ACP Traductera, a.s.
Oficiální název: ACP Traductera, a.s.
DIČ: CZ27198286
Právní forma: Akciová společnost
Datová schránka: 4iqi4c4
Kontakty
- 384 361 300
- 777 333 637
- info@traductera.com
Kontaktní osoby
- Ing. Mgr. Radka Vegrichtová - předsedkyně představenstva
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
2141855001/5500 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
51-9037170207/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
DE78855901004556562305 DPH účet, zveřejněn 14.03.2024 | ![]() |
Činnosti firmy
- provádí
- překlady
- tlumočení
- jazykové korektury
- grafické zpracování
- texty
- lokalizace
- software
Volná pracovní místa
ACP Traductera, a.s.
Lenka Vamberováe-mail: kariera@traductera.com
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 9. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 25 000 Kč/měsíc do 40 000 Kč/měsíc |
KONTAKT: E-MAILEM ÚKOLY: - vyhledávání potenciálních zákazníků, aktivní oslovování firem a institucí - péče o stávající klienty – budování a udržování dlouhodobých vztahů, zjišťování zpětné vazby klientů - příprava nabídek a cenových kalkulací – tvorba nabídek dle požadavků klienta; konzultace ohledně termínů, typů služeb (překlady, tlumočení, lokalizace) - podílení se na přípravě výběrových řízení a tendrů - zajišťování marketingových, propagačních a PR aktivit - účast na veletrzích a konferencích – reprezentace společnosti, navazování obchodních kontaktů - administrativa a reporting – reporty vedení společnosti o výsledcích a vývoji obchodních příležitostí OSOBNOSTNÍ PŘEDPOKLADY: - komunikační dovednosti – výborný mluvený i písemný projev, schopnost srozumitelně vysvětlit výhody jednotlivých služeb - empatie a orientace na zákazníka – schopnost naslouchat a hledat nejlepší řešení - sebevědomí a přesvědčivost – obzvláště při vyjednávání obchodních podmínek a cen - organizovanost a spolehlivost – důsledné dodržování termínů a úkolů - flexibilita – schopnost přizpůsobit se různým typům klientů a situací - zájem o jazyky a kulturu – základní orientace v jazykových službách a různých kulturách - proaktivní přístup, „tah na branku“ PŘEDPOKLADY A DOVEDNOSTI: - praxe v obchodě nebo zákaznickém servisu - znalost trhu jazykových služeb (výhodou, ale není nutností – lze doučit) - znalost cizího jazyka (angličtina – minimálně B2 na komunikativní úrovni, němčina – výhodou) - řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič VÝHODY: říspěvek na vzdělání, jazykové kurzy, zkoušky a odbornou literaturu ve výši 10.000,-; příspěvek na sport a relaxaci ve výši 1.500,-; věrnostní odměna za odpracované roky ve společnosti; 2 dny sick days, stravenkový paušál; možnost práce z domova (home office); služební telefon a notebook; služební automobil pro účely firemních cest; možnost kariérního růstu; základní mzda 25.000,-hrubého + provize z uzavřených obchodů a nových klientů
Zdroj: Úřad práce
Veřejné zakázky
Firma je kvalifikovaným dodavatelem veřejných zakázek
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost (EFRR)
Datum alokace: 01.07.2015Projekt finálně uzavřen
OP Podnikání a inovace (ERDF)
Datum alokace: 23.05.2013Projekt dokončen
OP Podnikání a inovace (ERDF)
Datum alokace: 20.12.2010Projekt dokončen
OP Podnikání a inovace (ERDF)
Datum alokace: 04.02.2010Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 31.07.2009Projekt dokončen
OP Podnikání a inovace (ERDF)
Datum alokace: 15.10.2008Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU