DENNÍ STACIONÁŘ DLOUHÁ

Dlouhá 515/14
Cheb
350 02 Cheb 2

Oficiální název: Správa zdravotních a sociálních služeb Cheb, příspěvková organizace

IČ: 70887985
Právní forma: Příspěvková organizace
Datová schránka: baxk7vu

Kontakty

Provozní doba

Pondělí07:00-15:30
Úterý07:00-15:30
Středa07:00-15:30
Čtvrtek07:00-15:30
Pátek07:00-15:30Zavřeno
Sobotazavřeno
Nedělezavřeno

Webové prezentace

Sociální sítě

Provozovatel

Činnosti firmy

    denní stacionář
  • osoby od 27 let věku výše s chronickým onemocněním, s mentálním postižením, kombinovaným postižením (kombinované postižení - mentální postižení v kombinaci s tělesným postižením) nebo s jiným zdravotním postižením, zejména osobám, jejichž stav odpovídá těžké nebo úplné závislosti, v případě osob s mentálním postižením též středně těžké závislosti na pomoci jiné fyzické osoby při zajištění péče o vlastní osobu a při zajištění soběstačnosti vymezené zákonem č. 108/2006 Sb.
  • kapacita 10 osob

Volná pracovní místa

Ortoptista/ka
Pracoviště a kontakty

Správa zdravotních a sociálních služeb Cheb, příspěvková organizace

Bc. Petra Tomková DiS.
e-mail: reditel@szss-cheb.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:VŠ Bakalářské
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 10. 2025
Mzdové rozpětí:od 29 740 Kč/měsíc do 43 180 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Místo výkonu práce: Pastýřská 4, 350 02 Cheb. Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) - poté možné prodloužení. Nástup možný od 1.10.2025 nebo po domluvě jinak. Pracovní doba: Po-Pá. Náplň práce: práce s dětmi v oční ordinaci. Požadujeme: bakalářský stupeň vzdělání v oboru "ortoptika", praxe není podmínkou, empatie k dětem je pro nás samozřejmostí. Nabízíme: po zkušební době se přiděluje osobní příplatek, pravidelné vzdělávání, příspěvek na stravné a penzijní pojištění, 5 týdnů dovolené. Kontakt pro zájemce: e-mailem (zaslat životopis).

Pracovník/ce v sociálních službách v pečovatelské službě (2 místa)
Pracoviště a kontakty

Správa zdravotních a sociálních služeb Cheb, příspěvková organizace -005

Bc. Petra Tomková DiS.
e-mail: reditel@szss-cheb.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:Střední odborné (vyučen)
Jazyková znalost:Čeština - Aktivní
Požadovaná dovednost:
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 1. 2026
Mzdové rozpětí:od 28 970 Kč/měsíc do 31 000 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Místo výkonu práce: Dragounská 2272/12, 350 02 Cheb. Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) - poté možné prodloužení. Pracovní doba: Po-Ne vč. svátků 7:00-19:00 h (víkend vychází přibližně 1x, maximálně 2x do měsíce s přidělným náhradním volnem v týdnu). Požadujeme: minimálně ukončené vzdělání s výučním listem, řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič/ka), kurz pracovníků v sociálních službách výhodou (není podmínkou), znalost českého jazyka slovem i písmem na úrovni C2, uchazeč/ka s praxí dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách bude zvýhodněn/a, psychická i fyzická odolnost, empatie, týmový/á pracovník/ce. Nabízíme: po zkušební době se přiděluje osobní příplatek, pravidelné vzdělávání, příspěvek na stravné a důchodové připojištění, 5 týdnů dovolené. Kontakt pro zájemce: e-mailem (uchzaeči budou pozváni k výběrovému řízení na základě zaslaného strukturovaného životopisu).

Zdroj: Úřad práce

Odeslat poptávku nebo dotaz firmě

DENNÍ STACIONÁŘ DLOUHÁ


Zadejte poptávku nebo dotaz:

Formulář je určen výhradně k zasílání poptávek nebo dotazů souvisejících s činností vybrané firmy.
Zprávy jsou redigovány našimi operátorkami. Po jejich schválení jsou odeslány adresátovi.

Kontrolní otázka, jako ochrana proti automatickému spamu:

      doplňte číslo, např.: 12

Kliknutím na tlačítko odeslat potvrzujete, že jste se seznámili se zpracováním osobních údajů

Mapa ČR
Mapa kraje

Logo

Soubory cookies umožňují správné a úplné používání webových stránek

Další informace zobrazíte kliknutím na Informace o cookies.