AUTOspektrum 2000 s.r.o.
Oficiální název: AUTOspektrum 2000 s.r.o.
DIČ: CZ45352364
Právní forma: Společnost s ručením omezeným
Datová schránka: dghcc6m
Kontakty
- 354 601 717
- 725 916 467
- 603 425 871
- info@a2000.cz
Otevírací doba
| prodej | ||
| Pondělí | zavřeno | |
| Úterý | 08:00-17:00 | |
| Středa | 08:00-17:00 | |
| Čtvrtek | 08:00-18:00 | |
| Pátek | 08:00-17:00 | Otevřeno |
| Sobota | 08:00-12:00 | |
| Neděle | zavřeno | |
| servis | ||
| Pondělí | 07:30-17:00 | |
| Úterý | 07:30-17:00 | |
| Středa | 07:30-17:00 | |
| Čtvrtek | 07:30-17:00 | |
| Pátek | 07:30-17:00 | Otevřeno |
| Sobota | zavřeno | |
| Neděle | zavřeno | |
Kontaktní osoby
- Otakar Zenkl - ředitel
- Jana Sutrová - vedoucí prodeje
- Michal Bodlák - vedoucí servisu
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
71821703/0300 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 |
|
CZ8103000000000071822183 DPH účet, zveřejněn 07.08.2013 |
|
291404514/0300 DPH účet, zveřejněn 24.01.2020 |
|
Souvisí s
Činnosti firmy
- autorizovaný prodej
- osobní automobily ŠKODA
- autorizovaný servis
- osobní automobily ŠKODA
- autorizovaný prodej
- užitkové automobily ŠKODA
- autorizovaný servis
- užitkové automobily ŠKODA
Volná pracovní místa
AUTOspektrum 2000 s.r.o. -001
Lenka Malláe-mail: lenka.malla@algon.cz
poptat práci
| Směnnost: | Jednosměnný provoz |
| Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
| Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
| Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
| Pracovní poměr: | od 1. 1. 2026 |
| Mzdové rozpětí: | od 30 000 Kč/měsíc |
Místo výkonu práce: Mariánské Lázně Pracovní doba na dobu neurčitou. Mzdové ohodnocení 30 000,- Kč + prémie. Do našeho týmu hledáme posilu na pozici Finanční účetní/Kontroler, která bude úzce spolupracovat s hlavní účetní společnosti. Hledáme pečlivou, samostatnou a spolehlivou kolegyni/kolegu, která/ý se bude podílet na klíčových účetních a kontrolingových procesech celé skupiny. NÁPLŇ PRÁCE o Účtování úvěrů a jejich pravidelná kontrola o Zpracování a účtování interních dokladů o Spolupráce na měsíčních a ročních účetních závěrkách o Podílení se na tvorbě interních reportů a kontrolingových výstupů o Úzká spolupráce s hlavní účetní společnosti o Podpora finančního týmu při ad-hoc úkolech POŽADUJEME o Praxi v oblasti účetnictví (ideálně 2+ roky) o Znalost českých účetních standardů o Samostatnost, pečlivost, zodpovědnost o Ochotu učit se nové věci a aktivně spolupracovat v týmu NABÍZÍME o Stabilní zázemí společnosti a podporu zkušené hlavní účetní o Možnost dalšího profesního rozvoje o Přátelské pracovní prostředí o Flexibilní pracovní dobu / možnost domluvy o Odpovídající finanční ohodnocení a firemní benefity Kontakt pro zájemce: Mallá Lenka, e-mail: lenka.malla@algon.cz
Zdroj: Úřad práce
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost (EFRR)
Datum alokace: 15.09.2015Projekt finálně uzavřen
Zdroj: Strukturální fondy EU






