AF GROUP a.s.
Kontakty
- 724 756 715
- info@afgroup.cz
Provozní doba
Pondělí | dle domluvy |
Úterý | dle domluvy |
Středa | dle domluvy |
Čtvrtek | dle domluvy |
Pátek | dle domluvy |
Sobota | zavřeno |
Neděle | zavřeno |
Webové prezentace
Bankovní účty
123-1628990227/0100 DPH účet, zveřejněn 18.06.2021 | ![]() |
CZ8301000001234311000217 DPH účet, zveřejněn 22.06.2021 | ![]() |
Činnosti firmy
- provádí
- stavební činnost
- provádí
- realitní činnost
- provádí
- developerská činnost
- provádí
- obchodní činnost
- provádí
- činnost v oblasti ubytovacích služeb
Volná pracovní místa
AF GROUP a.s.
Martina Černá, tel.:734258679e-mail: cerna@afgservisni.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 8. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 30 000 Kč/měsíc do 40 000 Kč/měsíc |
ASISTENT/KA SPOLEČNOSTI - buďte nepostradatelnou součástí našeho týmu! Hledáme usměvavou a spolehlivou asistentku (nebo asistenta), která/ý se stane "dobrou duší" jedné z našich holdingových společností. Pokud máte rádi pořádek ve věcech, dokážete zařídit téměř cokoli a zároveň rádi pracujete s lidmi, možná hledáme právě vás. Co vás u nás čeká? " Podpora vedení společnosti a klíčových týmů (HR, IT, marketing) " Zaškolování a pomoc novým zaměstnancům " Zajištění každodenního chodu kanceláře a zázemí firmy " Administrativní zajištění projektů v programu NZÚ - komunikace s klienty a projektanty " Organizace firemního vybavení - oblečení, pomůcky " Komunikace se spolupracovníky i obchodními partnery " A hlavně: různorodá, smysluplná a živá práce, kde se rozhodně nebudete nudit Co od vás očekáváme? " Zkušenost na pozici asistentky nebo v administrativě " Výbornou znalost MS Office - ideálně poslepu ?? " SŠ vzdělání - stavební, ekonomické, manažerské nebo marketingové zaměření výhodou " Řidičský průkaz sk. B a chuť vyrazit za pochůzkami, když je potřeba " Samostatnost, pečlivost, odpovědný přístup a tah na branku " Výborné organizační schopnosti a schopnost rychle reagovat " Chuť učit se novým věcem a zvládat výzvy s nadhledem " Schopnost dotahovat úkoly do konce a držet termíny A co nabízíme my vám? " Zázemí stabilní a přátelské společnosti s regionálním přesahem " Moderní a pohodlné pracovní prostředí v Hodoníně " 23 dní dovolené + 2 dny sick days " Osobní ohodnocení a příspěvky na sport " Stravenkový paušál a kafeterie " Firemní akce, školení a vzdělávací programy " Otevřená firemní kultura a prostor pro vaši iniciativu Kdy můžete nastoupit? Nástup je možný dohodou - rádi se přizpůsobíme. Zaujali jsme vás? Pošlete nám svůj životopis v českém jazyce, foto vítáno. Těšíme se, že vás poznáme! Pracovní poměr na 1 rok, pak poté možnost prodloužení. Kontakt na tel. Po-Pá od 7:00 do 16:00 hod, na mail.
Zdroj: Úřad práce