AV-ECONOMICS Brno
Oficiální název: AV-economics, s.r.o.
DIČ: CZ28142764
Právní forma: Společnost s ručením omezeným
Datová schránka: xqd67ma
Kontakty
- 608 002 955
- info@av-economics.cz
Provozní doba
Pondělí | 09:00-15:00 | |
Úterý | 09:00-15:00 | |
Středa | 09:00-15:00 | |
Čtvrtek | 09:00-15:00 | |
Pátek | 09:00-15:00 | Zavřeno |
Sobota | zavřeno | |
Neděle | zavřeno |
Kontaktní osoby
- Kateřina Šlitrová - jednatelka
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
249772487/0300 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
5964275319/0800 DPH účet, zveřejněn 12.02.2021 | ![]() |
Související firmy
Ústředí
AV-ECONOMICS Praha - Rybná 716/24, Staré Město, PrahaNejbližší pobočky
Olomouc - tř. Kosmonautů 1103/6a, Hodolany, Olomouc64,88 kmZlín - Hlavničkovo nábřeží 7027, Zlín76,30 km
Jihlava - Pávovská 4493/15b, Jihlava77,86 km
Činnosti firmy
- kurzy i rekvalifikační, semináře
- účetnictví
- daňové evidence
- personalistika
- daně
- marketing, ...
- vedení
- účetnictví
- daňová evidence
- mzdové a personální agendy provádí
- přihlášení a odhlášení zaměstnanců ke zdravotnímu a sociálnímu pojištění
- zpracování
- daňová přiznání poskytování
- daňové poradenství
- poskytování
- ekonomické poradenství
Volná pracovní místa
AV-economics, s.r.o.pracoviště
M. Šlitr, tel.:739054667e-mail: info@av-economics.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - zkrácený úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO (vyučení s maturitou) |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 14. 4. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 20 000 Kč/měsíc do 25 000 Kč/měsíc |
První kontakt telefonicky na 606 919 761, e-mail pirkovsky@av-economics.cz Nástup možný ihned CO BUDETE MÍT NA STAROST • Zpracovávat požadavky a dotazy zákazníků přes e-mailovou nebo telefonní komunikaci • Administrativní agenda spojená s objednávkami kurzů (vystavit osvědčení, evidenční list, napsat pozvánky studentům atd....) • Spolupracovat s kolegy a zpracovávat jednotlivá data do Google Sheets (Google disk) • Podpora chodu kanceláře (skenování, kopírování, archivace atd…) • Operativní řešení vzniklých situací. • Komunikace s úřady práce VÁŠ PROFIL • Máte střední nebo vysokoškolské vzdělání • Jste vykonávali podobnou pracovní pozici • Máte praxi v administrativní agendě • Výhodou, pokud znáte účetnictví, mzdy a daně • Umíte pracovat MS Excel, MS Word, Google Disk atd.. • Jste zodpovědný a patříte mezi týmového hráče • Jste organizačně zdatný, máte logistické myšlení • Máte pro klientský přístup! Klienti pro nás znamenají hodně • Vynikáte v českém jazyce písemně a ústně • Dokážete profesionálně vystupovat JAK VÁS OHODNOTÍME • Fixní mzda 20 000 - 25 000 Kč • Stravenkový paušal • Týden dovolené navíc • Firemní akce a aktivity, nepracujeme pouze Vysvětlivky viz 2. strana (nebo poslední strana). Zaškrtnutí platí křížkem i zatržením, oboje má ve formuláři stejný význam. Dokument je platný dnem vydání • Přátelský až rodinný kolektiv, vzájemná podpora a rozvoj • Příspěvek na dopravu • Drobné občerstvení na pracovišti • Příjemné pracovní prostředí v centru Brna kousek od vlakového a autobusového nádraží • Jistotu a zázemí stabilní společnosti • Možnost pracovat občas z domova Zaměstnanecké výhody: Stravenky, Práce z domova, Práce v centru, služební telefon, týden dovolené navíc, firemní akce, benefity, odměny za výkon
AV-economics, s.r.o. Brno-město, České Budějovice, Hradec Králové, Jihlava, Karlovy Vary, Olomouc, Pardubice, Ústí nad Labem, území Hlavního města Prahy, Zlín
Ing. Miloslav Šlitr, tel.:739 054 667e-mail: info@av-economics.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - zkrácený úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 11. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 25 000 Kč/měsíc do 60 000 Kč/měsíc |
POŽADAVKY: SŠ nebo VŠ ekonomického směru Práce na IČ (živnostenský list) Praxe v oboru (minimálně 2 roky praxe s účetnictvím) Lektorská praxe výhodou Umět vysvětlovat jednotlivá témata studentům a uchazečům o kurzy Perfektní komunikační schopnosti Znalost on-line výuky, učit kurzisty přes obrazovku pomocí Google Meet, Zoom atd. Zodpovědnost a spolehlivost Přátelské a milé vystupování, snaha studentovi skutečně pomoci NÁPLŇ PRÁCE Práce z domova a na našich učebnách (dle místa a kraje Vašeho bydliště) Lehká administrativní práce, zapisování ukončení kurzů, záznam změn u posluchače do sdílených tabulek Komunikace se zájemci při zahájení kurzu, psaní emailů a podobně Výuka rekvalifikačních ekonomických kurzů prezenčně i online - vysvětlit vše podstatné dle osnovy PROČ PRACOVAT U NÁS Možnost si svobodně zvolit formu výuky dle vašich potřeb (učebna nebo online) Mít prostor a prostředí se rozvíjet a naučit se spoustu nových informací Vyučovat, kdy se Vám to časově hodí, jednoduše si vyberete, kdy chcete vést kurzy Vaše výsledky budou řádně odměněné a vydělat si můžete i více než 60 000 Kč. Kolektiv, kde si vzájemně pomáháme a nikdy nezůstanete "ve štychu" Perfektní servis ze strany firmy (mít vždy komu zavolat, veškerá pomoc, učebnice a studijní materiály a mnoho dalšího) Jistota zaměstnání, obor, kterému se nejen v těžké době daří Firemní akce a aktivity, kde se poznáte se všemi členy společnosti Práce bez čekání, kurzisté a kurzy čekají již na Vás Zaměstnanecké výhody4): Home-office, flexibilita, benefity, osobní rozvoj, jistota zaměstnání
Zdroj: Úřad práce