AMIBO transport s.r.o
Oficiální název: AMIBO transport s.r.o.
Právní forma: Společnost s ručením omezeným
Datová schránka: bkkbeim
Kontakty
- 775 849 911
- borovicka@amibo.cz
- info@amibo.cz
Provozní doba
Pondělí | 08:00-18:00 | |
Úterý | 08:00-18:00 | Zavřeno |
Středa | 08:00-18:00 | |
Čtvrtek | 08:00-18:00 | |
Pátek | 08:00-18:00 | |
Sobota | zavřeno | |
Neděle | zavřeno |
Kontaktní osoby
- Miroslav Borovička - jednatel
Webové prezentace
Sociální sítě
Činnosti firmy
Volná pracovní místa
AMIBO transport s.r.o.
Miroslav Borovička, tel.:775 849 911e-mail: borovicka@amibo.cz
poptat práci
Směnnost: | Turnusové služby |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Základní + praktická škola |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 2. 9. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 24 000 Kč/měsíc do 35 000 Kč/měsíc |
Přeprava zboží po EU, destinace IT, CH, DE, BeNeLux. Po domluvě volné víkendy. Nutné mít ŘP SK. C+E, kartu do tachografu a profesní způsobilost. Způsob kontaktování zaměstnavatele: e-mailem.
AMIBO transport s.r.o.
Miroslav Borovička, tel.:775 849 911e-mail: borovicka@amibo.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Základní + praktická škola |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 22. 8. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 24 000 Kč/měsíc do 35 000 Kč/měsíc |
Přeprava zboží po EU, destinace IT, CH, DE, BeNeLux, po domluvě volné víkendy, Požadujeme: ŘP SK. C+E, kartu do tachografu a profesní způsobilost. Způsob kontaktování zaměstnavatele: e-mailem.
AMIBO transport s.r.o.
Miroslav Borovička, tel.:775 849 911e-mail: borovicka@amibo.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 9. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 25 000 Kč/měsíc do 40 000 Kč/měsíc |
Jaká bude Vaše náplň práce? " Zpracování přijatých faktur, fakturace, správa pohledávek " zakládání, vedení a archivace přepravních dokumentů " evidence smluv " vyřizování telefonických hovorů a běžné korespondence " komunikace se zákazníky, řešení problémů i v cizím jazyce " řešení ad hoc úkolů dle aktuálních potřeb společnosti Co od Vás očekáváme? " předchozí zkušenost na administrativní pozici a s fakturací výhodou " znalost anglického nebo německého jazyka na komunikativní úrovni, ruština nebo ukrajinština výhodou " příjemné a reprezentativní vystupování " velmi dobré komunikační schopnosti " vstřícnost, proaktivitu, zodpovědnost a pozitivní přístup " uživatelskou znalost práce na PC (MS Office) " spolehlivost, diskrétnost, pečlivost a organizační schopnosti Na co se můžete těšit? " dobré finanční ohodnocení " možnost rozvoje a spolupráce na mezinárodních projektech " pružná pracovní doba " možná občasná práce z domova " budete důležitým článkem mladé a rychle rostoucí firmy Možnost prodloužení pracovního poměru na dobu neurčitou. Způsob kontaktování zaměstnavatele: e-mailem
Zdroj: Úřad práce