GENERÁLNÍ FINANČNÍ ŘEDITELSTVÍ
Nové Město
Praha
110 00 Praha 1
Oficiální název: Generální finanční ředitelství
DIČ: CZ72080043
Právní forma: Organizační složka státu
Datová schránka: p9iwj4f
Kontakty
- 296 852 222 - ústředna
- 296 851 891 - tiskový mluvčí
- 296 854 440 - protikorupční linka
- podatelna@fs.mfcr.cz
- tiskove@fs.mfcr.cz
- korupce@fs.mfcr.cz
Úřední hodiny
ST 08:00-17:00 hod.
ČT 08:00-15:00 hod.
PÁ 08:00-14:00 hod.
tiskový mluvčí
ST 08:00-17:00 hod.
ČT Zavřeno
PÁ Zavřeno
Webové prezentace
Sociální sítě
Související firmy
FINANČNÍ ÚŘAD PRO HLAVNÍ MĚSTO PRAHU - Štěpánská 619/28, Nové Město, Praha (Pobočka)
FINANČNÍ ÚŘAD PRO JIHOČESKÝ KRAJ - Mánesova 1803/3a, České Budějovice 7, České Budějovice (Pobočka)
FINANČNÍ ÚŘAD PRO JIHOMORAVSKÝ KRAJ - náměstí Svobody 98/4, Brno-město, Brno (Pobočka)
FINANČNÍ ÚŘAD PRO KARLOVARSKÝ KRAJ - Krymská 2011/2a, Karlovy Vary (Pobočka)
FINANČNÍ ÚŘAD PRO KRAJ VYSOČINA - Tolstého 1455/2, Jihlava (Pobočka)
FINANČNÍ ÚŘAD PRO KRÁLOVÉHRADECKÝ KRAJ - Horova 824/17, Pražské Předměstí, Hradec Králové (Pobočka)
FINANČNÍ ÚŘAD PRO LIBERECKÝ KRAJ - 1. máje 97/25, Liberec III-Jeřáb, Liberec (Pobočka)
FINANČNÍ ÚŘAD PRO MORAVSKOSLEZSKÝ KRAJ - Na Jízdárně 3162/3, Moravská Ostrava, Ostrava (Pobočka)
FINANČNÍ ÚŘAD PRO OLOMOUCKÝ KRAJ - Lazecká 545/22, Lazce, Olomouc (Pobočka)
FINANČNÍ ÚŘAD PRO PARDUBICKÝ KRAJ - Boženy Němcové 2625, Zelené Předměstí, Pardubice (Pobočka)
FINANČNÍ ÚŘAD PRO STŘEDOČESKÝ KRAJ - Na Pankráci 1685/17, Nusle, Praha (Pobočka)
FINANČNÍ ÚŘAD PRO ÚSTECKÝ KRAJ - Velká Hradební 61, Ústí nad Labem-centrum, Ústí nad Labem (Pobočka)
FINANČNÍ ÚŘAD PRO ZLÍNSKÝ KRAJ - třída Tomáše Bati 21, Zlín (Pobočka)
ODVOLACÍ FINANČNÍ ŘEDITELSTVÍ - Masarykova 427/31, Brno-město, Brno (Pobočka)
SPECIALIZOVANÝ FINANČNÍ ÚŘAD - nábřeží Kapitána Jaroše 1000/7, Holešovice, Praha (Pobočka)
Činnosti firmy
- generální finanční ředitelství
Volná pracovní místa
Směnnost: | |
Pracovněprávní vztah: | |
Minimální stupeň vzdělání: | |
Vhodnost pracovního místa: | |
Pracovní poměr: | od 27. 5. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 0 |
Zdroj: Úřad práce
Veřejné zakázky
Profil zadavatele
Číslo formuláře | Číslo profilu | Web |
---|---|---|
F2017-008699 | Z2017-008699 | nen.nipez.cz |
Vyhlášené veřejné zakázky
Zajištění ostrahy objektů Finanční správy ČR - 2023
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-014777 | Služby | neuvedeno |
Místo plnění: Finanční úřad pro Jihomoravský kraj, Územní pracoviště Brno I, se sídlem Příkop 25, 604 23 Brno.
Předmětem této veřejné zakázky je zajištění pořádku, ochrany majetku a osob, hlídacích a dalších souvisejících strážních služeb spočívajících ve výkonu fyzické ostrahy jedním pracovníkem v režimu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, celoročně v objektu Finančního úřadu pro Jihomoravský kraj, Územní pracoviště Brno I, se sídlem Příkop 25, 604 23 Brno, a to za podmínek, které jsou podrobně uvedeny v návrhu Smlouvy o poskytování služeb, který tvoří Přílohu č. 2 ZD a v Příloze č. 3 ZD – Specifikace pro zajištění ostrahy objektu.
Zajištění recepčních služeb ve vybraných budovách Finančních úřadů ČR - 2023
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-015182 | Služby | neuvedeno |
Místo plnění: Územní pracoviště Brno IV, Rybníček 569/2, 602 00 Brno
Zajištění recepčních služeb ve vybraných budovách Finančních úřadů ČR
Produktová podpora SW ALVAO a úpravy SW dle zadavatele - II.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-012556 | Služby | 7 367 292,00 Kč |
Místo plnění: Místem plnění jsou následující adresy zadavatele Lazarská 15/7, 117 22 Praha 1, Žitná 563/12, 120 00 Praha 2. Stanovení místa plnění nevylučuje využití vzdáleného přístupu dodavatele.
Předmětem veřejné zakázky je možnost stahovat a používat nové verze softwarových produktů ALVAO Service Desk 11 pro 16 000 uživatelů, ALVAO Service Desk External 11 pro 16 řešitelů a Module ALVAO Outlook Add-in 11 pro 16 000 uživatelů (dále jen „SW ALVAO“) a možnost nahlášení výskytu chyb, poruch či selhání SW ALVAO prostřednictvím service desk dodavatele a dále poskytnutí individuálně hrazených prací a služeb dle požadavků zadavatele.
Zajištění studijního programu v rámci celoživotního vzdělávání v bakalářském studijním programu v letech 2023 - 2025
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-012594 | Služby | neuvedeno |
Místo plnění: hl. m. Praha
Předmětem veřejné zakázky je zajištění a realizace programu celoživotního vzdělávání na vysoké škole v rámci akreditovaného bakalářského studijního programu v oblasti daní a daňové politiky pro státní zaměstnance zadavatele, a to dle požadavků zadavatele specifikovaných v Příloze č. 1 zadávací dokumentace - Základní požadavky na program celoživotního vzdělávání v rámci akreditovaného bakalářského studijního programu.
ADIS - podpora, údržba a vývoj 2023 - 2027
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-008143 | Služby | 2 725 000 000,00 Kč |
Místo plnění: Česká republika
Předmětem veřejné zakázky je poskytování služeb k Systému ADIS. Předmět plnění smlouvy se sestává z následujících činností týkajících se Systému ADIS: a. Podpora provozu Aplikace ADIS a pozáruční servis Aplikace ADIS (dále jen „Plnění A“), b. Zajišťování vývoje Aplikace ADIS (dále jen „Plnění B“), c. Služby ADIS Hotline, konzultační služby, technická podpora (dále jen „Plnění C“), d. Činnosti podpory kybernetické bezpečnosti ADIS (dále jen „Plnění D“). Plnění A, B, C a D jsou podrobně popsány v Rámcové dohodě, resp. jejích přílohách.
VZ Smilovice - rekonstrukce ubytovny - I. etapa
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2022-043784 | Stavebni prace | neuvedeno |
Předmětem veřejné zakázky je částečná rekonstrukce objektu ubytovny v areálu Vzdělávacího zařízení Smilovice v rozsahu: - likvidace dešťových vod (retenční nádrže, vsaky), - ostatní drobné stavební práce. - rekonstrukce a zateplení střešního pláště, - výměna výplní otvorů v obálce budovy, - zateplení obvodového pláště, - sanace balkonů, - zhotovení základové desky a akustické stěny pro umístění tepelných čerpadel, - instalace tepelných čerpadel, - zhotovení nové otopné soustavy, - provedení elektroinstalace k tepelným čerpadlům,
Pořízení nástroje pro podporu programování a další vývoj datového skladu - Framework
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2022-045043 | Dodávky | 1 711 000,00 Kč |
Místo plnění: Lazarská 15/7, 117 22 Praha 1
Předmětem plnění veřejné zakázky je dodávka on-premises nástroje pro podporu programování a další vývoj datového skladu - Frameworku (dále jen Framework), který zajistí mapování stávajících transformačních a integračních procesů, nastavení nových procesů v prostředí Microsoft SQL Server (verze nejméně 2014) ke sjednocení a zpřehlednění datových toků, a to v rozsahu a specifikaci blíže stanovenými v Příloze č. 1 ZD Návrh smlouvy o dodávce software a v Příloze č. 2 ZD Tabulka pro splnění obecných požadavků a funkcionalit ETL nástroje, včetně veškerých licencí potřebných k jeho plnohodnotnému užívání. Předmětem veřejné zakázky jsou dále služby v následujícím minimálním rozsahu: zajištění bezplatného přístupu k úpravám, opravám a aktualizacím Frameworku pro 3 prostředí po dobu 4 let, poskytování služeb konzultační podpory v oblasti instalace a provozu Frameworku, jeho úprav a aktualizací po dobu 4 let, řešení závad Frameworku po dobu 4 let
Zajištění úklidu v budovách Finančních úřadů v ČR v období 06/207 až 12/2018
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2016-006401 | Služby | 5 970 000,00 Kč |
Místo plnění: Benešov
Předmětem veřejné zakázky je zajištění úklidu v budovách Finančních úřadů v ČR.
Ekonomicko-organizační a procesní audit Sekce ekonomiky GFŘ
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2018-008347 | Služby | neuvedeno |
Místo plnění: Česká republika
Předmětem VZ je optimalizovat zpracování a organizační uspořádání procesů, podprocesů a činností Sekce ekonomiky Generálního finančního ředitelství a útvarů provozního zabezpečení orgánů finanční správy a navrhnout optimální počty pracovníků vykonávajících jednotlivé procesy a agendy, optimalizovat a zefektivnit oběh dokladů souvisejících s výkonem jednotlivých agend, procesů, podprocesů a činností a stanovit metriky jejich hodnocení.
Zajištění kontinuity provozu a konsolidace hardware IS ADIS
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2018-038385 | Dodávky | neuvedeno |
Místo plnění: Praha
Předmětem plnění veřejné zakázky je pořízení nového HW, upgrade a rozšíření stávajícího HW včetně instalace a integrace těchto komponent do stávající struktury. Jedná se průřezově o veškerý HW nutný pro provoz IS ADIS a to servery, diskové pole, zálohovací zařízení, páskové knihovny, SAN directory a virtualizační zařízení SVC.
Recepční služby III. - Zajištění recepčních služeb v budově Finančního úřadu pro Ústecký kraj, ÚzP v Chomutově
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2020-007963 | Služby | neuvedeno |
Místo plnění: Ústecký kraj
Předmětem VZ je zajištění recepčních a informačních služeb.
Zajištění podpory IS AVISME v letech 2021 - 2025
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2021-006484 | Služby | neuvedeno |
Místo plnění: Česká republika
Předmětem veřejné zakázky je poskytování technické podpory IS AVISME v tomto rozsahu: služby servisní podpory a hotline, školení uživatelů a školitelů, řešení servisních hlášení, profylaxe a optimalizace systémového prostředí, nutné úpravy aktuální verze systému v návaznosti na změny legislativy a jednotlivých metodik, poskytování nových verzí a opravné balíčky.
Servis hardware ADIS 2022
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2021-019608 | Služby | neuvedeno |
Místo plnění: Česká republika
Předmětem veřejné zakázky je zajištění kompletního pozáručního servisu serverů a jejich příslušenství, na kterých je provozován informační systém ADIS.
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj
Bankovní účty určené ke zveřejnění
11122011/0710 Zveřejněn 02.04.2013 | |
107-4822511/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
6015-8028411/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
19-4822511/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
8028761/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
107-4129231/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
19-8028761/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
107-8028761/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
6015-8028761/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
6015-4129231/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
3724311/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
6015-11122011/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
6015-3724311/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
8028411/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
19-8028411/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
107-8028411/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
4129231/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
19-4129231/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
6015-98029011/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
107-98029011/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
4822511/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
107-3724311/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
19-11122011/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
107-11122011/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
19-3724311/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
123-11122011/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
6015-4822511/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
107-8024621/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
6015-8024621/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
8024621/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
19-8024621/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
CZ0807100345340190156021 Zveřejněn 13.11.2014 | |
98029011/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
19-98029011/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
8024111/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
19-8024111/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
107-8024111/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
6015-8024111/0710 Zveřejněn 13.11.2014 |
Zdroj: Registr plátců DPH
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 20.07.2021Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 28.06.2021Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 16.12.2013Projekt nedokončen
OP Životní prostředí (EFRR)
Projekt s právním aktem o poskytnutí / převodu podpory
Zdroj: Strukturální fondy EU
Telekomunikace
Přidělená čísla a kódy
9531Zdroj: Český telekomunikační úřad