ASISTENTKA CZ, s.r.o.
Oficiální název: Asistentka CZ, s.r.o.
DIČ: CZ24166570
Právní forma: Společnost s ručením omezeným
Datová schránka: qub63wt
Kontakty
- 226 259 311
- info@osobniasistentka.cz
Provozní doba
Pondělí | dle domluvy |
Úterý | dle domluvy |
Středa | dle domluvy |
Čtvrtek | dle domluvy |
Pátek | dle domluvy |
Sobota | zavřeno |
Neděle | zavřeno |
Kontaktní osoby
- Jiří Vohnout - jednatel
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
204060857/0600 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
2301675262/2010 DPH účet, zveřejněn 17.09.2019 | ![]() |
Činnosti firmy
- provádí
- administrativní podpora pro podnikatele
Volná pracovní místa
Asistentka CZ, s.r.o., provozovna Litoměřice
Petra Vejvodová, tel.:739 901 982e-mail: petra.vejvodova@peceprozakazniky.cz
poptat práci
Směnnost: | Dvousměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO (vyučení s maturitou) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 9. 6. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 25 200 Kč/měsíc do 35 200 Kč/měsíc |
Z naší kanceláře v Litoměřicích zpracováváš hovory, emaily a úkoly pro naše klienty. Proaktivně hledáš, co dalšího bys mohla pro klienta udělat a jak mu pomoci odlehčit jeho práci. Staráš se o více klientů najednou, časem je zvládáš všechny. Tato služba je oblíbená po celém světě a v České republice jsme byli první, kteří ji spustili. Již 15 let jsme na trhu, a díky tomu jsme posbírali spoustu cenných zkušeností, které ti rádi předáme. Naše požadavky Zodpovědnost Produktivitu Schopnost určovat priority Angličtinu alespoň na střední úrovni (B2) Komunikativnost Dochvilnost Výbornou znalost českého jazyka Pečlivost Chuť se rozvíjet a učit se nové věci Samostatnost Rychlou orientaci při práci na PC Psaní všemi deseti Týmového ducha Nabízíme: Práci v kolektivu usměvavých a energických lidí. Různorodou a rozmanitou práci, která stále přináší nové výzvy. Smlouvu na HPP s dobrým nástupním platem + stravenka/den. Možnost sama si organizovat práci i čas. Práci ve dvousměnném provozu, která ti pomůže lépe naplánovat tvůj volný čas. Vzdělávací akademie osobního i profesního růstu s širokým množstvím témat. Příležitost kariérního růstu ve vedení týmu asistentek. Pracoviště v dobré dopravní dostupnosti. A mimo jiné báječné firemní akce. Týden dovolené navíc a sick days. Kde sedí virtuální osobní asistent/ka - ze začátku máš své pracovní místo v našich prostorách v Litoměřicích, po zaškolení pracuješ klidně občas i z domova, odkud zpracováváš požadavky pro naše klienty. Budeš mít plně vybavené pracovní místo s počítačem, telefonem a dalšími drobnostmi. Zázemí firmy ti poskytne také kávu, odpočinkové místo, nedalekou kantýnu a přítomnost bezva lidí, kteří tě rádi podpoří. Pracovní náplň : Emailová a telefonní komunikace s klienty a jejich zákazníky Administrativní a organizační podpora klientů Správa příchozích a odchozích emailů Vyhledávání informací na internetu / průzkum trhu Korektury textů Správa kalendáře a organizace schůzek Zadávání plateb či evidence nákladů v účetním systému Domlouvání schůzek se stávajícími zákazníky Hlídání termínů a pravidelné připomínání Tvorba tabulek a zpracování dat Plánování tras Rezervace letenek, hotelů a restaurací Zákaznický servis pro zákazníky našich klientů - emailová či telefonická podpora Přepis záznamu z jednání Objednání lékaře, dohledání doučování pro dítě nebo zajištění úklidu domácnosti Denně další a další nové výzvy. Litoměřice +- 30 km - dojezdnost. Zaměstnanecké výhody : stravenky, sick days, vzdělávací akademie, týden dovolené navíc Způsob kontaktování zaměstnavatele:e-mailem, telefonicky od 9.00h. do 15.00h.
Zdroj: Úřad práce