Biskupství královéhradecké
Oficiální název: Biskupství královéhradecké
DIČ: CZ00445134
Právní forma: Evidované církevní právnické osoby
Datová schránka: d4yig97
Kontakty
- 495 063 611 - spojovatelka
- 733 616 459
- biskupstvi@bihk.cz
- srsen@bihk.cz
Kontaktní osoby
- Mons. JUDr. Ing. Jan Vokál, JU.D. - biskup
- Pavel Sršeň - tiskový mluvčí
Webové prezentace
Bankovní účty
1006010044/5500 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
5220014861/5500 DPH účet, zveřejněn 31.05.2019 | ![]() |
447662/0800 DPH účet, zveřejněn 30.11.2023 | ![]() |
Činnosti firmy
- biskupství
Volná pracovní místa
Biskupství královéhradecké
Ing. Taťána Blažková, tel.:603 458 843e-mail: personalni@bihk.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Požadované vzdělání: | |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 9. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 28 000 Kč/měsíc |
Práce, která má smysl – nejen profesně, ale i lidsky Hledáte zaměstnání, kde nejde jen o výkon, ale i o hodnoty, vztahy a službu? Přidejte se k nám – do týmu, který se stará o správu církevního majetku s respektem, pečlivostí a vědomím, že i technická a administrativní práce může být službou s přesahem. Nabízíme stabilní zázemí, přátelské prostředí v centru Hradce Králové a možnost podílet se na něčem, co má hlubší smysl. Co bude Vaší hlavní náplní práce? Zajištění hladkého chodu správy budov. - Budete mít na starosti administrativní agendu spojenou se správou a údržbou nemovitostí – od dokumentace až po komunikaci s nájemci. Práce s dokumenty a smlouvami. - Budete kontrolovat dokumentaci, připravovat podklady pro vyúčtování nákladů a uzavírat nájemní smlouvy (máme vzorové smlouvy). Komunikace s nájemci a dodavateli - Čeká Vás každodenní kontakt s nájemci i řemeslníky – domlouvání oprav, přebírání hotových prací, přehlašování služeb jako je voda, teplo nebo elektřina. Administrativa, která dává smysl - Vaše práce bude mít přímý dopad – díky Vám budou budovy v pořádku, nájemci spokojení a vše bude fungovat tak, jak má. Co od Vás očekáváme? Vzdělání a odborné znalosti • SŠ nebo VŠ vzdělání stavebního směru • Dobrá orientace v administrativě a technické dokumentaci • Velmi dobrá znalost práce na PC, zejména v Excelu Osobní předpoklady • Samostatnost, pečlivost a zodpovědný přístup • Schopnost jasně a vstřícně komunikovat • Orientace v církevním prostředí je výhodou, nikoli podmínkou Co Vám nabízíme? Stabilní zázemí a smysluplnou práci • Pracovní poměr na plný úvazek ve stabilní organizaci a dlouhodobá spolupráce, pokud bude oboustranná spokojenost. • Příjemné pracovní prostředí v centru Hradce Králové. • Odborné vedení a podporu při zapracování. Flexibilita a benefity • Pružná pracovní doba. • 5 týdnů dovolené s možností čerpání i ve zkušební době. • Příspěvek na stravování. Nástup • Ideálně v průběhu září až října 2025 – rádi se přizpůsobíme.
Biskupství královéhradecké
Ing. Taťána Blažková, tel.:603 458 843e-mail: personalni@bihk.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO (vyučení s maturitou) |
Požadované vzdělání: | |
Jazyková znalost: | Čeština - Aktivní |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby, Absolventy |
Pracovní poměr: | od 15. 9. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 28 000 Kč/měsíc |
Zajištění hladkého chodu správy budov: Budete mít na starosti administrativní agendu spojenou se správou a údržbou nemovitostí – od dokumentace až po komunikaci s nájemci. Práce s dokumenty a smlouvami: Budete zodpovídat z oběh smluv v organizaci, kontrolovat dokumentaci, připravovat podklady pro vyúčtování nákladů a uzavírat nájemní smlouvy (máme vzorové smlouvy). Komunikace s nájemci a dodavateli: Čeká Vás každodenní kontakt s nájemci i řemeslníky – domlouvání oprav, přebírání hotových prací, přehlašování služeb jako je voda, teplo nebo elektřina. Administrativa, která dává smysl: Vaše práce bude mít přímý dopad – díky Vám budou budovy v pořádku, nájemci spokojení a vše bude fungovat tak, jak má.
Zdroj: Úřad práce
Veřejné zakázky
Vyhlášené veřejné zakázky
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2017-017979 | Stavebni prace | 49 400 000,00 Kč |
Přístavba a stavební úpravy objektu střední školy v ul. Jana Koziny 1237 a jeho propojení se stávajícím historickým objektem gymnázia Bohuslava Balbína na Orlickém Nábřeží čp 356, v Hradci Králové, dále domovní vedení UT, elektro, kanalizace, vodovodu, které budou umístěny na pozemcích v areálu investora.
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 22.03.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 22.03.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 16.10.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 22.08.2011Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU