1

ČESKÁ REPUBLIKA-KANCELÁŘ POSLANECKÉ SNĚMOVNY

Sněmovní 176/4
Malá Strana
Praha
118 00 Praha 011

Oficiální název: Česká republika - Kancelář Poslanecké sněmovny

IČ: 00006572
DIČ: CZ00006572
Právní forma: Organizační složka státu
Datová schránka: bykaigw
odeslat poptávku

Kontakty

  • 257 171 111 - spojovatelka
  • 257 171 717 - poskytování informací podle zák. č. 106/1999 Sb.
  • posta@psp.cz

Kontaktní osoby

  • Ing. Markéta Pekarová Adamová - předsedkyně, poslanecké sněmovny

Webové prezentace

Sociální sítě

Činnosti firmy

  • Kancelář poslanecké sněmovny parlamentu ČR

Veřejné zakázky

Profil zadavatele
Číslo formulářeČíslo profiluWeb
F2018-017579Z2018-017579nen.nipez.cz
Vyhlášené veřejné zakázky

Kancelářské potřeby a drogistické zboží – III

Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2023-016930Dodávky11 400 000,00 Kč
detail VZ

Místo plnění: Praha

Popis veřejné zakázky

Předmětem veřejné zakázky je dodávka tonerů, kancelářských potřeb a drogistického zboží (dále jen „zboží“) a konfigurace stávajícího programového vybavení účastníka zadávacího řízení pro potřeby realizace nákupů přes e-shop. Zadavatel bude na základě uzavřené smlouvy pořizovat zboží pro zajištění svého provozu. Zadavatel stanovil pro účely zadávacího řízení seznam položek nejčastěji pořizovaných, které uvedl v tabulce „Nabídkový formulář“. Těmito položkami specifikuje zadavatel předmět plnění veřejné zakázky tak, aby byl shodný pro všechny účastníky zadávacího řízení a umožňoval předložení vzájemně porovnatelných nabídek.

Květinová výzdoba a údržba stálé zeleně ve vybraných objektech zadavatele - II

Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2023-011330Dodávky11 000 000,00 Kč
detail VZ

Místo plnění: Praha Střední Čechy

Popis veřejné zakázky

Předmětem plnění veřejné zakázky je zajištění květinové výzdoby, vč. aranžérských prací a údržba zeleně ve vybraných objektech zadavatele. Prostory objektů zadavatele, vč. prostor, které mívá zadavatel zapůjčeny, slouží jednak k běžnému provoznímu využití, ale též k pořádání různých reprezentativních a protokolárních akcí, jsou trvale vybaveny zelení (hrnkové květiny a rostliny). Kromě toho jsou jak pravidelně, tak mimořádně, vybavovány různými květinovými dekoracemi.

Dodání a montáž regálových systémů pro nová pracoviště odboru Parlamentní knihovna a Archiv Poslanecké sněmovny Kanceláře Poslanecké sněmovny v komplexu budov Nejvyššího kontrolního úřadu na Praze 7 -

Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2023-009721Dodávky24 750 000,00 Kč
detail VZ
Popis veřejné zakázky

Předmětem plnění této veřejné zakázky je zajištění dodávky a montáže kompaktních posuvných a stacionárních regálových systémů pro uložení knihovního fondu Parlamentní knihovny a archivního fondu Archivu Poslanecké sněmovny v nově vybudovaných depositářích pro Kancelář Poslanecké sněmovny.

Systém elektronické spisové služby a správy dokumentů pro Kancelář Poslanecké sněmovny České republiky

Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2023-001920Dodávky25 000 000,00 Kč
detail VZ

Místo plnění: Praha

Popis veřejné zakázky

Předmětem veřejné zakázky je dodávka software, hardware a služeb pro systém elektronické spisové služby a správy dokumentů.

Organizační zajištění akcí Poslanecké sněmovny v rámci předsednictví České republiky v Radě Evropské unie

Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2020-030582Služby32 000 000,00 Kč
detail VZ

Místo plnění: hlavní město Praha

Popis veřejné zakázky

Předmětem plnění veřejné zakázky je organizační zajištění akcí Poslanecké sněmovny v rámci předsednictví České republiky v Radě Evropské unie. Plnění bude realizováno na základě Rámcové dohody, která tvoří přílohu č. 3 zadávací dokumentace. Akce budou konány na území hlavního města Prahy v období od 09/2022 do 06/2023. Většina akcí bude probíhat v jazykovém režimu ČJ, AJ, FJ, avšak plánovány jsou rovněž akce režimu všech 24 úředních jazyků EU. Přehled a harmonogram plánovaných akcí je k nahlédnutí v příloze č. 1 vzoru Rámcové dohody. Pořádáním akcí se rozumí poskytování služeb vymezených v příloze č. 2 vzoru Rámcové dohody, která je přílohou č. 3 zadávací dokumentace (dále jen „služby“). Konkrétní rozsah poskytovaných služeb při pořádání každé konkrétní akce bude mezi klientem a poskytovatelem dojednán během přípravy každé z akcí.

PŘEDBĚŽNÁ TRŽNÍ KONZULTACE - Parlamentní dimenze českého předsednictví v Radě EU ve 2. polovině roku 2022

Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2021-024379Služby1,00 Kč
detail VZ
Popis veřejné zakázky

Předmětem této předběžné tržní konzultace veřejné zakázky je zajištění konferenčních prostor, parkovacích kapacit, cateringu, služeb informačních technologií, kyberbezpečnosti a personální zabezpečení meziparlamentních konferencí souvisejících s českým předsednictvím v Radě EU ve 2. polovině roku 2022.

PŘEDBĚŽNÁ TRŽNÍ KONZULTACE - Převedení EED a Archivních dokumentů do národního standardu eSSL

Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2022-009526Dodávky1,00 Kč
detail VZ
Popis veřejné zakázky

Zadavatel má v plánu poptávat službu, jejíž účel spočívá v převedení dokumentů ze stávající elektronické evidence dokumentů zadavatele spolu s archivními dokumenty do formátu, který bude v souladu platným právem. Většinovým zdrojem dat bude spisová služba zadavatele EED (včetně archivů) pracující v prostředí HCL Notes/Domino. Účelem těchto předběžných tržních konzultací je: 1) ověření u potenciálních dodavatelů, zda budou schopni splnit a nabídnout zadavatelem požadovaný předmět plnění, a 2) zjištění orientační ceny, za kterou by zadavatelem požadovaný předmět plnění byli potenciální dodavatelé schopni splnit, a to z důvodu stanovení předpokládané hodnoty veřejné zakázky a zvolení vhodného druhu zadávacího řízení podle ZZVZ.

více veřejných zakázek

Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj

Bankovní účty určené ke zveřejnění

10022-5622001/0710
Zveřejněn 02.12.2016
0710
5622001/0710
Zveřejněn 02.12.2016
0710
27-5622001/0710
Zveřejněn 02.12.2016
0710
20028-5622001/0710
Zveřejněn 02.12.2016
0710

Zdroj: Registr plátců DPH

Odeslat poptávku nebo dotaz firmě

ČESKÁ REPUBLIKA-KANCELÁŘ POSLANECKÉ SNĚMOVNY


Zadejte poptávku nebo dotaz:

Formulář je určen výhradně k zasílání poptávek nebo dotazů souvisejících s činností vybrané firmy.
Zprávy jsou redigovány našimi operátorkami. Po jejich schválení jsou odeslány adresátovi.

Kontrolní otázka, jako ochrana proti automatickému spamu:

      doplňte číslo, např.: 12

Kliknutím na tlačítko odeslat potvrzujete, že jste se seznámili se zpracováním osobních údajů

Další firmy z oboru

Ústřední orgány ČR

MINISTERSTVO FINANCÍ - Letenská 525/15, Malá Strana, Prahaweb

Mapa ČR
Mapa kraje

QR kód firmy

QR kód

Soubory cookies umožňují správné a úplné používání webových stránek

Další informace zobrazíte kliknutím na Informace o cookies.