AGARTA z. s.

Ohrada 1879
Vsetín
755 01 Vsetín 1

Oficiální název: AGARTA z. s.

IČ: 27002438
Právní forma: Spolek
Datová schránka: bdwszbm

Kontakty

Kontaktní osoby

  • Mgr. Jakub Olšák - ředitel

Webové prezentace

Sociální sítě

Činnosti firmy

    poskytování
  • pomoc lidem v krizi (minimalizace rizik spojených s užíváním drog a poskytování služeb uživatelům a jejich blízkým)

Volná pracovní místa

terénní pracovník/pracovnice a vedoucí terénního programu
Pracoviště a kontakty

AGARTA z. s

Mgr. Jakub Olšák
e-mail: vyberko@agarta.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - zkrácený úvazek
Minimální stupeň vzdělání:Vyšší odborné
Požadovaná dovednost:
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 7. 2025
Mzdové rozpětí:od 28 000 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Terénní pracovník: práce v terénním programu v přirozeném prostředí uživatelů návykových látek, zajištění běžného provozu terénního programu, příslušná administrativní činnost Vedoucí terénních programů: zajištění chodu služby – plánování, koordinace, provozní i odborné vedení, vedení týmu – podpora a rozvoj pracovníků, organizace porad a supervizí, péče o týmovou spolupráci, správa administrativy – evidence výkonů, dokumentace, podklady pro účetní, závěrečné zprávy, spolupráce s vedením organizace, odbornými institucemi a veřejností, řešení provozních záležitosti – nákupy, bezpečný provoz, stížnosti, zodpovídání za kvalitu – naplňování standardů kvality sociálních služeb a odborné způsobilosti, rozvoj služby – návrhy akcí, vytváření sítí podpory, budování partnerství. POŽADUJEME: VOŠ nebo VŠ vzdělání v oblasti sociálních a zdravotních služeb (sociální práce, adiktologie a příbuzné obory), pro pozici vedoucího programu požadujeme alespoň 2 roky zkušeností v sociálních službách, orientace v sociálních službách a znalost zákona 108/2006 Sb., Zákon o sociálních službách podmínkou, trestní bezúhonnost, zdravotní způsobilost a vyjasněný vztah k drogám a uživatelům drog, komunikativnost, schopnost empatie a navazování kontaktů, spolehlivost, zodpovědnost, schopnost týmové i samostatné práce, znalost práce na PC, výhodou je předchozí dobrovolnická práce nebo zaměstnanecká praxe v adiktologických či jiných sociálních službách. NABÍZÍME: zajímavou a různorodou práci, zkrácený pracovní úvazek (celkově 0,7 - 0,5 terénní pracovník a 0,2 vedoucí terénních programů), odpovídající finanční ohodnocení dle platných tabulek, mzda od 28 000 (dle délky praxe v sociálních službách) včetně příplatků za práci ve ztíženém pracovním prostředí a za vedení služby, 25 dnů dovolené, místo výkonu práce: Terénní programy v regionu Vsetín, příspěvek na pracovní obuv/oděv, možnost dalšího odborného vzdělávání, práci pod supervizí a odborným vedením, zázemí zavedené a stabilní neziskové organizace, nástup od 1. 7. 2025 nebo dle domluvy. PRVNÍ KONTAKT: pouze emailem, ne osobně ani telefonicky. Všem uchazečům se ozveme. Podmínkou pro první kolo výběrového řízení je zaslání strukturovaného životopisu a motivačního dopisu na email: vyberko@agarta.cz. AGARTA z. s. si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu. Motivační dopis a životopis zasílejte do 30. 6. 2025.

účetní / ekonom(ka)
Pracoviště a kontakty

AGARTA z. s. 03

Mgr. Jakub Olšák
e-mail: vyberko@agarta.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - zkrácený úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSO (vyučení s maturitou)
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 6. 2025
Mzdové rozpětí:od 21 000 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

NÁPLŇ PRÁCE: mzdová účetní, vedení mzdové agendy, zpracování účetnictví několika projektů v neziskové organizaci, zpracování daňového účetnictví, zpracovávání účetních dokladů a ostatních písemností, podílení se na přípravě a zpracování finanční stránky projektů - příprava rozpočtů do žádostí o dotace a granty, vyúčtování dotací, zodpovědnost za plnění závazků/finanční čerpání vyplývající ze smluv z rozhodnutí o přidělení dotací, grantů či darů, spolupráce s vedoucími služeb organizace v ekonomické oblasti (průběžné cashflow), spolupráce na zpracování a aktualizaci vnitřních ekonomických předpisů, personální agenda (formuláře pro zdravotní pojišťovny a správu sociálního zabezpečení, spolupráce na zpracování pracovních smluv a dalších pracovněprávních dokumentů), komunikace s úřady (OSSZ, atd.), spolupráce s týmem podle aktuální potřeby a domluvy, účast na poradách s vedením organizace, spolupráce s projektovou manažerkou, spolupráce při kontrole účetnictví. NABÍZÍME: práci ve stabilní neziskové organizaci, zkrácený pracovní úvazek (0,5) na pracovní smlouvu, 25 dnů dovolené, finanční ohodnocení při nástupu 21 000,- Kč (po zaučení možné navýšit na 26 000,- Kč), nástup od 1. 6. 2025 nebo dle domluvy, k dispozici kancelář ve Vsetíně nebo Valašském Meziříčí (Hotel Vsacan, prostory Poradny pro závislosti ve Valašském Meziříčí) PRVNÍ KONTAKT: pouze emailem, ne osobně ani telefonicky. Všem uchazečům se ozveme. Podmínkou pro první kolo výběrového řízení je zaslání strukturovaného životopisu na email: vyberko@agarta.cz. AGARTA z. s. si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu. Náležitosti zasílejte do 30. 5. 2025. Více informací na www.agarta.cz

Zdroj: Úřad práce

Realizované projekty podpořené z fondů EU

Kontaktní centrum AGARTA
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.07.2019Projekt finálně uzavřen

Zdroj: Strukturální fondy EU

Odeslat poptávku nebo dotaz firmě

AGARTA z. s.


Zadejte poptávku nebo dotaz:

Formulář je určen výhradně k zasílání poptávek nebo dotazů souvisejících s činností vybrané firmy.
Zprávy jsou redigovány našimi operátorkami. Po jejich schválení jsou odeslány adresátovi.

Kontrolní otázka, jako ochrana proti automatickému spamu:

      doplňte číslo, např.: 12

Kliknutím na tlačítko odeslat potvrzujete, že jste se seznámili se zpracováním osobních údajů

Mapa ČR
Mapa kraje

Logo

Soubory cookies umožňují správné a úplné používání webových stránek

Další informace zobrazíte kliknutím na Informace o cookies.