Best Account s.r.o.
Kontakty
Provozní doba
Pondělí | dle domluvy |
Úterý | dle domluvy |
Středa | dle domluvy |
Čtvrtek | dle domluvy |
Pátek | dle domluvy |
Sobota | zavřeno |
Neděle | zavřeno |
Kontaktní osoby
- Ing. Tereza Tirolová - jednatelka
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
9338116001/5500 DPH účet, zveřejněn 15.06.2016 | ![]() |
Pobočka
Činnosti firmy
- poskytování
- ekonomické poradenství
- vedení
- účetnictví (i pro cizince a menšiny)
- daňová evidence
- mzdová a personální agenda
- poskytování
- daňové poradenství
Volná pracovní místa
Best Account s.r.o. - pracoviště
Ing. Ivo Tirole-mail: office@bestaccount.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 11. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 60 000 Kč/měsíc do 70 000 Kč/měsíc |
KO: Ing. Ivo Tirol, životopisy zasílejte e-mail: office@bestaccount.cz Co bude Vaší náplní práce: • Metodické řízení v účtování nákladů, výnosů, včetně bonusů • Řízení pohledávek, závazků a cash flow • Zajištění efektivního hospodaření, optimalizace nákladů a výnosů • Příprava reportů a statistik, měsíční, kvartální a roční reporting vedení společnosti • Kontrola účtování na měsíční bázi • Spolupráce při ročním auditu • Příprava ročních budgetů společnosti • Analýza nákladů, identifikace příležitostí k úsporám • Komunikace s dodavateli, kontrola salda, řešení sporných účetních případů • Předávání kompletních měsíčních podkladů pro mzdovou účetní, tvorba a účtování CP, řešení úsporných případů • Příprava podkladů pro žádosti o úvěr u bankovních ústavů • Příprava podkladů pro fúzi, výpočet pracovního kapitálu při akvizici • Zajištění kontroly, exporty dat do účetního sw, kontrola zaúčtování na jednotlivých střediscích • Dohled nad správnosti toku dat mezi systémy • Tvorba a spolupráce na nových směrnicích, tvorba manuálů • Plnění běžných i mimořádných úkolů uložených přímým nadřízeným a instrukce dalších nadřízených pracovníků Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít: • Pokročilá znalost podvojného účetnictví a související legislativy • Zodpovědný, samostatný a pečlivý přístup k práci • Příjemné profesionální vystupování • Práce s účetním programem PREMIER • Pokročilá znalost MS excel. Nástup možný ihned. Výhody: • Stravenkový paušál, káva a čaj na pracovišti zdarma • Firemní vzdělávání • Firemní notebook a mobilní telefon • 5 týdnů dovolené • Příspěvek na dopravu • Home office apod.
Zdroj: Úřad práce