CHRIŠTOF, spol. s r.o.
Kontakty
- 414 113 819 - ředitel provozu
- 414 113 813 - vedoucí
- 602 103 312
- info@christof.cz
- valis@christof.cz
Otevírací doba
| Pondělí | 06:00-22:00 |
| Úterý | 06:00-22:00 |
| Středa | 06:00-22:00 |
| Čtvrtek | 06:00-22:00 |
| Pátek | 06:00-22:00 |
| Sobota | zavřeno |
| Neděle | zavřeno |
Kontaktní osoby
- Jan Chrištof, ml. - jednatel
- Ing. David Vališ - ředitel provozu
Webové prezentace
Bankovní účty
1298662/0800 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 |
|
3292512/0800 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 |
|
306744731/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 |
|
3850852/0800 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 |
|
1560558349/0800 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 |
|
8942700277/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 |
|
Ústředí
Činnosti firmy
- komplexní servis a pronájem
- zdravotnické a hotelové prádlo
- prádlo pro ústavy sociální péče a domovy pro seniory
- prádelna
Volná pracovní místa
CHRIŠTOF, spol. s r.o., provozovna Štětí
Lucie Křivánková, tel.:733 789 991e-mail: krivankova@christof.cz
poptat práci
| Směnnost: | Třísměnný provoz |
| Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
| Minimální stupeň vzdělání: | Střední odborné (vyučen) |
| Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
| Pracovní poměr: | od 1. 1. 2026 |
| Mzdové rozpětí: | od 200 Kč/hod. do 230 Kč/hod. |
Hledáme pracovníky na hlavní pracovní poměr do třísměnného provozu (6:00 - 14:00; 14:00 - 22:00, 22:00 - 6:00) jako posilu do stávajícího provozu prádelny pro manipulaci s čistým prádlem (třídění, třepání a sušení prádla, vkládání prádla do žehlících linek, odebírání vyžehleného prádla, skládání prádla, příprava a expedice vyžehleného prádla). Požadujeme čistotnou a pečlivou práci s prádlem, pracovní a hygienické návyky, dobrou fyzickou i psychickou kondici, pracovitost, spolehlivost, časovou flexibilitu a zodpovědnost. Jednotlivé pracovní pozice nevyžadují složité a časově náročné zapracování. Zároveň požadujeme důsledné dodržování hygienických standardů a hygienických norem. Výše mzdy je přímo odvislá od pracovního nasazení, technologické kázně a vlastní pracovní morálky. K pracovnímu pohovoru je nutné doložit životopis. K nástupu do pracovního poměru je nutné mít platné osobní doklady - občanský průkaz, karta pojištěnce ZP, potvrzení o pobírání důchodu - pokud náleží, lékařskou prohlídku, dále doklad o vzdělání a zápočtový list z předchozího zaměstnání. Nabízíme práci v prosperující společnosti s moderními technologiemi v dostupné lokalitě Štětí a v příjemném pracovním prostředí, odpovídající a motivační finanční ohodnocení dle praxe a zkušeností, příspěvek na dopravu do zaměstnání až 2.070 Kč za měsíc, příspěvek na stravování - stravenkový paušál 123 Kč/den, odměnu při pracovním výročí podle délky zaměstnání 1.800 - 8.500 Kč, odměnu při životních výročích 1.000 - 4.000 Kč, odměnu při odchodu do důchodu 2.000 - 6.000 Kč, příspěvek na zdravotní preventivní péči 700 Kč za měsíc, příspěvek dárcům krve 1000 Kč za odběr. Nástup ihned nebo dle dohody. Pracovní poměr zpočátku na dobu určitou, ale vždy s možností prodloužení nebo sjednání na neurčito dle zapracování.
Zdroj: Úřad práce
Veřejné zakázky
Firma je kvalifikovaným dodavatelem veřejných zakázek
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost (EFRR)
Datum alokace: 01.12.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Zdroj: Strukturální fondy EU





