1

BOSTON SCIENTIFIC ČESKÁ REPUBLIKA s.r.o.

Karla Engliše 3219/4
Smíchov
Praha
150 00 Praha 5

Oficiální název: Boston Scientific Česká republika s.r.o.

IČ: 25635972
DIČ: CZ25635972
Právní forma: Společnost s ručením omezeným
Datová schránka: ccxsjr7

Kontakty

  • 296 331 900

Otevírací doba

PO 08:00-17:00 hod.
ÚT 08:00-17:00 hod.
ST 08:00-17:00 hod.
ČT 08:00-17:00 hod.
PÁ 08:00-17:00 hod.   Brzy otevírá

Webové prezentace

Sociální sítě

Bankovní účty

3156100001/7910
DPH účet, zveřejněn 14.01.2014
7910
2551700205/2600
DPH účet, zveřejněn 06.01.2024
2600

Činnosti firmy

    velkoobchod
  • přístroje (farmaceutické, zdravotnické a ortopedické)

Volná pracovní místa

Ostatní řídící pracovníci v oblastech příbuzných obchodu a marketingu
Pracoviště a kontakty

Boston Scientific Česká republika s.r.o.

Martina Pfeiferová
e-mail: Martina.pfeifrova@ibs-sro.com
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:VŠ Bakalářské
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 2. 5. 2024
Mzdové rozpětí:od 343 000 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Kontakt: e-mail: martina.llimner@ ibs-sro.com Požadavky: " Budete vytvářet, řídit a vést vývoj a realizaci marketingových a prodejních strategií pro konkrétní produkty Boston Scientific. " Převezmete odpovědnost za celkový prodej a obchodní výkonnost, včetně odpovědnosti za zisk a ztrátu. " Budete zodpovědný za řízení všech aspektů divizních produktových franšíz za účelem vytvoření a udržení vedoucí pozice na trhu v zemi pro jednotlivé produktové řady. " Budete určete a implementovat vhodné modely prodeje podle zeměpisné oblasti, města nebo účtu, abyste maximalizovali výnosy a zisk. " Povedete tvorbu strategického plánu prostřednictvím hodnocení tržních příležitostí a segmentace zákazníků. " Usnadníte realizaci plánu prostřednictvím vedení a koučování členů marketingového a prodejního týmu. Průmyslové znalosti: " Zodpovědnost za poskytování trvalých nástrojů a vzdělávání členům skupiny, aby byla zajištěna aktuální znalost odvětví, konkurence a produktů; " Udržování znalostí o průmyslu a konkurenci a neustále hledání informací od lékařů, dodavatelů a dalších, ke stanovování priorit a strategií " Shromažďování údajů o prodejních taktikách konkurentů a příprava podkladů pro tým " Informování marketingových organizaci; " Udržování povědomí o průmyslových trendech a jejich dopadu na místní/regionální prodejní aktivity. Business Management: " Průběžné sledování výkonnosti prodeje " Iniciace nápravných opatření " příprava zpráv, shrnutí, analýzy a dokumentace o všech aspektech řízení regionu; " Spolupráce se zaměstnanci podpory prodeje/marketingu v činnostech, jako je podpora prodeje, školení nebo průzkum trhu při plánování a realizace speciálních projektů; " Zajišťování efektivní implementace reprezentativních zákaznických záznamů, klíčových kontaktů, zpráv a firemních zásad; " Vývoj a provedení prodejní strategie a aktivity; " Plánování a kontrola výdajů, aby bylo zajištěno plnění prodejních cílů v rámci rozpočtu; " Provedení čtvrtletní kontroly prodeje s týmem a manažerem, " Úprava strategie v souladu s požadavky země. Marketingové/prodejní zkušenosti: " Příprava čtvrtletní regionální prognózy prodeje " Podílení se na určování tržního potenciálu a odhadů prodejních nákladů; " Identifikace mezer v prognóze prodeje, " Tvorba nápravné strategie a zavedení agresivního růstu prodeje; " Práce a doporučení analýz, rozšíření nových polních území; " Zodpovědnost za vývoj, implementaci a monitorování programu zaměřeného na region; " Identifikace a určení propagačních programů a materiálů, které pomohou podpořit plán prodeje a strategii; " Sdílení osobní prodejní zkušenosti způsobem, který motivuje ostatní a učí použitelné dovednosti; " Rozsáhlý koučink týmu v oboru na disciplinovaném prodejním modelu; " Modelace silné prodejní dovednosti před zákazníkem s ostatními přítomnými a bez převzetí prodejního procesu; " Aktivní podpora firemní/divizní prodejní iniciativy tím, že aktivně pomáhá při školení a ovlivňuje jejich tým.

Ostatní řídící pracovníci v oblastech příbuzných obchodu a marketingu
Pracoviště a kontakty

Boston Scientific Česká republika s.r.o.

Martina Pfeiferová
e-mail: Martina.pfeifrova@ibs-sro.com
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:VŠ Bakalářské
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 8. 7. 2024
Mzdové rozpětí:od 343 000 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

kontakt - Pfeiferová Martina, e-mail: Martina.pfeifrova@ibs-sro.com Požadavky: " Budete vytvářet, řídit a vést vývoj a realizaci marketingových a prodejních strategií pro konkrétní produkty Boston Scientific. " Převezmete odpovědnost za celkový prodej a obchodní výkonnost, včetně odpovědnosti za zisk a ztrátu. " Budete zodpovědný za řízení všech aspektů divizních produktových franšíz za účelem vytvoření a udržení vedoucí pozice na trhu v zemi pro jednotlivé produktové řady. " Budete určete a implementovat vhodné modely prodeje podle zeměpisné oblasti, města nebo účtu, abyste maximalizovali výnosy a zisk. " Povedete tvorbu strategického plánu prostřednictvím hodnocení tržních příležitostí a segmentace zákazníků. " Usnadníte realizaci plánu prostřednictvím vedení a koučování členů marketingového a prodejního týmu. Průmyslové znalosti: " Zodpovědnost za poskytování trvalých nástrojů a vzdělávání členům skupiny, aby byla zajištěna aktuální znalost odvětví, konkurence a produktů; " Udržování znalostí o průmyslu a konkurenci a neustále hledání informací od lékařů, dodavatelů a dalších, ke stanovování priorit a strategií " Shromažďování údajů o prodejních taktikách konkurentů a příprava podkladů pro tým " Informování marketingových organizaci; " Udržování povědomí o průmyslových trendech a jejich dopadu na místní/regionální prodejní aktivity. Business Management: " Průběžné sledování výkonnosti prodeje " Iniciace nápravných opatření " příprava zpráv, shrnutí, analýzy a dokumentace o všech aspektech řízení regionu; " Spolupráce se zaměstnanci podpory prodeje/marketingu v činnostech, jako je podpora prodeje, školení nebo průzkum trhu při plánování a realizace speciálních projektů; " Zajišťování efektivní implementace reprezentativních zákaznických záznamů, klíčových kontaktů, zpráv a firemních zásad; " Vývoj a provedení prodejní strategie a aktivity; " Plánování a kontrola výdajů, aby bylo zajištěno plnění prodejních cílů v rámci rozpočtu; " Provedení čtvrtletní kontroly prodeje s týmem a manažerem, " Úprava strategie v souladu s požadavky země. Marketingové/prodejní zkušenosti: " Příprava čtvrtletní regionální prognózy prodeje " Podílení se na určování tržního potenciálu a odhadů prodejních nákladů; " Identifikace mezer v prognóze prodeje, " Tvorba nápravné strategie a zavedení agresivního růstu prodeje; " Práce a doporučení analýz, rozšíření nových polních území; " Zodpovědnost za vývoj, implementaci a monitorování programu zaměřeného na region; " Identifikace a určení propagačních programů a materiálů, které pomohou podpořit plán prodeje a strategii; " Sdílení osobní prodejní zkušenosti způsobem, který motivuje ostatní a učí použitelné dovednosti; " Rozsáhlý koučink týmu v oboru na disciplinovaném prodejním modelu; " Modelace silné prodejní dovednosti před zákazníkem s ostatními přítomnými a bez převzetí prodejního procesu; " Aktivní podpora firemní/divizní prodejní iniciativy tím, že aktivně pomáhá při školení a ovlivňuje jejich tým.

Zdroj: Úřad práce

Veřejné zakázky

Firma je kvalifikovaným dodavatelem veřejných zakázek

Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj

Mapa ČR
Mapa kraje

Soubory cookies umožňují správné a úplné používání webových stránek

Další informace zobrazíte kliknutím na Informace o cookies.