CHRIŠTOF, spol. s r.o.
Oficiální název: CHRIŠTOF, spol. s r.o.
DIČ: CZ42660351
Právní forma: Společnost s ručením omezeným
Datová schránka: tqvvtpq
Kontakty
- 414 113 819 - ředitel provozu
- 414 113 813 - vedoucí
- 602 103 312
- info@christof.cz
- valis@christof.cz
Otevírací doba
ÚT 06:00-22:00 hod.
ST 06:00-22:00 hod.
ČT 06:00-22:00 hod.
Kontaktní osoby
- Jan Chrištof, ml. - jednatel
- Ing. David Vališ - ředitel provozu
Webové prezentace
Bankovní účty
1298662/0800 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
3292512/0800 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
306744731/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
3850852/0800 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
1560558349/0800 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
8942700277/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 |
Ústředí
Činnosti firmy
- komplexní servis a pronájem
- zdravotnické a hotelové prádlo
- prádlo pro ústavy sociální péče a domovy pro seniory
- prádelna
Volná pracovní místa
CHRIŠTOF, spol. s r.o., provozovna Štětí
Jaroslava Kosová, tel.:734 789 990e-mail: kosova@christof.cz
poptat práci
Směnnost: | Třísměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Střední odborné (vyučen) |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 7. 10. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 180 Kč/hod. do 220 Kč/hod. |
Vzdělání eletrotechnického směru výhodou, praxe v oboru na obdobné pozici ve výrobní společnosti výhodou, vyhl.50/78 Sb. § 6 výhodou (lze zajistit), svářecí průkaz výhodou, zkušenosti se samostatnými opravami výrobních zařízení, znalost mechaniky, orientace v elektrotechnické dokumentaci - čtení elektroschémat, znalost MS Office, ŘP sk. B, požadujeme velmi zodpovědný a loajální přístup, časovou flexibilitu, ochotu pracovat ve 3-směnném provozu, schopnost samostatné práce, spolehlivost, konstruktivní myšlení, zájem učit se novým věcem. Náplň práce: údržba moderních výrobních prádelenských strojů, identifikace - vyhledávání a zodpovědnost za odstranění případných poruch na strojních zařízení, provádění preventivních prohlídek v rámci preventivní údržby, vytipování potřebných náhradních dílů, zapisování oprav do informačního systému a interní dokumentace. Nabízíme práci v prosperující společnosti s moderními technologiemi v dostupné lokalitě Štětí s v příjemném pracovním prostředí, odpovídající a motivační finanční ohodnocení dle praxe a zkušeností, možnost dalšího vzdělávání a profesního růstu, příspěvek na dopravu do zaměstnání až 2.700 Kč za měsíc, odměnu při pracovním výročí podle délky zaměstnání 1.800 - 8.500 Kč, odměnu při životních výročích 1.000 - 4.000 Kč, odměnu při odchodu do důchodu 2.000 - 6.000 Kč, příspěvek na zdravotní preventivní péči 700 Kč za měsíc, příspěvek dárcům krve 1000 Kč za odběr, stravenkový paušál v hodnotě 116,- Kč/den. Pracovní poměr nejdříve na dobu určitou, po zapracování bez problému na dobu neurčitou. Nástup dle dohody. Životopisy zasílejte na níže uvedený e-mail, nebo nás kontaktujte na adrese Radouňská 681, Štětí. Práce v dobrém kolektivu. Způsob kontaktování zaměstnvatele: telefonicky, osobně.
Zdroj: Úřad práce
Veřejné zakázky
Firma je kvalifikovaným dodavatelem veřejných zakázek
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost (EFRR)
Datum alokace: 01.12.2021Projekt finančně ukončen ze strany ŘO
Zdroj: Strukturální fondy EU