Asistentka CZ, s.r.o.
Oficiální název: Asistentka CZ, s.r.o.
DIČ: CZ24166570
Právní forma: Společnost s ručením omezeným
Datová schránka: qub63wt
Kontakty
- 226 259 311
- info@osobniasistentka.cz
Provozní doba
Pondělí | dle domluvy |
Úterý | dle domluvy |
Středa | dle domluvy |
Čtvrtek | dle domluvy |
Pátek | dle domluvy |
Sobota | zavřeno |
Neděle | zavřeno |
Kontaktní osoby
- Jiří Vohnout - jednatel
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
204060857/0600 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
2301675262/2010 DPH účet, zveřejněn 17.09.2019 | ![]() |
Činnosti firmy
- provádí
- administrativní podpora pro podnikatele
Volná pracovní místa
Asistentka CZ, s.r.o., provozovna Litoměřice
Petra Vejvodová, tel.:739 901 982e-mail: petra.vejvodova@peceprozakazniky.cz
poptat práci
Směnnost: | Dvousměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO (vyučení s maturitou) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 25 200 Kč/měsíc do 35 200 Kč/měsíc |
Z naší kanceláře v Litoměřicích zpracováváš hovory, emaily a úkoly pro naše klienty. Proaktivně hledáš, co dalšího bys mohla pro klienta udělat a jak mu pomoci odlehčit jeho práci. Staráš se o více klientů najednou, časem je zvládáš všechny. Tato služba je oblíbená po celém světě a v ČR jsme byli první, kteří ji spustili. Již 15 let jsme na trhu, a díky tomu jsme posbírali spoustu cenných zkušeností, které ti rádi předáme. Naše požadavky: Zodpovědnost Produktivita Schopnost určovat priority AJ alespoň na střední úrovni (B2) Komunikativnost Dochvilnost ČJ Pečlivost Chuť se rozvíjet a učit se nové věci Samostatnost Rychlou orientaci při práci na PC Psaní všemi deseti Týmového ducha Nabízíme: Práci v kolektivu usměvavých a energických lidí. Různorodou a rozmanitou práci, která stále přináší nové výzvy. Smlouvu na HPP s dobrým nástupním platem + stravenka/den. Možnost sama si organizovat práci i čas. Práci ve dvousměnném provozu, která ti pomůže lépe naplánovat tvůj volný čas. Vzdělávací akademie osobního i profesního růstu s širokým množstvím témat. Příležitost kariérního růstu ve vedení týmu asistentek. Pracoviště v dobré dopravní dostupnosti. A mimo jiné báječné firemní akce. Týden dovolené navíc a sick days. Kde sedí virtuální osobní asistent/ka - ze začátku máš své pracovní místo v našich prostorách v Litoměřicích, po zaškolení pracuješ klidně občas i z domova, odkud zpracováváš požadavky pro naše klienty. Budeš mít plně vybavené pracovní místo s počítačem, telefonem a dalšími drobnostmi. Zázemí firmy ti poskytne také kávu, odpočinkové místo, nedalekou kantýnu a přítomnost bezva lidí, kteří tě rádi podpoří. Pracovní náplň : Emailová a telefonní komunikace s klienty a jejich zákazníky Administrativní a organizační podpora klientů Správa příchozích a odchozích emailů Vyhledávání informací na internetu / průzkum trhu Korektury textů Správa kalendáře a organizace schůzek Zadávání plateb či evidence nákladů v účetním systému Domlouvání schůzek se stávajícími zákazníky Hlídání termínů a pravidelné připomínání Tvorba tabulek a zpracování dat Plánování tras Rezervace letenek, hotelů a restaurací Zákaznický servis pro zákazníky našich klientů - emailová či telefonická podpora Přepis záznamu z jednání Objednání lékaře, dohledání doučování pro dítě nebo zajištění úklidu domácnosti Denně další a další nové výzvy. Litoměřice +- 30 km - dojezdnost. Zaměstnanecké výhody : stravenky, sick days, vzdělávací akademie, týden dovolené navíc Způsob kontaktování zaměstnavatele:e-mailem, telefonicky od 9.00h. do 15.00h.
Zdroj: Úřad práce