, Word, Excel, internet), -zvládnout samostatnou i týmovou práci, být zodpovědný, flexibilní a odolný vůči stresu, -oceníme dobré komunikační schopnosti, -samozřejmostí je trestní bezúhonnost (čistý trestní rejstřík) a zdravotní způsobilost, -bude fajn, když budeš mít zkušenosti s prací v neziskové organizaci. Co ti můžeme nabídnout: -poskytneme ti zázemí stabilní organizace s více než pětadvacetiletou historií, nadstandardní firemní kulturu charitní organizace a tým skvělých kolegů, -najdeš u nás zajímavou, kreativní a smysluplnou práci s možností osobnostního rozvoje i pravidelnou podporu supervize, -nabízíme pracovní smlouvu na dobu určitou (s možností prodloužení na dobu neurčitou), flexibilní pracovní dobu od pondělí do pátku a hrubou mzdu v rozmezí 34 000 Kč až 38 000 Kč (při plném pracovním úvazku 37,5 h. týdně), -firemní benefity: mobilní telefon, 5 týdnů dovolené, stravenkový paušál, penzijní připojištění, teambuildingové akce, home office, sick days a další. -nástup: leden 2026 (případně dohodou).
Diecézní charita ostravsko-opavská; Nízkoprahové zařízení pro děti a mládež Horizont
Kontakte-mail: personalni@dchoo.charita.cz
poptat práci
| Směnnost: | Jednosměnný provoz |
| Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
| Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
| Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
| Pracovní poměr: | od 1. 12. 2025 |
| Mzdové rozpětí: | od 33 000 Kč/měsíc do 35 000 Kč/měsíc |
Jsi to právě ty, koho hledáme? Dej nám o sobě vědět. Pošli nám strukturovaný životopis a motivační dopis do 7.12.2025 na e-mail: personalni@dchoo.charita.cz. Do předmětu zprávy uveďte: VŘ - sociální pracovník/ice nízkoprahového klubu Horizont. K ústnímu pohovoru pozveme vybrané uchazeče, oznámení o výsledku přijímacího řízení obdržíte telefonicky nebo e-mailem. Informace o zásadách zpracování osobních údajů jsou dostupné na webových stránkách organizace. Pro Nízkoprahové zařízení pro děti a mládež Horizont hledáme nového kolegu/kolegyni na místo sociální/ho pracovníka/pracovnice. Baví tě práce s dětmi a mládeží, jsi kreativní, komunikativní a spolehlivý? Pak hledáme právě tebe. Co tě u nás čeká: -Budeš tvořit volnočasový i preventivní program pro děti a mládež ve věku od 6 do 19 let, které navštěvují nízkoprahový klub Horizont. -Budeš s dětmi tvořit individuální plán a poskytneš jim pomocnou ruku, když budou potřebovat řešit věci, se kterými si neví rady. -Budeš se podílet na tvorbě vnitřních pravidel sociální služby, povedeš spisovou dokumentaci. Co bys měl umět: -Musíš mít odborné vzdělání podle zákona o sociálních službách č. 108/2006 Sb. (min. VOŠ se sociálním zaměřením) a znát standardy kvality sociálních služeb. -Zvládneš práci na PC (Word, Excel, internet), která je potřebná pro zpracování související administrativy. -Dokážeš pracovat v týmu i samostatně, umíš být aktivní, empatický a komunikovat v každé situaci. Samozřejmostí je mít čistý trestní rejstřík. -Protože jsme nezisková církevní organizace, je pro nás důležité mít úctu a respekt ke všem lidem, ať už jsou v jakékoliv aktuální životní situaci. -Oceníme aktivní řidičské dovednosti. Co ti můžeme nabídnout: -Poskytneme ti zázemí stabilní organizace s více než pětadvacetiletou historií, nadstandardní firemní kulturu charitní organizace a tým skvělých kolegů, který za tebou bude stát. -U nás najdeš zajímavou, kreativní a smysluplnou práci s možností osobnostního rozvoje i pravidelnou podporu supervize. -Mobilní telefon, notebook, stravenkový paušál, home office, flexibilní pracovní doba, sick days, 5 týdnů dovolené, příspěvek na penzijní pojištění, teambuildingové akce a další benefity. -Nabízíme pracovní smlouvu na dobu určitou (zástup za MD), flexibilní pracovní dobu od pondělí do pátku a hrubou mzdu v rozmezí 33 000 Kč až 35 000 Kč (při plném pracovním úvazku 37,5 h. týdně). Předpokládaný nástup: ihned, dohodou. Zaměstnanecké výhody: Mobilní telefon, notebook, stravenkový paušál, home office, flexibilní pracovní doba, sick days, 5 týdnů dovolené, příspěvek na penzijní pojištění, teambuildingové akce a další benefity.
Zdroj: Úřad práce
Realizované projekty podpořené z fondů EU
Integrovaný regionální OP (EFRR REACT-EU)
Datum alokace: 12.04.2023Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.07.2020Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.03.2017Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.03.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 29.08.2016Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 29.08.2016Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 27.05.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
ROP NUTS II Moravskoslezsko (ERDF)
Datum alokace: 24.11.2015Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 28.08.2013Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 07.06.2012Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 31.01.2012Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 30.01.2012Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 17.05.2010Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU




